درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 23:59   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23447صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 29 اردیبهشت 1395 - 12:44
کار روابط عمومی یک سرمایه گذاری و انجام آن نوعی عبادت است
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت:کار روابط عمومی یک سرمایه گذاری و انجام آن نوعی عبادت است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محسن انتظاری هروی رئیس شورای اسلامی شهر در نشست با مدیران روابط عمومی شهرداری‌های مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری مشهد که با حضور شهردار مشهد در بوستان کوهسنگی برگزار شد، بیان کرد: کار روابط عمومی هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است بنابراین به نوعی انجام آن نوعی عبادت است.

 

وی افزود: روابط عمومی یادآور علم، هنر، ابتکار و خلاقیت، به‌روز بودن جهادگری است و به نوعی پل ارتباطی بین مردم، نخبگان و قشرهای مختلف جامعه با سازمان کاری خود هستند و رسالت روابط عمومی‌ها اطلاع‌رسانی، افکارسنجی و جریان‌سازی است.

 

انتظاری هروی اضافه کرد: روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد باید در بستری عمیق و وسیع در عرصه مدیریت شهری نقش‌آفرینی کنند.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه روابط عمومی شهرداری ظرفیت زیادی دارد که اگر هسته مرکزی روابط عمومی در آن ایجاد شود قطعا جلودار کلانشهرها خواهیم بود.

 

انتظاری هروی گفت: در این هسته مرکزی باید افراد مناسبی از نظر علمی و دارای سوابق مرتبط حضور داشته باشند چرا که از این ظرفیت می‌توان جهت امیدبخشی به شهروندان استفاده کرد.

 

رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: به هر میزان که روابط عمومی‌ها بتوانند نگاه مثبت شهروندان را افزایش دهند مدیریت شهری موفق‌تر خواهد بود چرا که این سبب افزایش مشارکت شهروندان می‌شود.

 

انتظاری هروی همچنین به ارتباط بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ اشاره کرد و گفت: باید این سوال مطرح شود که چرا برخی رسانه‌ها را در کنار خود نداریم؛ رسانه‌ها باید مدیریت شهری را به طور سازنده‌ای نقد کنند.

 

وی بیان کرد: جایگاه مدیران و کارشناسان راوبط عمومی شهرداری باید ثبات پیدا کند و بعد از آن برنامه‌ریزی شود تا برای ارتقای سطح علمی آنان برنامه‌های مختلفی در قالب اردوهای عملی برگزار شود.

 

رییس شورای اسلامی شهر مشهد همچنین بر ایجاد هسته مرکزی روابط عمومی در شهرداری با حضور نخبگان علمی به منظور امیدبخشی به شهروندان تاکید کرد.

 

منبع: شبستان

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد