درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 3 آبان 1400 - 00:39   

فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری

  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری

  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست
  بحران های روابط عمومی برای کسب و کارهای کوچک
  فیسبوک، گرفتار در بحران افشاگری
  نشست مشترک مسئولین روابط عمومی شرکت های پالایشی در شرکت پالایش نفت اصفهان
  سرپرست روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان منصوب شد
  وادکست چیست؟
  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی
  12 قاعده روابط رسانه ای
  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان
  بانک رفاه کارگران، مسابقات دوره ای "هوش حفاظتی" برگزار می کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24367صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 5 تیر 1395 - 09:56
تقویم روز ارتباطات/ انقلاب اداری در ایران که از آن، تنها مورد «برکناری برخی مدیران و کارمندان» به اجرا در آمد - ضعف مطبوعات ایران
انقلاب اداری در ایران که از آن، تنها مورد «برکناری برخی مدیران و کارمندان» به اجرا در آمد - ضعف مطبوعات ایران
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این روز در سال 1358 ، نزدیک به پنج ماه پس از انقلاب، اعلام شد که اینک نوبت به انقلاب اداری رسیده است که یک مسئله ریشه دار ایران است و اصلاحات باید از ادارات و سازمانهای دولتی آغاز شود و کارکنان دولت خود را خدمتگزار و نان خور مردم بدانند نه بالا دست آنان. کارها سریعا و با بی نظری انجام گیرد، اشکالتراشی برای مردم نشود، امروز و فردا کردن به زباله دان تاریخ ریخته شود، پست فرمانبری و پیشخدمتی در ادارات حذف شود، اطاقهای مدیران به روی مردم باز و اثری از منشی مخصوص نباشد ، همه حقوق بگیران دولت پاسخگوی مردم باشند و سازمانهای مملکتی از عوامل بد و ... تصفیه شوند. مقرری بگیران از بیت المال باید به ملت وفادار، به کار خود معتقد و به پاکدامنی و پرهیزگاری شهرت داشته باشند.


این خبر همه را شاد و امیدوار کرد ولی جز اخراج برخی مدیران و کارکنان، اصلاحات چشمگیر دیگری صورت نگرفت که با نگاهی به گذشته باید بخشی از آن را به حساب کوتاهی و یا ضعف مطبوعات گذارد.


مطبوعات ما مانند سایر کشورها، مطالب را دنبال نمی کنند و در نتیجه تصمیمات به فراموشی سپرده می شوند. خبرنگار روزنامه، در کتابهای درسی روزنامه نگاری، به پیاده نظام این حرفه که هر روز موظف است در همان جبهه تکاپو و تلاش کند تشبیه شده است که نخستین برنامه روزانه او باید این باشد که ببیند در حوزه پوششی کار او اجرای تصمیمات در چه مرحله ای است و گام تازه در این راه چه بوده و آن را به اطلاع مردم برساند که به همین انگیزه روزنامه را خریداری می کنند.

 

مثلا: در اجرای دستور عمومی «پاسخ گویی فوری به مراجعان» امروز چه گام تازه ای برداشته شد و گام دیروز چه بود و ... و سپس بپردازد به کسب تازه ها. به نظر می رسد که خبرنگاران مطبوعات ما از مورد دوم، برنامه روزانه خود شروع می کنند و چون جامعه از نتیجه تصمیمات خوب بی خبر می ماند آن را ازیادرفته و منتفی تلقی می کند و ....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  مقاله/ نقش روابط عمومی در پایدارسازی سازمان


  فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  وادکست چیست؟


  مقاله علمی/ روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست


  12 قاعده روابط رسانه ای


  پنج قانون جدید برای موفقیت در بازاریابی ویدئویی


  از مدی پیروی کنید که شما را از دیگران متمایز کند


  3 مسئله ارتباطی بزرگ که توجه فوری می طلبد


  انتصاب سرپرست معاونت ارتباطات معاون حقوقی ریاست جمهوری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دوم آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی