درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 12 مهر 1402 - 06:48   

تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

دیوان بین‌المللی کیفری باید درباره کشتار روزنامه‌نگاران در فلسطین تحقیق کند

  دیوان بین‌المللی کیفری باید درباره کشتار روزنامه‌نگاران در فلسطین تحقیق کند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

شش توصیه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برای تحقق دستمزد برابر

  شش توصیه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برای تحقق دستمزد برابر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عشق یعنی کاهش رنج بشر
  چرا اینفلوئنسر مارکتینگ بهترین گزینه شما برای بازاریابی اپلیکیشن موبایل است
  نگرانی از رواج خودسانسوری رسانه‌ها در فیلیپین
  درخواست روزنامه‌نگاران برای تنظیم متوازن قوانین مربوط به هوش مصنوعی
  قدردانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل بانک رفاه کارگران
  جزییات هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی اعلام شد
  کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» منتشر شد
  ۲ شعبه شورای حل اختلاف ویژه بانک رفاه کارگران افتتاح شد
  ضرورت آموزش سواد رسانه‌ای به دانش آموزان
  انجمن “توسعه و ترویج روابط‌عمومی و ارتباطات” تاسیس شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 225صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 18 فروردین 1391 - 09:08
برنامه های روابط عمومی اوقاف فارس اعلام شد
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی وقف به عنوان یکی از مهمترین مولفه های اقتصاد اسلامی در جامعه نیازمند تولید خبر و اطلاع رسانی در سطح وسیع نسبت به اهمیت و جایگاه وقف در جامعه هستیم.
  

 مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی وقف به عنوان یکی از مهمترین مولفه های اقتصاد اسلامی در جامعه نیازمند تولید خبر و اطلاع رسانی در سطح وسیع نسبت به اهمیت و جایگاه وقف در جامعه هستیم.
مصطفی زائری در جلسه هماهنگی برنامه های روابط عمومی اوقاف فارس، افزود: تا رسیدن به جایگاه مطلوب اطلاع رسانی نسبت به جایگاه رفیع وقف و برکات و آثار آن در جامعه فاصله زیادی داریم و باید با برنامه ریزی وهدف گذاری مناسب این فاصله را کم کنیم.
وی گفت: یکی از بهترین روشها، تولید محتوا و خبر برای انعکاس در رسانه ها می باشد که در سال گذشته روابط عمومی اوقاف موفق شد بطور میانگین روزانه دو خبر را تولید و در اختیار رسانه ها قرار دهد.
زائری این تعداد خبر را کافی ندانست و ابراز داشت: تمام سعی و تلاش خود را جهت تولید بیشتر خبر به کار بندیم و این مهم را در سال 91 به تولید روزانه چهار خبر افزایش دهیم.
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس با تاکید بر تولید کارهای فاخر در حوزه موقوفات و بقاع متبرکه با تقدیر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حضور در مجامع ملی و بین المللی در حوزه روابط عمومی را مهم دانست.
زائری افزود: در سال گذشته روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس موفق شد در حوزه روابط عمومی الکترونیک و حضور در سمپوزیوم بین المللی ایران و مجامع بین المللی در حوزه روابط عمومی عنوان های برتر را کسب نماید که امسال نیز باید این موفقیت ها ادامه پیدا کند.
وی گفت: در سال 90 توسط روابط عمومی اوقاف فارس بیش از 110 هزار بسته اطلاع رسانی، حضور در دو نمایشگاه، اجرای 35 برنامه مناسبتی، راه اندازی سامانه پیامک، راه اندازی سامانه، جمع آوری اخبار RSS و راه اندازی زیر پرتال اطلاع رسانی از جمله برنامه های برنامه های روابط عمومی اوقاف فارس در سال گذشته بود.
زائری در پایان بازدید مجازی و زیارت از راه دور امام زاده سید علاء الدین حسین(ع)، تولید برنامه 30 قسمتی میراث پایدار و حضور بیش از 300 بار در برنامه های رادیو و تلوزیون و حضور بیش از 5 هزار مرتبه در روزنامه ها و سایت های خبری و صدا و سیما را از جمله دیگر برنامه های روابط عمومی اوقاف فارس در سال گذشته عنوان داشت.
 

منبع: خبرگزاری پانا

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» منتشر شد


  زمان رایگان است و بسیار قیمتی


  هوش مصنوعی، چالشی برای امنیت انرژی


  چگونه تکامل هوش مصنوعی می‌تواند بر وجود آینده مدیران بازاریابی تأثیر بگذارد؟


  جزییات هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی اعلام شد


  انتصاب معاونت ارتباطات حزب همت در خراسان شمالی


  ضرورت آموزش سواد رسانه‌ای به دانش آموزان


  نسل جدیدی از مصرف کنندگان دیجیتال


  انجمن “توسعه و ترویج روابط‌عمومی و ارتباطات” تاسیس شد


  عشق یعنی کاهش رنج بشر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات