درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 30 تیر 1403 - 08:31   

ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد

  ثبت‌نام رایگان در چهارمین "نشست روز جهانی روابط‌عمومی" آغاز شد


ادامه ادامه مطلب یک

نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی

  نظرسنجی در مورد هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

  نظرسنجی: سنجش دیدگاه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در مورد مسئولیت اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود

  چهارمین نشست روز جهانی روابط‌عمومی در ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نسبت روابط‌عمومی و دوپامین
  دکور دوپامین چیست؟
  قطعی گسترده اینترنت در 19 جولای 2024: اختلال در پروازها، مشاغل و تأثیر آن بر صنعت تبلیغات
  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود
  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی
  عدم ارائه مدل‌های هوش مصنوعی چندوجهی متا در اتحادیه اروپا: چالش‌های نظارتی و پیامدها
  واتس‌اپ بالاخره با فیلتر جدید «مورد علاقه‌ها» چت‌های شما را مرتب می‌کند
  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد
  مادرخوانده هوش مصنوعی، استارتاپ ورلد لب را به ارزش 1 میلیارد دلار تأسیس کرد
  کاش قبل از شروع کسب و کار خودم این چهار چیز را می دانستم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22531صفحه نخست » ادامه مطلب دوپنجشنبه، 26 فروردین 1395 - 10:33
دانلود رایگان کتاب «اصول روابط عمومی موفق»
روابط عمومی یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی آنلاین است که اگر به‌درستی از آن استفاده شود، نتایج آن در برندسازی کاملاً مشهود و ماندگارخواهد بود به همین منظور کتابچه «اصول روابط عمومی موفق» توسط آژانس رسانه «اخبار رسمی» تهیه و به صورت رایگان در اختیار مدیران بازاریابی و کارشناسان روابط عمومی قرار گرفته است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی آنلاین است که اگر به‌درستی از آن استفاده شود، نتایج آن در برندسازی کاملاً مشهود و ماندگارخواهد بود به همین منظور کتابچه «اصول روابط عمومی موفق» توسط آژانس رسانه «اخبار رسمی» تهیه و به صورت رایگان در اختیار مدیران بازاریابی و کارشناسان روابط عمومی قرار گرفته است.

هدف از تهیه و انتشار این کتاب، آموزش مهارت‌های اولیه برای ورود به عرصه روابط عمومی و بهره‌گیری از آن در راستای برندسازی سازمان است.
ایجاد اعتبار و اعتماد، برقراری ارتباط سازنده و تعاملی با مخاطبان و در نهایت تبدیل مخاطبان به مشترکان، از جمله امتیازات و دستاوردهای بازاریابی محتوا و روابط عمومی محسوب می‌شود.


«اخبار رسمی» به عنوان اولین سامانه توزیع محتوا در ایران این امکان را در اختیار شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار می‌دهد تا بتوانند محتوای تولیدی خود را در قالب خبر رسمی به دست رسانه‌های داخلی وبین‌المللی برسانند.


سامانه «اخبار رسمی» با تخصیص دفتر روابط عمومی برای هریک از مشترکان، این امکان را برای آنها فراهم می‌‎کند تا بتوانند گامی جدید در عرصه روابط عمومی آنلاین بردارند.


این امکان فراهم شده است تا شرکت‌ها و سازمان‌ها بتوانند تمامی مراحل حضور رسانه‌ای از ایده‌یابی محتوا، نگارش خبر رسمی، توزیع خبر در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی تا مانیتورینگ لحظه‌ای تمامی رسانه‌های آنلاین و حتی رسانه‌های اجتماعی را توسط سامانه اخبار رسمی برنامه‌ریزی و اجرا کنند.


در حوزه مباحث مربوط به بهینه‌سازی محتوا و مطابقت با استانداردهای سئو، اخبار رسمی این امکان را فراهم کرده است تا با انتشار رایگان اخبار سازمان‌ها و شرکت‌ها در پایگاه خبری اخبار رسمی، اخبار در گوگل‌نیوز نیز منتشرشده و گامی موثر در عرصه سئو و رنک الکسا برای مشترکان برداشته شود.



دریافت کتاب الکترونیکی «اصول روابط عمومی موفق»

 

 

 

 

 

 

 


 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 3 نظر (فعال: 3 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
امیر حسین خاکپور
| 1399/4/3 - 14:25 |     0     0     |
ممنون بابت خدماتتون

مسلم رضایی نژاد
| 1403/1/22 - 11:07 |     0     0     |
عالی

مسلم رضایی نژاد
| 1403/1/22 - 11:08 |     0     0     |
عالی بوه ممنون


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اصطلاح «راجر» در ارتباطات بی‌سیم و رادیویی از کجا می‌‌آید؟


  رسانه‌های نوین: فرصت‌ها و چالش‌های اخلاقی


  تحولات در تحقیقات مربوط به اینستاگرام و نوجوانان: بررسی ابتکار جدید متا


  اعتماد مشتری: برندها برای دستیابی به آن چه چیزی باید ارائه دهند؟ در اینجا 4 روش برتر آورده شده است


  روایت عشق در میان آشوب: نگاهی به کار ورونیک دو ویگریه، عکاس خبری


  پیشنهادی برای تغییر روز روابط‌عمومی / از یک اشتباه ۱۸ساله در ایران جلوگیری شود


  آینده روابط‌عمومی در دنیایی در حال تغییر: 5 نکته کلیدی


  تله‌ای به‌نام «دوپامین» در شبکه‌های مجازی؛ رفتارهای اعتیادآور چگونه شکل می‌گیرند؟


  ۲ نشانه که شغل شما بر سلامت روان شما تأثیر می گذارد


  کاش قبل از شروع کسب و کار خودم این چهار چیز را می دانستم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد