درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 18:53   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23091صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 7 فروردین 1400 - 10:26
توصیه‌ هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی، استفاده از فناوری برای مدیریت بحران
امروزه در عصر ارتباطات به کمک انواع تکنولوژی‌ها امکان ارسال و دریافت پیام‌ها که امری حیاتی برای هر مجموعه‌ای محسوب می‌شود، میسر شده است و این مسأله برکار تیم روابط عمومی در زمان مدیریت بحران تأثیر خواهد گذاشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بدون شک واکنش سریع و به موقع از سوی مدیران روابط‌عمومی دقیقا همان چیزی است که در راستای مدیریت بحران نیاز است.

در واقع نحوه عملکرد تیم مدیریت روابط عمومی هر شرکتی نه‌ تنها برای خود آن شرکت بلکه برای مشتریان، کارکنان و حتی سهامداران نیز امری مهم محسوب می‌شود. امروزه در عصر ارتباطات به کمک انواع تکنولوژی‌ها امکان ارسال و دریافت پیام‌ها که امری حیاتی برای هر مجموعه‌ای محسوب می‌شود، میسر شده است و این مسأله برکار تیم روابط عمومی در زمان مدیریت بحران تأثیر خواهد گذاشت.

ایده
 

در سال2007 یکی از دانشجویان دانشگاهی در ایالت ویرجینیای آمریکا طی اقدامی وحشیانه همکلاسی‌های خود را به گلوله بست که این رویداد خونبارترین حادثه مسلحانه در ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود.این حادثه اسفبار در حالی رخ داد که نشریات و رسانه‌ها علت را ضعف مقامات مربوطه دانستند.

فرد مسلح که سابقه عدم تعادل روانی را در پرونده خود داشت، ابتدا به ساختمان اصلی دانشگاه یورش برد و قبل از اقدام به خودکشی در مجموع 32 نفر از همکلاسی‌های خود را به قتل رساند. این فاجعه در حالی رخ داد که اگر مسئولان مربوط و به‌خصوص حراست دانشگاه اقدامی هوشیارانه و سریع از خود نشان می‌دانند، شاید این اتفاق ناخوشایند هرگز رخ نمی‌داد.

اکثر تحلیلگران نبود پل ارتباطی بین مسئولان و دانشجویان را عامل اصلی وقوع این حادثه می‌دانند. در همین راستا از سال 2008 تمامی دانشگاه‌ها و مدارس ایالت‌های آمریکا ملزم به استفاده از پیام‌رسان‌های هوشمند که امکان ارسال پیام‌های نامحدود را در کمترین زمان به شبکه‌های اجتماعی دارد، شدند تا بدین شیوه از وقوع حادثه‌ای دیگر جلوگیری شود.

نظر اولیه استفاده از صندوق پستی (ایمیل) بود اما تحقیقات نشان داده که افراد به‌طور متوسط هفته‌ای یک یا دوبار ایمیل‌های خود را چک می‌کنند درحالی‌که این آمار برای شبکه اجتماعی فیس‌بوک 30 بار در روز است و همین ویژگی باعث شد تا فیس‌بوک به گزینه‌ای جدی‌تر در این زمینه تبدیل شود.

گسترش روز افزون تلفن‌های همراه، خصوصا در بین دانشجویان عاملی شد تا از سرویس پیام کوتاه نیز در کنار شبکه‌های اجتماعی برای اطلاع‌رسانی در این‌گونه موارد استفاده شود. در واقع کشور آمریکا پیشگام استفاده از موبایل در دانشگاه‌ها در عین در اختیار داشتن شماره تمامی دانشجویان بود.

مسئولان دانشگاه حتی دانشجویان خود را ملزم به دنبال کردن صفحه رسمی خود در فیس‌بوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی جهانی می‌کردند. اگرچه مسئولان هر دانشگاه آدرس ایمیل تمامی دانشجویان خود را نیز در کنار شماره تلفن آنها داشتند اما به علت مشکلاتی که ذکر شد، این صندوق پستی الکترونیکی بیشتر در زمینه‌های علمی به کار گرفته شد.

امروزه این نیاز (ارتباط سریع افراد با یکدیگر) باعث شده شرکت‌های گوناگونی پا به این عرصه گذاشته و پیام رسان‌های منحصر به فردی تولید کنند و همین امر به تنوع بسیار زیاد این محصول در بازار منجر شده است.

در آخر لازم است این نکته گفته شود که اگر تاکنون در شرکت سیستم پیام رسان خاص خود را نداشته‌اید هرچه زودتر نسبت به راه‌اندازی آن اقدام کنید.

آنچه در عمل باید انجام دهید

- گروه‌بندی کردن افراد یا دسته‌بندی کردن مطالب قبل از ارسال هر پیام امری ضروری است، به علت آنکه هرگروه نیاز به مطالب خاص خود دارند و به همین جهت ارسال پیام‌های کلی عملا کاری بیهوده است.

- اگر در استفاده از سیستم‌های پیام‌رسان اهداف صرفا تجاری را مدنظر داشته باشید بدون شک نتیجه لازم را نخواهید گرفت و افراد مدنظر خود را به سادگی از دست خواهید داد.

- فراموش نکنید که قشر جوان شبکه‌های اجتماعی خود را بیشتر از ایمیل‌شان چک می‌کنند.

منبع: فرصت امروز
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد