درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 03:26   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24025صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 17 خرداد 1396 - 09:39
روز جهانی صنعت نمایشگاهی
روز جهانی صنعت نمایشگاهی تنها یک رویداد نیست، بلکه یک اعلان عمومی برای تمام علاقه مندان و فعالان صنعت نمایشگاهی برای ترویج صنعت نمایشگاهی و به اشتراک گذاشتن یک صدای واحد و منسجم است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بزرگان صنعت نمایشگاهی سراسر دنیا ، تعدادی زیادی از اعضای انجمن جهانی نمایشگاه ها و فعالان صنعت نمایشگاهی و همچنین تعدادی از دانشگاه های معتبر به منظور بسط و گسترش این صنعت و همچنین بالابردن سطح آگاهی مردم نسبت به صنعت نمایشگاهی از ابتدا تا ۱7 خرداد که به همت انجمن جهانی نمایشگاه ها روز جهانی صنعت نمایشگاهی نامگذاری شده است، حمایت کامل خود را از نامگذاری این روز و فعالیتهای مرتبط با تبلیغ این روز به عنوان روز جهانی صنعت نمایشگاهی اعلام کرده اند و همین حمایتها بوده است که سر منشاء بوجود آمدن این رخداد شده است.


محورهای فعالیت (روش های مشارکت):
روز جهانی صنعت نمایشگاهی تنها یک رویداد نیست، بلکه یک اعلان عمومی برای تمام علاقه مندان و فعالان صنعت نمایشگاهی برای ترویج صنعت نمایشگاهی و به اشتراک گذاشتن یک صدای واحد و منسجم است. این ترکیبی از تمام تلاش های ما با هم است. شما به عنوان یک فرد ، شرکت یا انجمن با یک فعالیت هرچند کوچک به عنوان بخشی از این صنعت می توانید یک تغییر بزرگ بوجود آورید.


هرکاری که در جهت ترویج این صنعت انجام دهید به تاثیر بیشتر روز جهانی صنعت نمایشگاهی ، برای شناسایی این صنعت به دیگران کمک خواهد کرد. در زیر چند پیشنهاد به عنوان همیاری شما عنوان می گردد.

 

محمد سعادتی پور مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران در پیامی به مناسبت روز جهانی صنعت نمایشگاهی (۷ژوئن -۱۷ خرداد ) اهداف ۴ گانه اتحادیه جهانی صنعت نمایشگاهی UFI را در روز جهانی نمایشگاه های ۲۰۱۷ میلادی توضیح داد . متن پیام ایشان به این شرح است…

اهمیت صنعت نمایشگاهی به عنوان صنعتی که طی نیم قرن اخیر در رونق مبادلات بازرگانی، توسعه صنعتی دنیا، ایجاد اشتغال، گسترش گردشگری، انتقال فناوری های پیشرفته و تقویت بنیه اقتصادی کشور ها نقش آفرین بوده است، اتحادیه جهانی صنعت نمایشگاهی( UFI ) را برآن داشت که روز هفتم ژوئن (۱۷ خرداد )را به عنوان روز جهانی نمایشگاه ها Global Exhibition Day تعیین نماید.

پیشنهاد تعیین روز خاصی برای مطرح کردن جایگاه صنعت نمایشگاهی در دنیا برای نخستین بار توسط یکی از همکاران ارجمند و با سابقه شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران به UFI ارائه شده بود. آقای شاهرخ مدرس ( ارائه دهنده این پیشنهاد ) دارای سوابق ارزشمندی در این صنعت بوده و با تألیف کتب تخصصی و علمی و شرکت در کنفرانس های بین المللی مرتبط با نمایشگاه ها در پیشرفت این صنعت نقش ارزنده ای ایفا کرده است.

روز جهانی نمایشگاه ها بر اساس اعلام اتحادیه جهانی صنعت نمایشگاهی به خاطر تحقق اهداف زیر با استقبال سازمان های اقتصادی دنیا مواجه شده است:

قدردانی از فعالان صنعت نمایشگاهی
آگاه کردن جامعه جهانی از اهمیت نمایشگاه ها در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورها
فرهنگ سازی برای توسعه نمایشگاه ها توسط رسانه ها
آگاه کردن مقامات تصمیم گیرنده از اهمیت نمایشگاه ها و ترغیب آنها به حمایت از این صنعت

خوشبختانه همه مراکز نمایشگاهی کشور ما با درک اهمیت این رویداد جهانی، از آن به خوبی استقبال کرده و با برگزاری مراسم ویژه ای در این رویداد از فعالان این صنعت قدردانی نموده اند.

روابط عمومی و اموربین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی همزمان با انعکاس به موقع این رویداد مهم در رسانه ها طی سال گذشته فعالان این صنعت را مورد تقدیر قرارداده و در سال جاری نیز مراسم ویژه ای برای بزرگداشت روز جهانی نمایشگاهها و تحقق اهداف آن برگزار خواهد کرد.

روابط عمومی نمایشگاه ها ضمن تبریک روز جهانی نمایشگاه ها به فعالان صنعت نمایشگاهی در سراسر کشور و قدرشناسی از مدیریت های تخصصی و کارشناسان فعال شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران که صادقانه برای هرچه بهتر برگزار شدن نمایشگاه های داخلی و برون مرزی به طور مستمر فعالیت می کنند تلاش خواهد کرد که همه امکانات خود را برای انعکاس اخبار و رویدادهای نمایشگاه ها و دستاوردهای آنها به کار بندد و به ارتقای سطح آگاهی جامعه تجاری کشور از اهمیت نمایشگاه ها و رفع چالش های آن کمک نماید.
 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد