درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 1 بهمن 1400 - 09:10   

برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا

  برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا


ادامه ادامه مطلب یک

بانک رفاه کارگران؛ برترین بانک کشور در امر پاسخگویی به مردم

  بانک رفاه کارگران؛ برترین بانک کشور در امر پاسخگویی به مردم


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران

  فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری
  تحول دیجیتال
  دیجیتال
  برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا
  4 نکته روابط‌عمومی برای استفاده در تجارت خود
  برنامه ریزی در روابط عمومی
  خردگرایی ارتباطی
  برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای روابط عمومی‌های یزد
  پول درآوردن از کلیک؛ نگاهی به اقتصاد بازار تولید محتوا
  ۳جی در پایان راه؛ فقدان نسل سوم اینترنت همراه چه تاثیری بر زندگی ما می‌گذارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22068صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 14 آذر 1400 - 14:47
روابط عمومی بین‌المللی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- از یک نظر می‌توان فعالیت‌های روابط عمومی را به سه بخش داخلی «درون سازمانی» خارجی «برون سازمانی» و بین‌المللی تقسیم کرد. با این تقسیم‌بندی،‌یک روابط عمومی کارآمد، باید بتواند در هر سه بخش، کارآمدی و بازده لازم را داشته باشد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- از یک نظر می‌توان فعالیت‌های روابط عمومی را به سه بخش داخلی «درون سازمانی» خارجی «برون سازمانی» و بین‌المللی تقسیم کرد. با این تقسیم‌بندی،‌یک روابط عمومی کارآمد، باید بتواند در هر سه بخش، کارآمدی و بازده لازم را داشته باشد. با این وصف، آن‌چه را که از روابط عمومی کارآمد در بعد بین‌المللی انتظار می‌رود، می‌توان در تولید فراورده‌های فرهنگی جهت‌دار و مبتنی بر فعالیت‌های توسعه‌ای خلاصه کرد.


روابط عمومی کارآمد در جهان سوم به ویژه در کشور ما، باید با تولید اخبار توسعه بتواند سهمی شایسته در ایجاد تعادل در جریان تبادل اطلاعات و اخبار بین شمال و جنوب به عهده گیرد. برای این منظور باید از برجسته‌سازی ارزش شهرت در تولید اخبار بین‌المللی برحذر بود و به جای آن، تولید نشریات بین‌المللی،‌تولید و صدور گزارش‌های خبری به کشورهای صنعتی نظیر رویدادهای علمی، نوآوری‌ها، اختراعات، جشنواره‌های قدردانی از مبتکران، نمونه‌ها و پژوهشگران،‌ترتیب دادن برنامه‌های بازدید برای نخبگان و رهبران فکری کشورهای جهان و سفرای کشورها و سازمان‌های بین‌المللی و ترتیب دادن ملاقات خبرنگاران خارجی با دست‌اندرکارن فعالیت‌های علمی و فنی، می‌توانند مواردی از وقایع تبدیل به اخبار بین‌المللی باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه ریزی در روابط عمومی


  پول درآوردن از کلیک؛ نگاهی به اقتصاد بازار تولید محتوا


  3 روند روابط‌عمومی قابل انتظار در سال 2022


  ۳جی در پایان راه؛ فقدان نسل سوم اینترنت همراه چه تاثیری بر زندگی ما می‌گذارد؟


  ارایه مقاله «سواد روابط‌عمومی و استراتژی مدیریت شایعه» در نهمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی


  4 روند مهم بازاریابی دیجیتال برای خرده‌فروشان در سال 2022


  بانک رفاه کارگران؛ برترین بانک کشور در امر پاسخگویی به مردم


  روابط‌عمومی و فضای مجازی


  شهردار شهرکرد: روابط عمومی‌ جهادگر آتش ‌به اختیار است


  دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود