درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 - 07:21   

آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟

  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


ادامه ادامه مطلب یک

لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار

  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید

  قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی
  حضور رییس انجمن بین المللی روابط عمومی و مدیر عامل هلدینگ میدکو
  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید
  نیاز مبرم روابط عمومی شهرداری‌های استان یزد به تغییر نگرش
  مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان: روابط عمومی، یکی از مهم‌ترین، سخت‌ترین و تأثیرگذارترین حوزه‌های کاری در ادارات است
  استاندار کرمان: روابط عمومی ها تجارب دوره مقابله با کرونا را مستندسازی کنند
  کارگاه آموزشی مجازی « تاثیرسواد رسانه ای بر اثربخشی فعالیت های رسانه ای روابط عمومی ها» برگزار می شود
  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار
  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟
  مدیر روابط عمومی فرودگاه های گلستان: هنر روابط عمومی، پیوند میان درون و بیرون سازمان است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23987صفحه نخست » فناوری نوچهارشنبه، 19 خرداد 1395 - 09:55
مدهای زودگذر و رسانه های اجتماعی در روابط عمومی
پروفسور جیمز گرونیک استاد ممتاز روابط عمومی - مدهای زودگذر روابط عمومی بر روی مفاهیمی مانند تصاویر، برداشت ها، پیام رسانی، شهرت، برندها، ارتباطات بازاریابی یکپارچه، بازگشت سرمایه (ROI)، ارتباطات استراتژیک، و پروژه های وظایف اجتماعی شرکتی، متمرکز شده است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی مدت طولانیست که تبدیل به یک حرفه تخصصی شده است، و در آن مدهای زودگذر رایج هستند و مفهوم‌سازیِ مفاهیم پیرو مد زودگذر، بسیار ضعیف و ناچیز است. مدهای زودگذر روابط عمومی بر روی مفاهیمی مانند تصاویر، برداشت ها، پیام رسانی، شهرت، برندها، ارتباطات بازاریابی یکپارچه، بازگشت سرمایه (ROI)، ارتباطات استراتژیک، و پروژه های وظایف اجتماعی شرکتی، متمرکز شده است.

 

اکثر شاغلین در این حرفه که دنبال کننده این مد ها هستند مجموعه مهارت هایی دارند که به رسانه ها و روابط رسانه ای محدود می شود، و آن ها عمیقا بر این باورند که تبلیغات در رسانه های سنتی منجر به تولید خروجی پیرو مد زودگذر رایج فعلی می شود. بنابراین، جای تعجب نیست که بسیاری از شاغلین در حرفه روابط عمومی به رسانه های اجتماعی جدید دیجیتال به عنوان یک نیروی انقلابی که راه فکر کردن آن ها را تغییر داده و شیوه عملکرد آن ها در روابط عمومی را دگرگون می کند، می نگرند.


در عین حال، مدها به سرعت تغییر می کنند، و شاغلین در روابط عمومی به سرعت رسانه های اجتماعی را به عنوان مرکز آنچه که از آن به عنوان شکل جدیدی از روابط عمومی یاد می کنند، می پذیرند. شور و هیجان رسانه های سنتی در بسیاری از شاغلین در این حرفه با شور و هیجانی حاصل از رسانه های اجتماعی جدید جایگزین شده است.

 

همه روزه، من اطلاعیه هایی از کنفرانس ها، سمینارها، بحث های آنلاین، نشریات، کتاب ها، وب سایت ها، و وبلاگ هایی دریافت می کنم که به بحث در مورد این موضوع می پردازند که چگونه شاغلین در حرفه روابط عمومی می توانند از رسانه های اجتماعی به منظور ایجاد انقلابی در کار روابط عمومی خود استفاده نمایند. اگر چه بسیاری از شاغلین در روابط عمومی به سادگی مهارت ها و تکنیک های رسانه ای سنتی خود را به رسانه های دیجیتال منتقل می کنند، اما انتظار می رود این شیفتگی جدید به رسانه های اجتماعی، منجر به ایجاد نتایج برای حرفه روابط عمومی شود.

 

اگر رسانه های اجتماعی با پتانسیل کامل خود استفاده شوند، به اعتقاد من آن ها به طور اجتناب ناپذیری شیوه های روابط عمومی را جهانی تر، استراتژیک تر، دو طرفه و تعاملی تر، متقارن تر یا گفت و شنودی تر، و مسئولانه تر به لحاظ اجتماعی خواهند ساخت.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ابزارهای روابط عمومی و تکنولوژی بازاریابی- دخالت انسان در روابط عمومی را حفظ کنید


  محمد آقازاده از «خبرنگاران هزارتومانی» می‌گوید


  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز روابط عمومی


  چرا ویروس کرونا به فرهنگ‌های «سهل‌انگار» بیشتر آسیب رسانده است


  احمق باش تا کامروا شوی


  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید


  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


  مهارت مدیر در تیم «حل مشکل»


  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400