شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیر منطقه 2 شهرداری کرج گفت: روابط عمومی ها می توانند در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مزین شده است با بالا بردن قدرت رقابت و پذیرش ریسک در سازمانها و جاری ساختن روح روابط عمومی در کل سازمان که با ایستایی و سکون منافات دارد، زمینه تحقق شعار سال را در سراسر میهن اسلامی فراهم آورند.
مصطفی خدابین ا تبریک به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی عنوان کرد: امروزه روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقش قابل توجهی دارند و در عصر ارتباطات روابط عمومی ها ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی به شمار می آیند. مدیر منطقه 1 شهرداری کرج اظهار داشت: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمانها، ادارات و شرکتها و دوامشان در عرصهها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومیهای آنها وابسته است. خدابین بیان کرد: روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی ها به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است. این مسئول گفت: نگاه حاضر به روابط عمومی و جایگاه روابط عمومی در کشور با نگاهی ویژه تر میتواند گامهای بلندتری را در حرکت رو به رشد نظام ارتباطی و روابط عمومی در کشور بردارد و این حرفه و فن تخصصی را در جایگاه و مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار دهد. وی در پایان خاطر نشان کرد: در واقع میتوان گفت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی میتواند نقطه عطفی را در توسعه و تحول مدیریت های روابط عمومی در ایران ایجاد نماید و جایگاه مهم روابط عمومی را نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی منسجم تر کند.
منبع: سپیدار
|