درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 06:37   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24197صفحه نخست » پنجشنبه، 27 خرداد 1395 - 16:58
۷ اشتباه رایج در یک کسب و کار اینترنتی
افراد شاغل در حوزه کسب و کار اینترنتی باید از قبل نسبت به اهمیت و تاثیر شبکه‌های اجتماعی آگاه باشند. بنابراین عوامل خارج از تجارت الکترونیک زیادی وجود دارد که باعث اشتباه و شکست می‌شود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- افراد شاغل در حوزه کسب و کار اینترنتی باید از قبل نسبت به اهمیت و تاثیر شبکه‌های اجتماعی آگاه باشند. بنابراین عوامل خارج از تجارت الکترونیک زیادی وجود دارد که باعث اشتباه و شکست می‌شود.

در حالی که مطالب زیادی در مورد بهترین تکنیک‌های مواجهه با شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. به همین دلیل ما به دنبال مشخص کردن اشتباهات رایجی هستیم که در برخورد با شبکه‌های اجتماعی در وب مارکتینگ رخ می‌دهد.


۱) تمرکز بر کمیت دنبال‌کنندگان شما نه کیفیت آن‌ها
بسیار خوب و فوق‌العاده است اگر ما صدها دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی خود داشته باشیم، اما اگر دنبال‌کننده‌های شما به حرفه‌ی شما علاقه نداشته باشند آن‌ها خیلی به کار نمی‌آیند.
۶۰ درصد مردم محصولات را در فیس‌بوک به اشتراک می‌گذارند بنابراین شما نیاز به یافتن افراد علاقه مند به کار خود دارید.


۲) به صورت مرتب پست‌های مشغول‌کننده نگذارید
بروزرسانی‌ها می‌تواند بسیار جذاب باشد. برورسانی‌ها یا همان آپ‌دیت‌ها می‌توانند مخاطبان زیادی را به خود جذب کنند. بیش از ۱۷۶ میلیون نفر در دنیا محصولات خود را به صورت آن‌لاین در سال خریداری می‌کنند. بنابراین نیاز دارند که به آن‌ها توجه شود.


۳) دنبال کننده‌های خود را به مشتریانتان تبدیل نکنید
مکالمه‌ها و گفتگوها برای کاربران بسیار حائز اهمیت است. داشتن هزاران کاربری که پست‌های شما را به اشتراک بگذارند بسیار عالی است، اما اگر شما به آن‌ها بصورت مستقیم به عنوان مشتری نگاه نکنید و سعی در فروش کالای خود کنید تا زمانی که آن‌ها خود تمایل به خرید داشته باشند اشتباه است.
زیرا تنها ۱۲ درصد افراد در شبکه‌های اجتماعی از تبلیغات اقدام به خرید خواهند کرد. شما باید مطمعن شوید تبلیغ‌تان چشم‌گیر است.


۴) بر روی کانال‌های فراوانی در شبکه‌های اجتماعی تمرکز نکنید
مگر اینکه شما فردی را بصورت ویژه برای انجام فعالیت در شبکه‌های اجتماعی استخدام کنید، به دلیل گستردگی شبکه‌های اجتماعی موجود انرژی بسیاری را باید صرف فعالیت در کانال اجتماعی کنید، فیس بوک به تنهایی ۱٫۲۳ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد که این جایی است که شما باید تمرکز کنید.


۵) شخصیت برند داشته باشید
اگر مردم فکر کنند که پست‌های شما خیلی عمومی و کسل کننده ایت، کمتر به دریافت آن‌ها یا خرید علاقه نشان خواهند داد. شما باید مطمعن باشید که پست‌هایی که قرار می‌دهید بروز باشد.
برای این اطمینان شما می‌توانید این کارها را به یک مدیر شبکه‌های اجتماعی اختصاص دهید که تقریباً ۲۲ درصد  کمپانی‌ها از این مدیران استفاده می‌کنند.


۶) هرز نگویید
یکی از چیزهایی که باید رعایت کنید جلوگیری از اسپم‌ها یا حرف­های گزاف است، اگر دنبال‌کننده‌های شما احساس کنند که شما دارید گزافه‌گویی می‌کنید و پست‌های بی‌هدف می‌گذارید، به سادگی از دنبال کردن شما پشیمان خواهند شد. امروزه بطور متوسط ۱۴٫۵ میلیارد پیام به صورت اسپم منتشر می‌شود.


۷) نداشتن استراتژی
به صورت کورکورانه و بی‌هدف فعالیت کردن در شبکه‌های اجتماعی ایده‌ی خوبی نیست. شما به یک استراتژی قوی و دقیق برای فعالیت در این شبکه‌ها نیاز دارید.
۵۳ درصد فعالان تجارت الکترونیک از شبکه‌های اجتماعی برای افزایش مشتریان خود استفاده می‌کنند که ۹۰ درصد آن‌ها دارای استراتژی‌های خاص خود هستند.
منبع: سروش‌پرداز
 

در تلگرام شارا عضو شوید:

 https://telegram.me/sharaPR

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد