درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 04:42   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23578صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 3 خرداد 1395 - 10:13
کسب رتبه دوم روابط عمومی آبفا لرستان در ارزیابی روابط عمومی های شرکتهای آبفا کشور
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان در ارزیابی عملکرد شرکتهای آب و فاضلاب کشور رتبه دوم را کسب کرد .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیر روابط عمومی شرکت آب فاضلاب شهری لرستان درگفتگوی اختصاصی باخبرانلاین لرستان در این خصوص  گفت : این موفقیت که برای اولین بار است درحوزه روابط عمومی آبفا صورت میگیرد حاصل توکل برخداوندبزرگ وهمکاری وحمایت های مدیرعامل محترم وهمه همکاران میباشد

ایشان درادامه درخصوص معیارهای ارزیابی های انجام گرفته درسطح شرکت های آب وفاضلاب شهری کشورکه این شرکت موفق به کسب رتبه دوم درسال 94شده  را ده معیار دانسته که لازم می دانم این موفقیت را که نشان از همدلی و تعامل خوب همه واحدها و امورات شرکت درعمل واقدام میباشدرابه تک تک همکاران تبریک عرض نموده به امیدموفقیت های بیشتردر آینده

مهدی بابایی  معیارهای ارزیابی در ده بند1 اعلام نمود که 1-مدیریت وبرنامه ریزی 2-روابط عمومی الکترونیک3-مطالعات اجتماعی(پژوهش وافکارسنجی)3-برنامه ریزی مشارکتی وتشریفات5-انتشارات6-سامانه مردمی 122و1522 7-آموزش همگانی 8-ارتباطات9-نوآوری وخلاقیت 10-مستندسازیمی باشند. بابایی از جمله روابط عمومی های ادارات استان است که در مدت تصدی این مسئولیت توانسته تعامل خوبی را با اصحاب رسانه استان برقرار نماید و دستاوردهای آبفای لرستان را بموقع اطلاع رسانی نماید

لازم به توضیح لوح سپاس و تقدیر ایشان توسط حمیدرضا خاکباز رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به وی اهدا گردید

 

منبع: خبرآنلاین

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد