درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:31   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22078صفحه نخست » پنجشنبه، 20 اسفند 1394 - 15:48
راشا تودی؛ محبوب ترین شبکه های تلویزیونی خبری بین المللی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 70 میلیون نفر هر هفته "راشا تودی" را تماشا می کنند که از بین آنها 35 میلیون نفر بیننده هرروزی این شبکه تلویزیونی روسی هستند. "راشا تودی" جزو 5 شبکه تلویزیونی خبری بین المللی پرطرفدار در آمریکا و اروپا محسوب می شود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 70 میلیون نفر هر هفته "راشا تودی" را تماشا می کنند که از بین آنها 35 میلیون نفر بیننده هرروزی این شبکه تلویزیونی روسی هستند. "راشا تودی" جزو 5 شبکه تلویزیونی خبری بین المللی پرطرفدار در آمریکا و اروپا محسوب می شود.

مارگاریتا سیمونیان، سردبیر "راشا تودی" می گوید شرکت Ipsos به مناسبت ده سالگی راشا تودی تحقیقاتی درباره تعداد بینندگان ما در 38 کشور اروپا، آسیا، آمریکای شمالی و جنوبی، خاور نزدیک و آفریقا انجام داد که بزرگترین تحقیقات در سال های پخش برنامه های ما بود. 35 میلیون نفر هر روز ما را تماشا می کنند و ما رقیب موفق شبکه های تلویزیونی پر سابقه هستیم. ما واقعا موفق شده ایم چنان فعالیت کنیم که صدای راشا تودی در سرایر جهان شنیده شود".


طبق اطلاعات شرکت Ipsos، بیش از 36 میلیون نفر در ده کشور اروپایی هر هفته راشا تودی را تماشا می کنند و تعداد بینندگان این شبکه تلویزیونی در امریکا هشت میلیون نفر است. 11 میلیون نفر در خاور نزدیک، آفریقا هر هفته راشا تودی را تماشا می کنند و تعداد بینندگان این شبکه تلویزیونی در بین انگلیسی زبانان هند (ده درصد جمعیت این کشور) 7 میلیون نفر است.


نظر خواهی شرکت Ipsos در 5 قاره جهان بیش از سه ماه طول کشید. این نظر خواهی از طریق مصاحبه های تلفنی و آنلاین بر اساس اصول جامعه شناسی در بین افراد 15 ساله به بالای هر کشور انجام شد.

شبکه خبری راشاتودی (به انگلیسی: Russia Today) به اختصار آر تی (به انگلیسی: RT) یک شبکه خبری ۲۴ ساعته روسی است که به زبان‌های انگلیسی و عربی برنامه پخش می‌کند.

این شبکه خبری که از سوی کمپانی تی وی نووستی خبرگزاری نووستی روسیه در ۱۰ دسامبر ۲۰۰۵ تاسیس شد، در ایران از طریق ماهواره‌های BADR ۴، NILESAT ۱۰۳ و НОТ BIRD ۶ قابل دریافت است. هدف از راه اندازی این شبکه خبری بیان دیدگاه‌ها و مواضع روسی در مورد موضوعات جهانی اعلام شده‌است.[۱][۲]
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد