درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:07   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23435صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 29 اردیبهشت 1395 - 11:17
نقش روابط عمومی و رسانه در اعتماد سازی جامعه خطیر است
دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بیست و ششمین نشست شورای هماهنگی روسای مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاههای اجرایی با اشاره به روز ملی روابط عمومی بیان کرد: نقش روابط عمومی و رسانه در اعتماد سازی جامعه خطیر است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، وی همچنین با اشاره به نقش مردم در تثبیت نظام و دولت ها تأکید کرد: در شرایط کنونی کشور نیازمند مردم و پشتیبانی آنها است تا بتواند به اهداف خود برسد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: مردم اگر بدانند نظام و دولت در جهت پویایی کشور در تمام جهت ها گام بر می دارند، اعتماد خود را استوارتر می کنند.

واعظی با اشاره به نقش رسانه ها در برجام بیان کرد: برجام توفیق ملی است و کلیت نظام آن را تایید کرد و اگر مردم در صحنه نبودند و هدایت مواضع هوشمندانه مقام معظم رهبری نبود این موفقیت حاصل نمی شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نقش برجام در تحول فضای بین الملل توضیح داد: باید از فضای به وجود آمده استفاده کنیم تا انسجام داخلی حفظ شود

واعظی ادامه داد: این تاثیر برجام است که شاهد مراجعه و ورود هیات های بلند پایه کشورهای دنیا به ایران هستیم، و این رفت و آمدها نتیجه بخش خواهد بود.

وی افزود: برجام یک اتفاق مهم در دنیا به حساب می آید که رسانه وظیفه انتقال این مسئله را بر عهده دارد.

واعظی در ادامه در ارتباط با سامان بخشی وضعیت اقتصادی کشور و هدف دولت در این زمینه توضیح داد: با توجه به نامگذاری این سال توسط مقام معظم رهبری هدف دولت ایجاد شغل و توجه به معیشت مردم است.

وی همچنین در ارتباط با آرامش به وجود آمده در فضای سیاسی بعد از انتخابات در کشور گفت: باید قدردان این فضای به وجود آمده باشیم که امروز یک دستاورد برای نظام نیز به شمار می رود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: یکی از عوامل این آرامش سیاسی انتخابات اخیر بود که این همان دموکراسی دینی بود که در کشورما نمایان شد، چیزی که در کشور های دیگر دیده نمی شود.

وی همچنین با اعلام اینکه امروز شاهد گسترش فضای مجازی هستیم بیان کرد: تلاش ما این است که فضای مجازی به سمت آگاهی بخشی برود و در این فضا سرعت و فعالیت هوشمند در اولویت است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: فضای مجازی باید در خدمت رسانه باشد تا رسانه بتواند به صورت هوشمند به آگاهی بخشی بپردازد.

 

منبع: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد