درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 - 07:26   

آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟

  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


ادامه ادامه مطلب یک

لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار

  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید

  قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی
  حضور رییس انجمن بین المللی روابط عمومی و مدیر عامل هلدینگ میدکو
  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید
  نیاز مبرم روابط عمومی شهرداری‌های استان یزد به تغییر نگرش
  مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان: روابط عمومی، یکی از مهم‌ترین، سخت‌ترین و تأثیرگذارترین حوزه‌های کاری در ادارات است
  استاندار کرمان: روابط عمومی ها تجارب دوره مقابله با کرونا را مستندسازی کنند
  کارگاه آموزشی مجازی « تاثیرسواد رسانه ای بر اثربخشی فعالیت های رسانه ای روابط عمومی ها» برگزار می شود
  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار
  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟
  مدیر روابط عمومی فرودگاه های گلستان: هنر روابط عمومی، پیوند میان درون و بیرون سازمان است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2247صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 11 دی 1391 - 08:35
گسترش فرهنگ انتظار بر بستر فناوری های نوین ارتباطی
ترویج و نشر فرهنگ انتظار و مهدویت با بهره گیری از رسانه ها و ابزارهای نوین ارتباطی که توسط متخصصان و کارگزاران روابط عمومی و اصحاب رسانه محقق می شود...
  

شارا، سیدمهدی کامرانی مدیر روابط عمومی مهدیه تهران- با نگاهی به فرامین و دستورات الهی که از طریق وحی بر محمد امین (ص) ابلاغ و با نهایت استقامت و صبوری بر مردمان عصر حضرت محمد (ص) عرضه داشته شد و اینک پس از قرن ها همچنان در اختیار ابنای بشر است و سرمنشاء خیرات و برکات بسیاری نیز هست، در می یابیم که پروردگار منان به واسطه فیض و رحمتی که همواره نسبت به بندگان خویش داشته و دارد تا جزیی ترین لایه های زندگی بشر را مورد نظر داشته تا سعادت و غایت نهایی هدف خلقت که همانا تکامل و قرب الی ا... است محقق شود. در میسر حق و عدالتی که بر مدار محبت و برادری و عشق و عدالت، توسط حضرت محمد (ص) بنیانگذاری شد، از سلاله پاکش 12 معصوم و امام تداوم بخش حرکت الهی آخرین رسول خدا (ص) بوده و هستند تا علاوه بر آن که بعنوان الگوهایی عملی در رفتار و مرام و سلوک تا همیشه تاریخ برای انسان ها مورد نظر باشند، با صیانت از تعالیم انسان ساز وحی و سیره نبوی، انتقال دهنده فرهنگ اصیل اسلام ناب محمدی (ص) به آیندگان باشند.

از آن میان حضرت مهدی موعود (عج) از نظرها غایب شد تا در روز موعود، پایان بخش دردها و آلام آدمیان باشند. موضوعی که منجر به پدیدار شدن فرهنگ انتظار شده است. انتظاری که قرار گرفتن در زمره منتظران واقعی حضرت قائم (عج) چارچوب ها و ویژگی های خاصی را برای بندگان خدا سبب ساز شده و به نوعی انسان سازی در این فرهنگ، تبلور عینی از مختصات مسلمان واقعی را ترسیم گر شده است. ترویج و نشر فرهنگ انتظار و مهدویت با بهره گیری از رسانه ها و ابزارهای نوین ارتباطی که توسط متخصصان و کارگزاران روابط عمومی و اصحاب رسانه محقق می شود، در کنار بهره گیری از رسانه های سنتی نظیر منبر، منجر به خلق رسانه های متنوع با یک مضمون و محتوایی مقدس شده است که محتوای مشترک را مورد نظر قرار داده اما وسعت و دربرگیری گسترده مخاطبان شان یکسان نیست. استفاده از ظرفیت های روابط عمومی کشورهای مسلمان در زمینه سازی ظهور مهدی موعود (عج) مهمترین ثمرات و برکات کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی است تا با وحدت و همدلی بیشتر در راستای تحقق این امر مهم گام بردارند. به ویژه آن که در احادیث و روایات از عوامل تسریع دهنده ظهور مهدی موعود (عج)، اتحاد میان ملت های مسلمان است که برپایی کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی های مسلمان می تواند در نایل آمدن به این موضوع بسیار مفید و موثر واقع شود.

امید آن که تمامی فعالان و تلاشگران عرصه روابط عمومی با درک عمیق از آموزه های اسلام عزیز و با بکارگیری تخصص های علمی و ابزار و فنونی که در اختیار دارند، در نشر و گسترش فرهنگ اسلامی بیش از پیش به ایفای نقش و رسالت های مهم و ارزنده خود بپردازند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ابزارهای روابط عمومی و تکنولوژی بازاریابی- دخالت انسان در روابط عمومی را حفظ کنید


  محمد آقازاده از «خبرنگاران هزارتومانی» می‌گوید


  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز روابط عمومی


  چرا ویروس کرونا به فرهنگ‌های «سهل‌انگار» بیشتر آسیب رسانده است


  احمق باش تا کامروا شوی


  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید


  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


  مهارت مدیر در تیم «حل مشکل»


  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400