درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 1 خرداد 1401 - 06:54   

فراخوان جایزه روابط‌عمومی برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه روابط‌عمومی برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی

  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی دانش‌بنیان؛ فرصتی برای علمی کردن روابط

  روابط‌عمومی دانش‌بنیان؛ فرصتی برای علمی کردن روابط


ادامه ادامه مطلب سه

کسب رتبه برتر روابط عمومی سازمان در میان مجموعه روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی

  کسب رتبه برتر روابط عمومی سازمان در میان مجموعه روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت تغییر رویکرد روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه
  مدیر‌کل روابط‌عمومی استانداری کرمانشاه معرفی شد
  سرپرست روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تبریز منصوب شد
  همایش روابط‌عمومی دستگاه های اجرایی استان گلستان برگزار شد
  آیین تجلیل از روابط‌عمومی های ادارات شهرستان نور برگزار شد
  روابط‌عمومی دانش‌بنیان؛ فرصتی برای علمی کردن روابط
  به‌‌روزرسانی واتس‌اپ امکان ترک بی‌سرو صدا از گروه‌ها را می‌دهد
  چرا در برابر اطلاعات نادرست و بد آسیب پذیر هستیم؟
  چالش های بازاریابی در متاورس
  مدیر مخابرات منطقه تهران: روابط‌عمومی با اطلاع رسانی بموقع و شفاف سازی برای مردم آرامش به ارمغان می آورد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22838صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 10 اردیبهشت 1395 - 09:25
تقویم روز روابط عمومی: تصویب طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کلیه وزارتخانه‌ها، مؤسسات، شرکتهای دولتی و شرکتهایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر یا تصریح‌نام است، بانکها، شهرداریها، نهادهای انقلاب اسلامی و سایر دستگاههایی که به نحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می‌کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کلیه وزارتخانه‌ها، مؤسسات، شرکتهای دولتی و شرکتهایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر یا تصریح‌نام است، بانکها، شهرداریها، نهادهای انقلاب اسلامی و سایر دستگاههایی که به نحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می‌کنند.
 

شورای عالی اداری در نودمین جلسه مورخ 25/1/1381 بنا به پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به منظور تکریم و جلب رضایت مردم و ارباب رجوع نسبت به عملکرد واحدهای اجرایی کشور تصویب نمود، کلیه وزارتخانه‌ها، سازمانها، مؤسسات و شرکتهای دولتی، شرکتها و مؤسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر یا تصریح نام هستند، از جمله نیروی انتظامی، شهرداری تهران و سایر شهرداری‌ها، بانک‌ها و شرکتهای بیمه، همچنین مؤسسات و نهادهای عمومی غیر دولتی و نهادهای انقلاب اسلامی که از بودجه عمومی دولت استفاده می‌کنند نسبت به انجام موارد زیر اقدام نمایند.


- تکریم ارباب رجوع از منظر آیات و روایات

- تصویبنامه « طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری»

- دستورالمعل نحوه تشویق و تنبیه کارکنان دولت

- کتاب فرهنگ تکریم

- شیوه نامه طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در بنیاد شهید و امور ایثارگران
- منشور طرح تکریم

- منشور اخلاقی دولت تدبیر وامید

- منشور اخلاقی کارکنان شهرداری تهران

- فرم نظر سنجی از ارباب رجوع (موضوع ماده 8 طرح تکریم مردم)
- فرم نظر سنجی از ارباب رجوع در پست (موضوع ماده 8 طرح تکریم مردم)

- فرم نظر سنجی از ارباب رجوع (موضوع ماده 8 طرح تکریم مردم)

- فرم نظر سنجی از ارباب رجوع (موضوع ماده 8 طرح تکریم مردم)

- واحد برگزیده طرح

- نامه

- نامه

- اقدامات صورت گرفته


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کسب رتبه برتر روابط عمومی سازمان در میان مجموعه روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد


  چالش‌های بنیادین سه‌گانه‌ی روابط‌عمومی در ایران


  ضرورت راه‌اندازی کتابخانه تخصصی روابط‌عمومی در ادارات روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی،کرامت انسانی و همدلی اجتماعی


  رونمایی از کتاب "مدیریت اطلاعات در روابط‌عمومی"


  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


  نتایج یک نظرسنجی جدید: مهم‌ترین پیامد تقلیل و تنزل جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها، آسیب‌دیدن اعتماد عمومی است


  فراخوان جایزه روابط‌عمومی برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


  مرگ ۴ پایه حیات ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»