درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 21:11   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22544صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیپنجشنبه، 9 مرداد 1399 - 11:12
بازاریابی محتوا و روابط عمومی: یک رابطه همزیستی
نوشته شده توسط: Zubair Timol، منتشر شده توسط: Meltwater - ایجاد محتوای با کیفیت مزایای عمده ای در بحث تلاش های بهینه سازی موتورهای جستجوگر برای یک برند، تعامل رسانه های اجتماعی، و اعتبار آن، دارد. به علاوه، ارائه خدمات بازاریابی محتوا، نقش روابط عمومی را برای برندها حتی حیاتی تر خواهد نمود. برای وقوع این مسئله چندین راه مختلف وجود دارد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بین روابط عمومی و بازاریابی محتوا یک رابطه همزیستی وجود دارد، که آژانس های روابط عمومی در منطقه باید از این مزیت برای به دست آوردن اعتبار بیشتر برای مشتریان خود استفاده نمایند. ایجاد محتوای با کیفیت مزایای عمده ای در بحث تلاش های بهینه سازی موتورهای جستجوگر برای یک برند، تعامل رسانه های اجتماعی، و اعتبار آن، دارد. به علاوه، ارائه خدمات بازاریابی محتوا، نقش روابط عمومی را برای برندها حتی حیاتی تر خواهد نمود. برای وقوع این مسئله چندین راه مختلف وجود دارد.

به دست آوردن رسانه های آزاد
با آزادی چاپ و نشری که بواسطه رسانه های اجتماعی به وجود آمده است، برندها در حال تبدیل شدن به ناشرانی در راه ترویج و تبلیغ خود شده و روابط عمومی به طور موثری می تواند از طریق بازاریابی محتوا، به محتوای متعلق به یک برند بیافزاید. برای مثال، روابط عمومی ها می توانند نقشی فعال در نوشتن بلاگ ها، ارسال مقالات رهبری فکری در Linkedin و باز نشر محتوا از طریق کانال های رسانه ای اجتماعی برند مربوطه، به منظور ایجاد تعامل بیشتر، داشته باشند. با ایجاد محتواهای جذاب و تعاملی، شما می توانید برند خود را به عنوان رهبر فکری در زمینه تخصصی خود مطرح نمائید و در نهایت برند شما می تواند تبدیل به منبع نهایی برای مراجعه مشتریان شود.

بهینه سازی انتشار محتوای مطبوعاتی
انتشار محتوای مطبوعاتی به ایجاد علاقه به محصولات و خدمات یک شرکت کمک نموده، و همچنین می تواند در بهینه سازی موتورهای جستجوگر (SEO) به منظور ایجاد ترافیک (بازدید کننده) به وب سایت شما نقش داشته باشد. انتشار محتوای مطبوعاتی بهینه سازی شده با کلمات کلیدی، به بهبود رتبه بندی موتور جستجو کمک می نماید. به عنوان مثال، قبل از تهیه پیش نویس محتوای مطبوعاتی مورد نظرتان، در مورد پنج کلمه کلیدی اصلی و مهم که برای استفاده در آن زمینه در اختیار دارید، فکر کنید. هنگامی که مردم برای این کلمات کلیدی جستجو انجام می دهند، آن ها به سمت محتوای منتشر شده شما (که قرار است به آن ها اطلاعاتی که به دنبالش هستند را ارائه نماید) هدایت خواهند شد.


شما همچنین می توانید از طریق انتشار کلیپ های ویدئویی، اینفوگرافیک ها، و گزینه هایی برای به اشتراک گذاری چنین محتواهایی در شبکه های اجتماعی، شانس دیده شدن آن ها را افزایش دهید.

ایجاد کشش به واسطه تاثیرگذاران کلیدی
بازاریابی محتوا به ایجاد رابطه با تاثیرگذاران کلیدی (key influencers) که مخاطبان هدف اصلی (و اساسی) برای برنامه های روابط عمومی هستند، کمک می کند. تاثیرگذاران، این قدرت را دارند که از طریق به اشتراک گذاشتن محتوا با دنبال کنندگان (فالوور) خود، سبب افزایش دیده شدن و دستیابی به برند شما شوند. شما همچنین می توانید با تاثیرگذاران برای ایجاد محتوای مشترک همکاری نمائید. به عنوان مثال، یک تاثیر گذار می تواند نقل قولی ارائه نماید که شما می توانید با یک دیدگاه شخص ثالث، از آن در محتوای منتشر شده خود استفاده کنید.

استراتژی نظارت (مانیتورینگ) محتوا
به همان اندازه که ایجاد محتوا مهم است، نظارت بر اثربخشی آن نیز مهم است. با استفاده از ابزار هوش رسانه ای Meltwater، اندازه گیری میزان اثربخشی محتوای شما ممکن خواهد شد. ابزار ما می تواند به شما در اندازه گیری میزان دسترسی، احساسات و تاثیر کلی ایجاد شده توسط محتوایتان، به شما کمک کند. احساسات کاربرانی که در مورد برند شما صحبت می نمایند را می توان از طریق تجزیه و تحلیل گفتگوهای آنلاین و گفتگوهای در شبکه های اجتماعی که محتوایتان باعث آن ها شده است، اندازه گیری نمود.


با نظارت بر مقدار کل بازتوییت ها، لایک ها، به اشتراک گذاری ها، کامنت ها و یادآوری ها، شما قادر خواهید بود که تعیین نمائید آیا محتوای شما یک هیاهوی تبلیغاتی ایجاد نموده است، و این که در چه پلت فرمی و توسط چه کسی این اتفاق رخ داده است. این مسئله به شما کمک خواهد کرد تا نسبت به ارزیابی استراتژی محتوای خود برای به دست آوردن دنبال‌کنندگان بیشتر، اقدام نمائید.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد