درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 - 07:28   

آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟

  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


ادامه ادامه مطلب یک

لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار

  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید

  قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی
  حضور رییس انجمن بین المللی روابط عمومی و مدیر عامل هلدینگ میدکو
  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید
  نیاز مبرم روابط عمومی شهرداری‌های استان یزد به تغییر نگرش
  مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان: روابط عمومی، یکی از مهم‌ترین، سخت‌ترین و تأثیرگذارترین حوزه‌های کاری در ادارات است
  استاندار کرمان: روابط عمومی ها تجارب دوره مقابله با کرونا را مستندسازی کنند
  کارگاه آموزشی مجازی « تاثیرسواد رسانه ای بر اثربخشی فعالیت های رسانه ای روابط عمومی ها» برگزار می شود
  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار
  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟
  مدیر روابط عمومی فرودگاه های گلستان: هنر روابط عمومی، پیوند میان درون و بیرون سازمان است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2279صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 14 دی 1391 - 21:15
عینیت بخشی به اشتراکات جهانی نهاد روابط عمومی و الگوهای اسلامی
عینیت بخشی به اشتراکاتی نظیر گسترش فضای تفاهم، مهر و محبت، عدالت و نیکوسازی روابط میان انسان ها و مفاهیم متعالی که در زمره بخشی از اهداف ظهور دین گرامی اسلام است.
  

شارا، رضا بسحاق مدیرکل دفتر هیات مدیره، مدیرعامل و روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران- روابط عمومی پدیدآورنده دنیایی سرشار از تفاهم، درک و احترام متقابل و تسهیل گر ارتباطات درون و بیرون سازمان است که برای نایل آمدن به اهداف و فلسفه وجودی خود از تکینک ها و فنونی که مجهز به آن است بهره می جوید. در نگاه اول، روابط عمومی زاییده ضرورت ها و اقتضائات نیاز بشر در چند دهه گذشته است که با تغییر و تحولات اجتماعی بشری و ظهور سازمان و نهادهایی که مخاطب اصلی آن ها مردمان جوامع هستند پای به عرصه وجود نهاد. نیاز سازمان ها به اعتبار و اعتمادآفرینی در لایه های مختلف جامعه و آشنایی با نقاط قوت و ضعف در کنار ضرورت هایی نظیر حفظ و تقویت هویت مشترک سازمانی در میان کارکنان و مسایلی از این قبیل منجر به آن شد تا پذیرش نهادی به عنوان متولی ارتباطات بر پیشانی هر سازمانی به فرجام رسد. نایل آمدن به اهداف و انجام موفقیت آمیز ماموریت های هر روابط عمومی در پیوند با عواملی مهم نظیر وجود نیروی انسانی متخصص، حمایت های مدیران راس هرم، تلاش و دلسوزی کارکنان، نوآوری ها و خلاقیت های بکار گرفته شده است. نوآوری هایی که با توجه به فرهنگ دینی و اسلامی و آموزه های برآمده از آن و تمسک به ایمان انقلابی در فضای عملی کشور بارها از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است.

در نگاه ایشان، نوآوری علمی، همان اجتهاد اسلامی است که در تاریخ اسلام مایه افتخار و مباهات تفکر شیعی است. علاوه بر اتکای به علم و دانش نوین و دارایی از تخصص های آکادمیک نیازمند پرورش انسان هایی متعالی و با اخلاق اسلامی است که بتوانند آموزه ها و تعالیم آسمانی و انسان ساز دین مبین اسلام را جانمایه فعالیت های خود قرار دهند. عینیت بخشی به اشتراکاتی نظیر گسترش فضای تفاهم، مهر و محبت، عدالت و نیکوسازی روابط میان انسان ها و مفاهیم متعالی که در زمره بخشی از اهداف ظهور دین گرامی اسلام است با کارکردها و وظایف روابط عمومی ها در عصر حاضر، ضرورت تام دارد؛ تا به مدد رهیافت ها و الگوهای بی شماری که در آیین کامل ترین دین الهی وجود دارد و با بهره گیری از فنون و ابزارهای در اختیار روابط عمومی ها، به آفرینش و معرفی الگوی نوآورانه و نوین روابط عمومی های اسلامی پرداخت. اتفاقی مبارک که با حرکت یکپارچه و منسجم کارگزاران مسلمان روابط عمومی جهان دور از دسترس نخواهد بود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ابزارهای روابط عمومی و تکنولوژی بازاریابی- دخالت انسان در روابط عمومی را حفظ کنید


  محمد آقازاده از «خبرنگاران هزارتومانی» می‌گوید


  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز روابط عمومی


  چرا ویروس کرونا به فرهنگ‌های «سهل‌انگار» بیشتر آسیب رسانده است


  احمق باش تا کامروا شوی


  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید


  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


  مهارت مدیر در تیم «حل مشکل»


  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400