درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 15:27   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24081صفحه نخست » شنبه، 22 خرداد 1395 - 14:24
سرنوشت تلخی که در انتظار روزنامه‌هاست
تحقیقات جدید نشان می‌دهد ۶۰ درصد شغل‌های وابسته به روزنامه‌ها تا ۲۶ سال آینده از بین خواهند رفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، با توسعه ابزار دیجیتال پیش‌بینی می‌شود تا ۲۶ سال آینده ۶۰ درصد شغل‌های روزنامه‌ای از بین بروند.

دفتر آمار کار آمریکا بر اساس اطلاعاتی که از بررسی ۲۶ ساله وضعیت رسانه‌ها در این کشور انجام داده، چنین پیش‌بینی را اعلام کرد. این پژوهش از سال ۱۹۹۰ یعنی زمان به کارگیری اولین رایانه‌ها تا کنون، داده‌های مختلف را مدنظر قرار داده است.

این بررسی‌ها سیر نزولی شدیدی را در مورد شغل‌های وابسته به روزنامه‌ها نشان می‌دهد. بر اساس این آمار، تعداد این شغل‌ها در سال ۱۹۹۰، ۴۵۸ هزار بوده و با ۶۰ درصد کاهش در سال ماه مارس ۲۰۱۶ به رقم ۱۸۳ هزار رسیده است.

به گزارش گاردین، این در حالی است که تعداد شغل‌های مربوط به نشر اینترنتی اخبار و خبررسانی آنلاین طی همین بازه زمانی از ۳۰ هزار به ۱۹۸ هزار ارتقاء پیدا کرده است. این رقم در سال ۲۰۰۸ تنها ۸۰ هزار عدد بود و در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته است.

یکی از حوزه‌های کاری تحت تاثیر عصر گسترش فناوری دیجیتال، خبررسانی از طریق رادیو است که از سال ۱۹۹۰ شاهد ۲۷ درصد تنزل آمار شده است.

 

منبع: ایسنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد