درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 13:47   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 22065صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 19 اسفند 1394 - 16:51
بازدید اعضای شورای اطلاع رسانی دولت و مدیران کل روابط عمومی از ایران خودرو
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اعضای شورای اطلاع رسانی دولت و مدیران کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت خانه ها و دستگاه های اجرائی کشور با حضور در مجموعه ایران خودرو از سالن ها و خطوط تولید و مرکز تحقیقات این شرکت بازدید کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اعضای شورای اطلاع رسانی دولت و مدیران کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت خانه ها و دستگاه های اجرائی کشور با حضور در مجموعه ایران خودرو از سالن ها و خطوط تولید و مرکز تحقیقات این شرکت بازدید کردند.

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله،اعضای شورای اطلاع رسانی دولت در این بازدید از نزدیک با مراحل و فرآیندهای تولید در گروه صنعتی ایران خودرو را دیدن کرده و در مرکز تحقیقات و توسعه محصول نیز با آخرین دستاوردهای این گروه صنعتی نیز آشنا شدند.

مدیران کل روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های اجرائی کشور پس از این بازدید با مهندس هاشم یکه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز دیدار کردند.

مهندس یکه زارع در این دیدار به اهمیت نقش روابط عمومی و اطلاع رسانی در عصر ارتباطات اشاره و اظهار کرد: هر یک از شما به عنوان راهبران اطلاع رسانی در کشور نقش به سزائی در ایجاد فرهنگ حمایت از تولید داخلی و البته احقاق حقوق مصرف کنندگان دارید.

وی با اشاره به عملکرد با تدبیر و امیدبخش دولت در عرصه دیپلماسی، به دور جدید همکاری های بین المللی گروه صنعتی ایران خودرو با شرکای خارجی نیز اشاره کرد و گفت: قرارداد ایران خودرو با پژو امضا شده و مراحل ایجاد شرکت مشترک برای تولید محصولات جدید در حال انجام است. علاوه بر این با بنز نیز تفاهم نامه ای امضا کرده ایم که منجر به قرارداد خواهد شد. ضمن اینکه مذاکره با شرکت های دیگری مثل سوزوکی، فیات و رنو نیز در حال انجام است.
 

مهندس یکه زارع به رویکردها و سیاست های اخیر گروه صنعتی ایران خودرو نیز اشاره کرد و گفت: در دو سال گذشته علاوه بر حل مشکلات تولید، روی ارتقا کیفت محصولات و خدمات پس از فروش نیز تمرکز کرده ایم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: در سال 94 حدود 700پروژه کیفی روی محصولات ایران خودرو تعریف و اجرا کرده ایم و به دنبال آن هستیم تا محصولاتی باکیفیت تر تحویل مشتریان بدهیم.

وی با بیان اینکه داشتن خودروی مناسب حق مردم است، اظهار کرد: با اجرای پروژه های کیفی محصولات ایران خودرو نزدیک به 40درصد افزایش کیفیت داشته اند اما ما این را کافی نمی دانیم و به دنبال افزایش رضایتمندی مشتریان هستیم.

اعضای شورای اطلاع رسانی دولت نیز در این دیدار توانمندی ها و ظرفیت های موجود در گروه صنعتی ایران خودرو به ویژه اقداماتی که در مرکز تحقیقات در حال انجام است را در خور تحسین دانسته و اظهار امیدواری کردند صنعت خودرو کشور با تکیه بر این توانمندی ها در آینده ای نزدیک به موفقیت های ملی و منطقه ای دست پیدا کند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد