درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 مهر 1402 - 06:36   

مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی تمدید شد

  مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون

  احضار و بازداشت یک روزنامه‌نگار در کامرون


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد

  نخستین نشست "صبحانه کاری روابط‌عمومی" با حضور مدیران روابط‌عمومی استان خراسان رضوی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اتمام حجت استاندار با مدیران ضعیف روابط‌عمومی ادارات دولتی کرمانشاه
  نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی کارگزاری‌های بازار سرمایه
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان به عنوان سرپرست معاونت تولیدات دامی استان کرمان
  مدیریت پیشگیری شایعه در جامعه
  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فرصتی برای درخشش آثار انتشاراتی
  جی‌می‌نی:: اولین هوش مصنوعی واقعی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
  4 روش منحصر به فرد (و کمتر شناخته شده) برای اندازه گیری ROI روابط‌عمومی دیجیتال
  کاربردهای مختلف کتاب‌ها در روابط‌عمومی
  جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی، بستری برای تبادل تجربیات روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22637صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 1 اردیبهشت 1395 - 09:57
صنعت روابط عمومی، عاملی کلیدی در دستیابی به موفقیت در طی 5 سال آینده
با نگاه به آینده مشخص است که روابط عمومی به عنوان یک حرفه و تخصص در حال تغییر است. تمام افراد پاسخ دهنده به پرسشنامه موافق هستند که در 5 سال آینده شغل آن ها پیچیده تر، دشوارتر و استراتژیک تر خواهد شد. تنها 27% از مدیران آژانس ها معتقدند که در سال 2020 عنوان" روابط عمومی" به طور واضح و مناسب کاری که انجام می دهند را توصیف خواهد کرد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مرکز USC Annenberg Center for Public Relations، خلاصه ای از گزارشات روابط جهانی ارائه کرده است، آماری جامع در مورد روابط عمومی که پیش بینی شده است شرکت های روابط عمومی در طی 5 سال آتی از 14 بیلیون دلار کنونی به 19.3 بیلیون دلار رشد خواهد داشت. برای انطباق سازی با این رشد، مدیران پیش بینی لازم برای افزایش حدود 26 درصدی سرانه کارکنان (headcount) خود را در طی همین مدت زمان کرده اند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، مدیران صنایع در سازمان ها و صنایع داخلی معتقد هستند که رشد بیشتر توسط ایجاد محتوا و رسانه های اجتماعی و همچنین فعالیت های قدیمی مثل شهرت برند همراه با مقیاس و ارزیابی ایجاد خواهد شد.


Fred Cook مدیر مرکز USC Center for Public Relations، می گوید: "به طور کل در مورد روند پیشرفت این صنعت خوش بین هستیم و این خبر خوبی برای افرادی است که قصد دارند وارد این حیطه شوند."


"اما در مورد توانایی صنعت در جذب استعدادهای مناسب، انطباق با فناوری های جدید و افزایش سطح سرمایه گذاری لازم جهت دستیابی به این موقعیت ها هنوز ابهاماتی وجود دارد."
مدیران شرکت ها و سازمان ها موافق هستند که توانایی جذب و حفظ استعداد مناسب یکی از مهم ترین چالش ها برای آن ها می باشد و اکثریت هر دو گروه معتقد هستند که صنعت روابط عمومی برای استعدادیابی از بیرون از جایگاه خود، خوب نیست و سطح حقوق یکی از مهم ترین موانع می باشد.


متخصصان قدیمی هنوز دپارتمان های مهارت های ارتباطی و صنعت روابط عمومی را عاملی کلیدی در دستیابی به موفقیت در طی 5 سال آینده می دانند. ارتباط نوشتاری مهارتی است که توسط مشتریان و مراجعین سازمان ها، مهم ترین مهارت در نظر گرفته می شود. هنگامی که از آن ها سوال شده است که چه ویژگی شخصی برای آینده ضروری و مهم است، مدیران صنایع بر ارزش های قدیمی کار گروهی و سخت کوشی تاکید کرده اند، اما معتقد هستند که گروه آن ها در این زمینه ها قوی هستند. آن ها می گویند که در زمینه کنجکاوی، خلاقیت و تفکر منطقی نیاز به قدرت بیشتری است.


هنگامی که از آن ها در مورد تنوع سوال شد، تنها 45% از مدیران آژانس ها و 44% از مدیران شرکت ها معتقد بودند که جایگاه آن ها همانند جایگاه مشتریان یا سهامداران است. هر دو گروه بر کمبود دسترسی به تفاوت استعداد در سطوح اولیه و سطوح بالا به عنوان چالش اولیه تاکید کرده اند.


Cook می افزاید: "واضح است که یافتن استعدادهای مناسب یکی از مهم ترین فاکتورها در رشد آتی صنعت روابط عمومی می باشد". " سوال و ابهام پیچیده تر این است که این استعداد چه مهارت هایی باید داشته باشد. مدیران صنایع هنوز مهارت های ارتباطی قدیمی را ارزش گذاری می کنند اما به دنبال استراتژی، خلاقیت و تفاوت بیشتر هستند."


بیشتر افراد پاسخ دهنده به پرسشنامه، انتظار تغییر در ساختار آژانس ها و دپارتمان ها را دارند تا بهتر با تغییرات ایجاد شده در چشم انداز ارتباطات 5 سال آینده که عمدتا به دلیل انطباق با فناوری های جدید و تقاضای افزایش یافته برای محتوا در کانال های بیشتر ایجاد می شود، همراه شوند. در این موضوع توافق جهانی وجود دارد که در طی 5 سال آینده، از مدیران انتظار خواهد رفت تا استراتژی، خلاقیت و ارزیابی های بیشتری را به کار برند.


روابط نیز در حال تغییر هستند. مراجعه کنندگان به شرکت های ارتباطی بیان می کنند که آژانس ها را بیشتر به جهت استراتژی و خلاقیت ارزش گذاری می کنند، نه چیز دیگری. در حالی که دیده شده است که در سازمان ها حدود 30% از زمان صرف بازاریابی و مدیریت برند می شود و 34 % صرف ارتباطات موجود در شرکت می گردد.


Paul Holmes، سردبیر The Holmes Report که در این تحقیق همکاری کرده است، می گوید: "سرعت تغییر در روابط عمومی هیچ وقت مثل امروز سریع نبوده است، اما احتمالا هیچ وقت هم به این آهستگی نخواهد بود". "هم آژانس ها و هم مشتریان آن ها می دانند که تغییرات ایجاد خواهد شد، اما مشخص نیست که با یافتن استعدادهای غیر سنتی یا توسعه خدمات غیر سنتی به خصوص بیرون از کانال های رسانه های earned media، آیا آن ها حدود و میزان آن را درک می کنند یا خیر."


با نگاه به آینده مشخص است که روابط عمومی به عنوان یک حرفه و تخصص در حال تغییر است. تمام افراد پاسخ دهنده به پرسشنامه موافق هستند که در 5 سال آینده شغل آن ها پیچیده تر، دشوارتر و استراتژیک تر خواهد شد. تنها 27% از مدیران آژانس ها معتقدند که در سال 2020 عنوان" روابط عمومی" به طور واضح و مناسب کاری که انجام می دهند را توصیف خواهد کرد.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مدیریت پیشگیری شایعه در جامعه


  یوتیوب محصولات ویرایش با قابلیت هوش مصنوعی را برای سازندگان ویدیو معرفی کرد


  ولکر در آزمون ترامپ شکست خورد


  عربستان سعودی هوش مصنوعی را بومی می‌کند


  سکوت نشانه‌ی قدرت تفکر و عزت نفس ماست


  سومین گردهمایی آموزشی مسئولین روابط‌عمومی سازمان نظام مهندسی معدن


  قانون مکث سه ثانیه در روابط‌عمومی


  اتمام حجت استاندار با مدیران ضعیف روابط‌عمومی ادارات دولتی کرمانشاه


  جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی، بستری برای تبادل تجربیات روابط‌عمومی


  اضطراب هوش مصنوعی برای کارکنان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات