درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:33   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23024صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 22 اردیبهشت 1395 - 09:33
چالش ها و مهارت های موردنیاز روابط عمومی ها در طول پنج سال آینده
"یکی از چالش های مهم در بحث مقابله با تقاضا برای بهترین استعدادها با مجموعه گسترده ای از مهارت ها، در تظاهر به عدم اشتیاق به منبع و یا در نظر گرفتن استعداد از خارج از نقش های روابط عمومی سنتی، نهفته است".
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  پل هولمز، مدیر عامل شرکت Holmes Report، می گوید: "وقتی پای استعداد در میان باشد، این صنعت به سادگی نمی تواند خود را مورد مصرف قرار دهد (یعنی از منابع استعدادی خودی استفاده نماید)". "این واقعیت که آژانس ها ابتدا به دیگر موسسات روابط عمومی و بخش های ارتباطات سازمانی نگاه می کنند، در زمانی که ما نیاز به انواع جدیدی از تفکر و انواع جدیدی از مهارت ها داریم، نگران کننده است. افراد، کلیدی برای تحول هستند، و به عنوان یک صنعت، ما باید به دنبال افراد در دامنه گسترده تری از زمینه ها باشیم".

به گزارش گروه ترجمه شارا، با این حال، برخی از نشانه ها حاکی از آن است که ادارات در جای دیگری به دنبال یافتن استعداد هستند. بخش تحقیقات و تجزیه و تحلیل (3.03) به طور فزاینده ای به یکی از منابع مهم استعداد تبدیل شده است، و به دنبال آن بخش تبلیغات و بازاریابی (2.6) و سایر سرویس های حرفه ای مانند مراکز مشاوره حقوقی و مدیریتی (2.31) قرار دارند.

Jamie McLaughlin، رئیس Capstone Hill Search، می گوید: "یکی از چالش های مهم در بحث مقابله با تقاضا برای بهترین استعدادها با مجموعه گسترده ای از مهارت ها، در تظاهر به عدم اشتیاق به منبع و یا در نظر گرفتن استعداد از خارج از نقش های روابط عمومی سنتی، نهفته است".

"این رویکرد محافظه کارانه سبب خواهد شد تا آژانس ها به برگزیدن شیوه خوردن رقبا در استخدام های جدید ادامه دهند، در حالی که در سمت سرویس گیرنده ها، منبع اصلی، سایر گروه های درون سازمانی و یا آژانس های روابط عمومی، خواهند بود. هر دو این ها، استراتژی هایی هستند که به فشار بر نرخ ابقاء ادامه می دهند".

شاید یکی از دلایلی که منابع سنتی استعداد هنوز هم یک اولویت هستند، این باشد که تخصص های سنتی هنوز هم در صدر فهرست مهارت ها به عنوان کلید موفقیت در طول پنج سال آینده، قرار دارند. ارتباطات نوشتاری، به عنوان مهم ترین مهارت هم از دید مشتریان پاسخ دهنده و هم از دید آژانس های پاسخ دهنده (89 درصد) در رتبه اول جای دارد. پس از آن، روابط رسانه ای (63 درصد) در جایگاه دوم قرار دارد.

نگارش، که ممکن است بعنوان توانایی "قیمت پذیرش" برای یک دپارتمان ارتباطات مطرح باشد، بسیار حیاتی تر از مهارت هایی همچون برنامه ریزی استراتژیک (84 درصد)، تخصص رسانه های اجتماعی (76 درصد)، و توسعه محتوای چند رسانه ای (76 درصد) و به دنبال آن مسائلی مانند سواد کسب و کار (62 درصد)، تجزیه و تحلیل (62 درصد)، پژوهش (48 درصد)، بهینه سازی موتورهای جستجو (41 درصد)، و علوم رفتاری (32 درصد)، می باشد.

Holmes اشاره می کند: "دو توضیح احتمالی برای تمرکز بر ارتباطات نوشتاری وجود دارد، و هیچ یک منحصرا دلگرم کننده نیست". "اول این که بسیاری از پاسخ دهندگان هنوز هم باور ندارند که توانایی خوب نوشتن شان، کم تر از حد نیازشان است، آن طور که برای ورود به این صنعت واقعا باید باشد. دوم این که پاسخ دهندگان اهمیت استفاده از ارتباطات بصری (مانند اینفوگرافیک و انیمیشن و به طور گسترده تر، ویدیو) و دیگر مهارت های جدید که ما نیاز به جذب آن داریم، را دست کم می گیرند".

وقتی از رهبران صنعت پرسیده شد که احساس می کنند چه خصوصیات شخصی برای آینده ضروری و حیاتی است، آن ها ارزش های سنتی همچون کار گروهی (92 درصد) و سخت‌کوشی (82 درصد) را در اولویت این خصوصیات دانستند - اما آن ها همچنین بر این باور بودند که تیم هایشان در این موارد قوی هستند. آن ها می گویند نیرو و توان بیشتر، نیازمند کنجکاوی، خلاقیت و تفکر انتقادی است.
در موضوع تنوع فرهنگی، تنها 45 درصد از رؤسای آژانس ها و 44 درصد از مدیران شرکت ها اعتقاد داشتند که رده های آن ها به همان گوناگونی مشتریان یا ذی‌نفعانِ مشتریانِ آن ها می باشد. هر دو گروه به عدم دسترسی به استعدادهای متنوع در سطوح ارشد و سطوح ورودی، به عنوان چالش اصلی خود، استناد نمودند.

Fred Cook، مدیر مرکز روابط عمومی USC، می گوید: "واضح است که پیدا کردن استعداد واقعی، مهم ترین عامل در رشد آینده صنعت روابط عمومی می باشد". "سوال پیچیده تر این است که این استعداد چه مهارت هایی باید داشته باشد. رهبران صنعت هنوز هم مهارت های ارتباطی سنتی را مهم می دانند، اما در حال جستجو برای استراتژی، خلاقیت و تنوع بیشتر نیز هستند".

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد