درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 شهریور 1402 - 08:38   

فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد

  فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب شد

  مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

روز جهانی پاک‌سازی زمین و نقش ارتباطات و روابط‌عمومی

  روز جهانی پاک‌سازی زمین و نقش ارتباطات و روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی، پاشنه آشیل اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی است
  شرکت‌های بزرگ فناوری می گویند مقررات هوش مصنوعی لازم است
  اهمیت پذیرش و یادگیری از اتفاقات ناگوار زندگی/ آنچه که انکار می‌کنید، شما را شکست می‌دهد
  PR Newswire اولین محصول اشتراک‌گذاری اجتماعی را منتشر کرد
  روابط‌عمومی‌ ورزشی و پتانسیل حضور رونالدو در ایران
  سنگاپور آتش‌نشانان را با عینک هوش مصنوعی مسلح می‌کند
  روز جهانی پاک‌سازی زمین و نقش ارتباطات و روابط‌عمومی
  گردهمایی دو روزه مدیران روابط‌عمومی منطقه یک سازمان دامپزشکی کشور
  برگزاری آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات روابط‌عمومی و آموزش همگانی در سال 1402
  شایستگی روابط‌عمومی در سازمان‌ها و سندروم شیشه خیارشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23980صفحه نخست » روابط عمومی اسلامیجمعه، 5 خرداد 1396 - 12:08
رمضان؛ ماه خدمت روابط عمومی به ارباب رجوع سازمان
نویسنده: عادل میرشاهی (مدرس روابط عمومی و ارتباطات) - هرچقدر که روابط عمومی بتواند این شرایط را بشکند و با نوآوری و خلاقیت شرایط بهتری را برای مخاطبان خود پدید آورد در این مناسبت ها اعتبار بیشتری به سازمان خودش بخشیده است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با آغاز ماه مبارک رمضان ارباب رجوع سازمان نیازهای بسیار متفاوتی می یابند. روان شناسان معتقدند که گرما و سرمای هوا بر روی خلق افراد تاثیر می گذارد. ارباب رجوعی که از ابتدای روز به دلایل مختلف در زیر آفتاب گرم و با زبان روزه حضور پیدا کرده است، احتمالا، ملول و قدری عصبی و ناراحت است. شرایط ورود به سازمان در این مواقع نباید به گونه ای باشد که او را معطل کند.


در زمان نماز ظهر، روزه داران در ماه مبارک اهتمام بیشتری به شرکت در مراسم عبادی و نماز ظهر خواهند داشت و بنابراین شرایطی که در نمازخانه ها در این ماه فراهم می شود، باید با سایر ماه ها متفاوت باشد. تا افراد بتوانند در آرامش عبادت خودشان را بجا آورند.


ایجاد فضای معنوی در سازمان با نصب پلاکاردها و بنرهایی که نشان دهنده ورود به ماه مبارک رمضان باشد نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است. یادآوری اعمال حسنه و دوری از سیئات در ماه مبارک رمضان برای ارباب رجوع می تواند به برقراری آرامش آنها کمک کند.


استفاده از موسیقی های آرام مذهبی در سازمان هایی که چنین منعی ندارند باعث می شود که افراد از تنش روزانه رها شده و در ماه میهمانی خدا این آرامش را کسب کنند. در عین حال باید در انتخاب موسیقی کاملا دقت شود تا شبهه ای برای افراد ایجاد نشود.


رویدادها بخش دیگری از فعالیت روابط عمومی در ماه رمضان است. رویدادهایی که می توانند جنبه هایی از ماه مبارک رمضان را برجسته کنند و حس حضور در فضای معنوی ماه رمضان را برای مخاطبان این ماه در ذهن متبادر سازد.


در ماه مبارک رمضان بسیاری از سازمان ها افطاری هایی را به افراد درون سازمان می دهد. در این مراسم نیز حتما مراسم پذیرایی می تواند چاشنی فکری و معنوی داشته باشد که توسط روابط عمومی تدارک دیده شده است.


هدایای مربوط به ماه مبارک رمضان بخش دیگری از اقدامات روابط عمومی ها در این ماه مبارک است. گاهی اوقات روابط عمومی ها هدایا را متناسب با این ماه تهیه می کنند. می توان یک فیلم خوب (در سبک فیلم قانون) به همراه یک کادوی ماندگار به کارمندان تقدیم کرد.


یادمان باشد که روابط عمومی یک آسیب اساسی دارد و آن این است که گاهی به دلیل تکرار مناسبت ها در طول چندین سال و تمایل ذاتی افراد به انجام کارهای آسان، این مناسبت ها به شکل تکراری برگزار می شود. یعنی رمضان برای همه مخاطبان به معنای یک سری رفتارهای از پیش تعیین شده توسط روابط عمومی سازمان است. هرچقدر که روابط عمومی بتواند این شرایط را بشکند و با نوآوری و خلاقیت شرایط بهتری را برای مخاطبان خود پدید آورد در این مناسبت ها اعتبار بیشتری به سازمان خودش بخشیده است.
در پایان ماه مبارک رمضان را به همه شما تبریک عرض کرده و امیدوارم طاعات و عباداتتان مقبول عنایت حق تعالی قرار گیرد. ما را نیز از دعای خویش محروم نفرمایید.





 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد


  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی‌: تا 10 مهر فرصت ارسال آثار باقی است


  رونالدو و دیپلماسی ورزشی


  شایستگی روابط‌عمومی در سازمان‌ها و سندروم شیشه خیارشور


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  تکرار یک تحدید؛ «پروانه روزنامه‌نگاری»


  حامد بلخاری مدیر روابط‌عمومی سندیکای بیمه‌گران ایران شد


  گردهمایی دو روزه مدیران روابط‌عمومی منطقه یک سازمان دامپزشکی کشور


  برگزاری آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات روابط‌عمومی و آموزش همگانی در سال 1402


  ‍ انتشار شماره ۱۶۰ «مدیریت ارتباطات»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات