درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 23:00   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24373صفحه نخست » یکشنبه، 6 تیر 1395 - 09:41
تقویم روز روابط عمومی/ بخشنامه ریاست جمهوری اسلامی ایران درباره روابط عمومی
شورای عالی سیاستگذاری تبلیغات دولت در جلسه مورخ 23/3/74 خود جایگاه و خطوط کلی وظایف روابط عمومی وزارتخانه ها و سازمان های دولتی را به شرح زیر تصویب کرد.
  

بخشنامه ریاست جمهوری اسلامی ایران درباره روابط عمومی

این بخشنامه به تاریخ 6/4/74 به کلیه وزارتخانه های مرتبط با روابط عمومی ابلاغ شده است.

به کلیه وزارتخانه ها و سازمان و موسسه های دولتی

شورای عالی سیاستگذاری تبلیغات دولت در جلسه مورخ 23/3/74 خود جایگاه و خطوط کلی وظایف روابط عمومی وزارتخانه ها و سازمان های دولتی را به شرح زیر تصویب کرد.

این مصوبه که به تایید ریاست محترم جمهوری رسیده است، جهت اجرا ابلاغ می شود.

ماده 1: واحد روابط عمومی هر وزارتخانه یا سازمان زیر نظر مستقیم بالاترین مقام آن دستگاه اداره می شود.

ماده 2: وزارتخانه ها و نیز سازمان هایی که توسط معاونان رییس جمهور اداره می شود مسوول روابط عمومی با رعایت مقررات، معاون یا مدیر کل دستگاه می باشد.

ماده 3: مدیر روابط عمومی در شورای معاونان شرکت می کند. شرکت او در سایر جلسات موکول به نظر رییس دستگاه است.

ماده 4: برنامه ریزی و تهیه طرح های تبلیغاتی، با توجه به اهداف و وظایف وزارتخانه یا سازمان و نیز اجرای آنها با استفاده از کلیه رسانه ها و راه های دیگر تبلیغی به منظور عرضه نظریات و فعالیت های دستگاه، آگاهی از افکار عمومی و بهره گیری از مشاوران و متخصصان ارتباط جمعی، از جمله وظایف عمده روابط عمومی وزارتخانه یا سازمان محسوب می شود.

تبصره: در صورت لزوم، روابط عمومی وزارتخانه یا سازمان به ایجاد واحد سمعی و بصری می پردازد.

ماده 5: دولت هزینه های مربوط به روابط عمومی را از هزینه های ضروری وزارتخانه و سازمان تلقی می کند و دستگاه ها موظفند حداقل 5 در هزار بودجه پیشنهادی به سازمان برنامه و بودجه را برای روابط عمومی محسوب و در سازمان برنامه از آن دفاع کنند و هنگام مبادله موافقتنامه با سازمان برنامه و بودجه به ترتیب مقتضی آن را منظور نمایند.

نظر به اهمیت و نقش اساسی مردم در نظام جمهوری اسلامی و فرصت تداوم پیوند متقابل مردم و مسوولان و اهداف عالیه انقلاب اسلامی و با توجه به رسالت سنگینی که روابط عمومی به عنوان زمینه ساز ارتباط دو سویه و ایجاد تفاهم متقابل و حفظ تداوم این ارتباط بر عهده دارد، ضرورت اتخاذ شیوه های مناسب و الگوهای سنجیده برای تقویت روابط عمومی های کشور و نیز ایجاد وحدت رویه در امور ارتباطی و تبلیغی بیش از پیش احساس می شود. با توجه به این، اهداف زیر در خصوص جایگاه و وظایف روابط عمومی وزارتخانه ها و سازمان های دولتی و ابلاغ می گردد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد