شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- موسسه کارگزار روابط عمومی، در پیامی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه کسانی که قلب شان برای اعتلای این کشور می تپد و دست و بازوی شان در مسیر توسعه و پیشرفت آن در کار و تلاش مداوم و سازنده است، تبریک گفت.
به گزارش شارا، در بخشی از این پیام آمده است: روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباطی، مسئولیت خطیری در فرآیند مدیریت تعامل با افکار عمومی داشته و به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با مردم اقدام نماید، بسیار حایزاهمیت است.
در بخش دیگری از این پیام با اشاره به روابط عمومی محتوا محور، تعامل و همکاری با سازمان ها و نهادهایی که مسئله ارتباطات و روابط عمومی از اولویت های اصلی آنان است، تجارب و اندوخته هایی را فراروی علاقمندان قرار داده است که پس از سال ها تلاش و علیرغم همه سختی ها و ناملایمات، ایشان را در انتخابی راهی که برای گشودن مسیر دانایی و توانمند کردن دست اندرکاران این حوزه در پیش گرفته، امیدوار تر کرده است.
در بخش دیگری از این پیام با اشاره به روابط عمومی محتوا محور، آمده است: اکنون که دوباره در آستانه روزی دیگر به نام ارتباطات و روابط عمومی قرار داریم، توصیه امسال موسسه کارگزار روابط عمومی بر "اخلاق حرفه ای" و"تولید محتوای تاثیرگذار" توسط دست اندرکاران و تلاشگران عرصه روابط عمومی است تا انشالله گام هایی موثر در راه رسیدن به “روابط عمومی دانش محور” برداشته شود.
|