درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 4 بهمن 1400 - 12:00   

انتصاب مدیر ارتباطات سایپا

  انتصاب مدیر ارتباطات سایپا


ادامه ادامه مطلب یک

واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند

  واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران

  فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  7 اصل راهنما برای برنامه ریزی استراتژیک
  فعالان مصرف کننده به برندهایی که برای کاهش گرمایش جهانی گام بر می دارند پاداش می دهند
  برگزاری جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های خانواده جهاد کشاورزی استان گلستان
  انتصاب مدیر ارتباطات سایپا
  انتصاب مدیر «حوزه مدیرعامل و روابط عمومی» شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی
  انتخاب رئیس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌
  برنامه ریزی راهبردی
  5 نکته برای رد کردن مودبانه جلسات بی فایده
  شماره جدید ماهنامه روابط‌عمومی‌ منتشر شد
  کانون استان بوشهر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی خود را شناخت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23049صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 22 اردیبهشت 1395 - 09:27
تقویم روز روابط عمومی/ انتشار کتاب روابط عمومی انسانی
نخستین کتاب "روابط عمومی انسانی" با همکاری و حمایت کمیته علمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و بکوشش مهدی باقریان توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
  

کتابخانه- شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)- محمد دشتی:

نخستین کتاب "روابط عمومی انسانی" با همکاری و حمایت کمیته علمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و بکوشش مهدی باقریان توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.

نخستین کتاب "روابط عمومی انسانی" با مطالب زیر همراه است:

توسعه نیروی انسانی و شیوه‌های انسانی ارتباط در روابط عمومی دو و رسانه‌های‌ اجتماعی

(دکتر علی اکبر جلالی)

 

روابط عمومی توسعه؛ مناسبات ارتباطی با محیط پیرامونی

(دکتر داود نعمتی انارکی)

 

روابط عمومی و توسعه انسانی: رویارویی با ریسکهای انسان بودن، یا ریسکهای پیش روی انسان ‏ها؟

(پروفسور کریس گالووی)

 

رفع تقابل فرهنگ ‏ها از طریق ارتباطات انسانی

(دکتر مهد عدنان هاشم)

 

جهانی شدن ارتباطات در راستای توسعه «انسان دانش محور»

(دکتر محمد سلطانی فر)

 

نقش هنر خلاقیت و تصمیم گیری در توسعه روابط عمومی انسانی

(دکتر حسن بشیر)

 

جهان مجازی و توسعه ارتباطات انسانی

(دکتر امیدعلی مسعودی)

 

 کتاب یاد شده در شمارگان 3000 نسخه از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به چاپ رسید.

 

تقویم روز روابط عمومی/ انتشار کتاب روابط عمومی انسانی

 

در بخشی از پیش گفتار این کتاب به قلم مهدی باقریان دبیر کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران آمده است:

توسعه ارتباطات انسانی و توسعه انسانی ارتباط که شعار ششمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران است از یک نظر روایت و حکایتی را بازآفرینی می‏کند که مخصوص جغرافیای در حد و مرز تعریف شده برای کشوری خاص نیست.

این یک شعار صرف نیست بلکه رسالتی را متوجه انسان‏های فعال در حوزه روابط عمومی می‏سازد که تداوم بخش خط سیر قافله سالاران ابنای بشر بودند؛ و مسئولیت اجتماعی را گوشزد می‏کند که دقیقا در ذات و ماهیت روابط عمومی نمود و تبلور عینی یافته است.

«دین کراکبرگ» و «کنت استارک» نخستین کسانی بودند که در سال 1988 استدلال کردند «روابط عمومی باید تلاشی آگاهانه برای بازیافت و حفظ نوعی حس از اجتماع باشد. روشی برای مراقبت از دیگران و اهمیت دادن به آن‏ها به منظور خلق جامعه‏ای انسانی‏تر‏ و مبتنی بر همیاری بیشتر»؛ و این گونه بود که چند سال بعد "کالبرتسون" و "نی. چن"، روابط‏عمومی‏ها را «هسته مشترک ارزش‏ها و باورها و تعادل بخش میان حقوق و مسئولیت‏ها و تصمیم سازی گروهی و گسترش دهنده ژرفای معانی عمیق انسانی خواندند.»

از این رو متخصص روابط عمومی مهارت خود را صرف عامه مردم می‏کند و آن گاه که در هزار توی ابزارها و تکنیک‏های ارتباطی نگاه‏ها و دست‏های یاری خواه، رو به سوی اهالی شهر ارتباطات دراز شده است، باید دست‏ها را گرفت و با تکیه بر مقدس‏تر‏ین پیام‏های ملکوتی، چراغ راه شد. می‏توان قاره هفتمی را در شمایل شبکه‏ای وسیع میان تمامی روابط عمومی‏های جهان ترسیم کرد و با هم افزایی، با هم اندیشی و با ابتکار و امید، زندگی بهتر و در خور شان اشرف مخلوقات در عصر ارتباطات را آفرید.

توسعه جوامع بشری و بسط ارتباطات میان آدمیان از ابتدای تاریخ تاکنون، همواره دستخوش تحولات عظیمی شده است که رسالت و اهداف نهادهایی همچون روابط عمومی را مضاعف ساخته است.

با توجه به تازگی بحث به عنوان یک موضوع اساسی در فلسفه تاسیسی روابط عمومی، بدیهی است که نیاز به توسعه معرفتی آن در همه ابعاد احساس می‏شود. در این حوزه هنوز هم چیزهایی نهفته است که باید بررسی شود: پیش زمینه‏های تحلیلی آن و نگرش‏های فلسفی به تئوری ارتباطات انسانی در جلوه‏های متعددش.

کتاب حاضر به عنوان راهنما و نمونه‏ای کوچک از مباحث ارتباطات انسانی در قالب مجموعه مقالات برای اساتید، دانشجویان و علاقه‏مندان آماده گردیده است و موجب تشکر بسیار است تا نواقص و کاستی‏های آن اعلام تا در رفع آن‏ها اقدام شود.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  7 اصل راهنما برای برنامه ریزی استراتژیک


  تنظیم موثر اهداف و مقاصد برنامه ریزی روابط عمومی


  برنامه ریزی راهبردی


  نقش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در راهبرد ارتباط با همسایگان


  انتصاب مدیر ارتباطات سایپا


  انتخاب رئیس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی‌


  کتاب روابط‌عمومی‌ در تئوری و عمل منتشر شد


  سه نکته برای آماده سازی استراتژی روابط‌عمومی دیجیتال خود برای سال جدید


  5 نکته برای رد کردن مودبانه جلسات بی فایده


  شماره جدید ماهنامه روابط‌عمومی‌ منتشر شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود