درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 - 08:02   

آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟

  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


ادامه ادامه مطلب یک

لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار

  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید

  قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی
  حضور رییس انجمن بین المللی روابط عمومی و مدیر عامل هلدینگ میدکو
  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید
  نیاز مبرم روابط عمومی شهرداری‌های استان یزد به تغییر نگرش
  مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان: روابط عمومی، یکی از مهم‌ترین، سخت‌ترین و تأثیرگذارترین حوزه‌های کاری در ادارات است
  استاندار کرمان: روابط عمومی ها تجارب دوره مقابله با کرونا را مستندسازی کنند
  کارگاه آموزشی مجازی « تاثیرسواد رسانه ای بر اثربخشی فعالیت های رسانه ای روابط عمومی ها» برگزار می شود
  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار
  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟
  مدیر روابط عمومی فرودگاه های گلستان: هنر روابط عمومی، پیوند میان درون و بیرون سازمان است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22400صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیدوشنبه، 23 فروردین 1395 - 10:52
کلینیک مایو: تقویت تبلیغات شفاعی سنتی بواسطه رسانه های اجتماعی
بکارگیری رسانه های اجتماعی مطابق آن چیزی ست که بیش از 100 سال منجر به شهرت کلینیک مایو شده است. با آغاز قرن بیستم کمابیش برای بیماران غیرممکن بود که از بستری شدن در بیمارستان جان سالم به در برند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بکارگیری رسانه های اجتماعی مطابق آن چیزی ست که بیش از 100 سال منجر به شهرت کلینیک مایو شده است. با آغاز قرن بیستم کمابیش برای بیماران غیرممکن بود که از بستری شدن در بیمارستان جان سالم به در برند. آنها به طور معمول نه به واسطه ای بیماری نهفته خود بلکه براساس عفونت ناشی از جراحی از پای در می آمدند. بنابراین زمانی که دکتر ویل و دکتر چارلز مایو باهمکاری خواهران سنت فرانسیس تکنیک های جراحی ضد عفونی شده را باب نمودند که به معنای آن بود که بیماران بیشتری زنده می ماندند تا داستان خود را نقل نمایند و بازماندگان جراحی برای بیان سرگذشت خود بسیار هیجان زده بودند.


حتی امروزه نقل قول (تبلیغات شفاهی) مهم ترین منبع اطلاعات می باشد که کلینیک مایو را به برترین انتخاب برای تشخیص و درمان بیماری های مزمن تبدیل نموده است. گزارش های منتشره در رسانه های خبری در تاثیر گذاری بروی مردم جایگاه دوم را به خود اختصاص داده و توصیه پزشک به عنوان نوع دیگری از تبلیغات شفاهی جایگاه سوم را دارد.


رسانه های اجتماعی توانایی دسترسی جهانی به گزارشات رسانه های خبری را با توصیه شخصی یک دوست در هم آمیخته اند.  بیش از 90 درصد بیماران کلینیک مایو اعلام کرده اند که پس از ملاقات با دوستان خود چیزهای خوبی از این کلینیک خواهند گفت، و بکارگیری ابزارهای رسانه های اجتماعی به منظور تقویت عقایدشان به نظر معقول می آید.


اما ما بلافاصله سر وقت وبلاگ نویسی، فیسبوک، یوتویوب و توئیتر نرفتیم. بلکه این فرایند یک پیشروی طبیعی و تدریجی است. کلینیک مایو منبع خبری تلوزیونی هفتگی همزمان خود را در سال 2000 تحت عنوان "حاشیه ها ی پزشکی " راه اندازی نمود و به ایستگاه های محلی مضامین خبری پزشکی و سلامت موثق ارایه می نمود. در سال 2004، یک برنامه روزانه مشابه را برای ایستگاه های رادیویی تأسیس نمودیم.


نخستن تلاش های "رسانه ای جدید "ما شامل ایجاد فید آر اس اس برای بخش رادیویی به منظور انتشار پادکست می باشد. و از آنجا که ایجاد بخش تلوزیونی حاشیه های پزشکی به طور معمول شامل مصاحبه با پزشکان برای بیست دقیقه یا بیشتر می باشد، در حالی که صرفاً چند ثانیه از آن برای قطعه قابل پخش مورد استفاده قرار می گیرد،گام بعدی ما آن است که مصاحبه کامل را به عنوان پادکست بخش رادیویی در دسترس قرار دهیم.


حدودا یک سال بعد ما صفحه فیسبوک، کانال یوتویوب و حساب کاربری توئیتر کلینیک مایا را راه اندازی نمودیم. بخشی از هدف ما جلوگیری از استفاده نابجای دیگران از این اسم و پست گذاری به عنوان کلینیک مایو بود. صفحه ای را در فیسبوک برای هواداران در نظر گرفتیم تا مردم بتوانند بدین روش داستان های خود را روی صفحه ما به اشتراک گذاشته و دوستان شان بتوانند آن را ببینند.


یکی دیگر از ابزارهای کلیدی کم هزینه که حضور ما را در رسانه های اجتماعی به میزان زیادی گسترش داده است دوربین ویدیویی کاستومر گرید  می باشد که به ما امکان فیلمبرداری، ویرایش و آپلود سریع و آسان را روی تویئتر می دهد. ما فایل های ویدئویی خام را در اختیار روزنامه نگاران قرار می دهیم تا آنها را در گزارش های  آن لاین خود الحاق نمایند.


این ویدئو همچنین به تولیدکنندگان تلوزیون اجازه می دهد که به ارزیابی متخصصین حوزه های خاص که فاقد تجربه  تلوزیونی سراسری می باشند بپردازند، از این رو می توانند آنها را با اعتماد بیشتری برای برنامه های زنده دعوت نمایند.


ویدیوهای کم هزینه وبلاگ نویسی را برای ما مبتنی بر واقعیت می نمایند چرا که ما می خواهیم وبلاگ های مان معتبر و قابل اعتماد باشند و نه نوشته شبح نویسان اما با این حال ما نمی خواهیم از مراقبت از بیماران خود غافل شویم. با انجام مصاحبه با پزشکان حدودا چند دقیقه از وقت آنها را می گیریم و از آنها می خواهیم تا بررسی های خود را در مورد یک بیمار همان گونه که در مطب این کار را انجام می دهد، شرح دهد.


ما چندین وبلاگ داریم، و سالانه با مبلغی کمتر از 100 دلار  برای هر وبلاگ می توانیم دیدگاه ها و  احساس ها را سفارشی نماییم، فایل های ویدیویی و صوتی آپلود نماییم و زیر دامنه یکی از سایت های بیماران مان یعنی Mayoclinic.org و یا سایت تحقیقاتی/ پژوهشی Mayo.edu را ترسیم نماییم. سایت اطلاعات سلامت مشتری ما یعنی MayoClinic.com  نیز دارای وبلاگ های متعددی ست.


سایت اشتراک گذاری کلینیک مایوکه در ژانویه سال 2009 راه اندازی شد، یکی از سایت های اصلی ماست. این سایت جایی ست که در آن کارمندان را در نقش های مختلف ترسیم می نماییم، اما اساساً جایی ست که بیماران می توانند شرح حال خود را به اشتراک بگذارند. این سایت همچنین نگاه گذرایی دارد به آنچه که کلینیک مایو را خاص می سازد.


توصیه: کار خود را با گوش سپردن و بکارگیری ابزارهای رایگان و یا کم هزینه آغاز نمایید. با پایین نگه داشتن هزینه های خود، قادر خواهید بود زمان تنفسی را که برای به نتیجه رسیدن نیاز دارید فراهم نماید. چنانچه در ابتدا بدنبال سرمایه گذاری های گسترده ای می باشید، از شما انتظار خواهد رفت که  پیشرفت فوری از خود نشان دهید و دستیابی به این مسئله احتمالا دشوار خواهد بود. اما چنانچه ابزارهای اجتماعی را به همراه کارکنان کنونی خود به عنوان شیوه ای بکارگیرید که کار فعلی خود را به نحوی موثرتر انجام دهید، به موفقیت هایی دست خواهید یافت که شما را قادر می سازد تا توانایی های خود را گسترش دهید

نوشته لی آاسی، مدیر رسانه های اجتماعی و رسانه های همزمان کلینیک مایو

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ابزارهای روابط عمومی و تکنولوژی بازاریابی- دخالت انسان در روابط عمومی را حفظ کنید


  محمد آقازاده از «خبرنگاران هزارتومانی» می‌گوید


  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز روابط عمومی


  چرا ویروس کرونا به فرهنگ‌های «سهل‌انگار» بیشتر آسیب رسانده است


  احمق باش تا کامروا شوی


  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید


  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


  مهارت مدیر در تیم «حل مشکل»


  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400