درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 14:13   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22481صفحه نخست » ادامه مطلب یکدوشنبه، 23 فروردین 1395 - 23:16
مسئولیت اجتماعی، مهم‌ترین مسئولیت روابط‌عمومی صنعتی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو کمیته علمی پنجمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت، مسئولیت اجتماعی را مهم‌ترین مسئولیت روابط‌عمومی صنعتی دانست.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو کمیته علمی پنجمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت، مسئولیت اجتماعی را مهم‌ترین مسئولیت روابط‌عمومی صنعتی دانست.

 

به گزارش سرویس بازار ایسنا، احمد یحیایی ایله‌ای عضو کمیته علمی کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت، به مناسبت در پیش بودن چهارمین هفته روابط‌عمومی به بررسی نقش روابط‌عمومی سازمان‌های صنعتی در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی پرداخت. وی گفت: از نیمه دوم ...

مسئولیت اجتماعی، مهم‌ترین مسئولیت روابط‌عمومی صنعتی
عضو کمیته علمی پنجمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت، مسئولیت اجتماعی را مهم‌ترین مسئولیت روابط‌عمومی صنعتی دانست.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، احمد یحیایی ایله‌ای عضو کمیته علمی کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت، به مناسبت در پیش بودن چهارمین هفته روابط‌عمومی به بررسی نقش روابط‌عمومی سازمان‌های صنعتی در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی پرداخت.

وی گفت: از نیمه دوم قرن بیستم صاحب‌نظران دریافتند که وابستگی سازمان، جامعه و محیط به یکدیگر افزایش یافته است. از یک سوی سازمان‌ها با تکیه بر امکانات موجود در جامعه به اهداف خود می‌رسند و از سوی دیگر، اقدامات سازمان‌ها باید منافع و دستاوردهایی نیز برای جامعه داشته باشد. پس رویکرد تغییر کرد تا منافع در سازمان‌ها به گونه‌ای طراحی شود که مردم جامعه، بیش از هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اند از سازمان‌ها سود ببرند و به تعبیری سازمان‌ها علاوه بر سود آفرینی، ارزش‌آفرینی هم داشته باشند؛ لذا طی سه دهه اخیر مدیریت سازمان‌ها به استراتژی‌های کارآمد و کاربردی از جمله استقرار و پیاده‌سازی مسئولیت اجتماعی سازمان (Corporate Social Responsibility) روی آوردند. یعنی سازمان‌ها علاوه بر انجام وظایف سنتی خود به انجام فعالیت‌های دیگری نیز مکلف شده‌اند، که هدف این فعالیت‌ها، پاسخگویی به انتظارات جامعه است.

عضو کمیته علمی کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت ادامه داد: مسئولیت‌اجتماعی شرکت‌ها (CSR) موضوعی مورد توجه در سال‌های اخیر بوده تا آنجا که سازمان‌های بین‌المللی مانند سازمان ملل و اتحادیه اروپا، استانداردهایی را در این زمینه ارایه کرده‌اند. بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (EFQM) که بنیادی وابسته به اتحادیه اروپاست، در مدل الگوی تعالی خود برای سازمان‌ها، مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها را به عنوان یکی از ارزش‌های هشت‌گانه خود معرفی کرده است. توجه و تاکید سازمان بر مسئولیت اجتماعی در واقع کمک می‌کند تا سازمان تصویری زیبا در ذهن و فکر جامعه بگذارد و با کسب این اعتبار بتواند برای برنامه‌ریزی فعالیت‌هایی کلیدی‌تر در آینده تصمیم‌گیری کند. چنین سازمان‌هایی افکار عمومی و نیازهای عمومی را جدی گرفته و تلاش می‌کنند تا از مسئولیت صرفا اقتصادی و سازمانی گام‌هایی بیشتر و مفیدتر برای جامعه بردارند.

مسئولیت اجتماعی عین روابط‌عمومی است
وی تاکید کرد: آنچه در اینجا لازم است که مورد توجه قرار گیرد نقش و سهم و مسئولیت روابط‌عمومی در استقرار و عملی کردن و مدیریت مسئولیت اجتماعی سازمان است. توجه به تعریف و کارکردها و حوزه فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی نشان از عجین بودن روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی است؛ یعنی می‌توان ادعا کرد که آنچه امروزه به عنوان مسئولیت اجتماعی مورد توجه و تاکید است با شکل‌گیری روابط‌عمومی اولیه به عنوان اهداف کلیدی و زیربنایی روابط‌عمومی به آن عمل شده است. روابط‌عمومی اخلاق مدار، طرفدار جامعه و مردم و حافظ منافع و وکیل الرعایا بوده و افکار عمومی و حل مشکلات جامعه توسط سازمان تا آنجا که امکان‌پذیر بوده، یکی از توجهات جدی روابط‌عمومی نخستین است به‌طوری که کار روابط‌عمومی را باید مسئولیت اجتماعی هر سازمان دانست.

مسئولیت روابط‌عمومی فراتر از مسئولیت سازمانی است
یحیایی ایله‌ای تاکید کرد: مسئولیت اجتماعی چیزی فراتر از مسئولیت سازمانی (تولید یا ارایه خدمات و درآمدزایی) است و مسئولیت روابط‌عمومی نیز فراتر از مسئولیت سازمانی است. یعنی روابط‌عمومی به نمایندگی از سازمان مسئول است تا به جامعه نزدیک شده، انتظارات جامعه را شناسایی کند، اولویت‌های رهبران جامعه را تشخیص دهد و برای استقرار مسئولیت اجتماعی سازمان را یاری رساند. یادآوری مهم در اینجا این است که هر چند مسئولیت اجتماعی بایستی توسط تمامی سازمان‌ها مورد توجه قرار گیرد اما پیگیری موضوع از سوی موسسات و سازمان‌های صنعتی اهمیتی دوچندان دارد. زیرا سازمان‌های صنعتی بیشتر به محیط‌زیست و ابعاد اجتماعی، هنری، فرهنگی و اخلاقی جامعه صدمه می‌زنند.

وی افزود: مسئولیت اجتماعی، مسئولیتی سنگین‌تر در حوزه روابط‌عمومی صنعتی است. به‌طوری که می‌توان گفت مسئولیت اجتماعی مهم‌ترین مسئولیت روابط‌عمومی صنعتی است. روابط‌عمومی صنعتی باید تلاش کندکارکردهای اخلاقی سازمان را به مدیران و کارکنان گوشزد کند، اهمیت مسئولیت اجتماعی را همچون رفتاری اخلاقی برای مدیران و کارکنان تبیین کند، انتظارات جامعه را به صورت مستمر و دوره‌ای شناسایی و به تصمیم‌گیران سازمان اطلاع‌رسانی کند، اولویت‌های اجرایی مسئولیت اجتماعی را در جلسات و ارتباط با رهبران جامعه (گروه‌های مرجع) مشخص سازد، سازمان را یاری رساند تا با اجرای مسئولیت اجتماعی به حفظ ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی مدد رساند به‌طوری که فرهنگ و اخلاق جامعه تقویت شود و فعالیت‌های اجرا شده مسئولیت اجتماعی را اطلاع‌رسانی کند.

چهارمین هفته روابط‌عمومی از ۲۷ اردیبهشت‌ماه تا دوم خردادماه سال ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت دبیرخانه یا تماس تلفنی با شماره ۸۸۸۰۷۴۵۳ سوالات خود را مطرح کنند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد