درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:38   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22323صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 16 فروردین 1395 - 11:02
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:
هماهنگی ابزارهای اطلاع رسانی اثرگذاری آنها را بیشتر می کند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: ابزارهای اطلاع رسانی ، رسانه ها ، پایگاه های خبری و روابط عمومی ها به عنوان کانال های ارتباطی باید بطور هماهنگ عمل کنند تا از قدرت تاثیرگذاری بیشتری برخوردار شوند.
  

هماهنگی ابزارهای اطلاع رسانی اثرگذاری آنها را بیشتر می کند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حجت الاسلام حمیدرضا حنان روز گذشته در جلسه شورای اطلاع رسانی استان لرستان افزود: با گسترش وسایل ارتباط جمعی ، نقش اطلاع رسانی در جامعه از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه بین ابزارهای ارتباطی متعدد باید هماهنگی وجود داشته باشد گفت: گاهی این هماهنگی که منجر به اثرگذاری بیشتری در مخاطب می شود بین رسانه های مختلف وجود ندارد و بازخورد آن بصورت ابهام و سردرگمی در مردم مشاهده می شود.
عضو شورای اطلاع رسانی استان لرستان یادآور شد: در عین حال تمامی ابزارهای اطلاع رسانی در استان باید بطور یکسان مورد حمایت قرار گیرند و دستگاه های اجرایی مختلف در خصوص پرداخت 30 درصدی مطالبات نشریات اقدام نمایند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با بیان اینکه همواره بین حق و تکلیف ارتباط وجود دارد گفت: رسانه ها از طرفی تکلیف و وظیفه اطلاع رسانی را بر عهده دارند و از طرف دیگر حقوقی نیز دارند که در همین راستا باید مطالبات آنها را از همین ابتدای سال در اولویت قرار داد.
مدیرکل حوزه استاندار لرستان نیز در این جلسه گفت: نگاه به اطلاع رسانی درسطوح ملی و استانی نیاز به تغییرات اساسی دارد و درعین حال شیوه ها ، منابع و روش های اطلاع رسانی نیز باید مورد تجدید نظر قرار گیرند.
مسعود بهرام نژاد با انتقاد از اینکه نگاه غالب به اطلاع رسانی ، ارائه گزارش عملکرد و گزارش های مدیر محور است افزود: این شیوه نه تنها از اثرگذاری کمتری برخوردار است بلکه منجر به مقاومت منفی و عدم پذیرش در مخاطب هم می شود.
وی با تاکید بر اینکه ضعف اصلی در عرصه اطلاع رسانی آگاه نبودن به نقش و اهمیت مردم به عنوان مخاطب اصلی است اظهار کرد: مردم عادی به عنوان کسانی که در عرصه های مختلف اعم از انتخابات و یا راهپیمایی ها مشارکت تعیین کننده دارند، مخاطبان اصلی هستند که باید بطور دقیق و صحیح مورد اطلاع رسانی قرار گیرند.
وی در خصوص ابزارهای اطلاع رسانی یادآور شد: محیط یکی از ابزارهای موثر در اطلاع رسانی به شمار می رود که سیاست گذاری و برنامه های شهرداری باید به گونه صورت گیرد که بتوان از ظرفیت تبلیغات محیطی استفاده مطلوبی صورت گیرد.
بهرام نژاد با اشاره به تنوعی که در ابزارهای ارتباطی وجود دارد گفت: استفاده از تمامی وسایل ارتباطی اعم از دیداری و شنیداری و به کارگیری فضای مجازی می تواند در عرصه اطلاع رسانی به کار گرفته شود و در راستای رسیدن به هدف مورد نظر شورای اطلاع رسانی نیز اثرات مطلوبی را به دنبال داشته باشد.
مدیر کل حوزه استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش و اهمیت جشن ها و آئین های مختلف گفت: مردم از جشن ها و آیین های مختلف مرتبط با آداب و رسوم و مناسبت های مختلف استقبال خوبی دارند که با ارائه جملاتی کوتاه ، اجمالی و اثرگذار به جای سخنرانی های طولانی مدت می توان از این ظرفیت استفاده مطلوبی به عمل آورد.
در جلسه شورای اطلاع رسانی لرستان، رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز لرستان نیز گفت: در گام نخست در راستای تحقق اهداف و رسالت شورای اطلاع رسانی استان باید نقشه راه و یک برنامه راهبرد خبری در پوشش رسانه ای اخبار استان در نظر گرفت و باید متولی این امر را مشخص کرد.
شاهین فرشاد افزود: در این ارتباط سایت های خبری ادارات باید مورد آسیب شناسی قرار گیرند و میزان توانمندی متولیان آنها به عنوان یکی از منابع اطلاع رسانی مورد ارزیابی قرار گیرد تا بتوان در جلسات بعدی این شورا به اطلاعات و شاخص های ملموس تری رسید.
همچنین در این جلسه ،فرماندار شهرستان خرم آباد گفت: شیوه های اطلاع رسانی باید به سمت روش های نوین ارتباطی پیش بروند و در این مسیر کمک گرفتن از اهل فن و متخصان عرصه رسانه باید مورد توجه قرار گیرد.
حبیب الله خجسته پور افزود: استفاده از مشاورین رسانه ای در به کارگیری از شیوه های مدرن ارتباطی امروزی، اثر بخشی اطلاع رسانی را بیشتر خواهد کرد.
فرماندار خرم آباد با تاکید بر اهمیت شیوه های اطلاع رسانی گفت:گاهی اطلاع رسانی بد و غیر مفید، ذیل دفاع بد قرار می گیرد و خود به جای اثرگذاری مثبت ، بیشتر باعث تخریب می شود.
خجسته پور اظهار داشت: استفاده از برخی شیوه های اطلاع رسانی به دلیل تکراری بودن باعث دلزدگی و خستگی در مخاطب می شود که همین لزوم توجه به شیوه های نوین اطلاع رسانی را بیشتر می کند

 

منبع: پانا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد