درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:43   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21888صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 9 اسفند 1394 - 14:04
مدیرکل روابط‌عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران
برخورداری از راهبرد جامع و اعتماد به روابط‌عمومی‌ها باعث بروز رویدادهای خوشایندی در جامعه خواهد شد
عدم توجه به نقش ریشه‌ای روابط‌عمومی‌ها در زمینه‌سازی و بسترسازی برای اجرای برنامه‌های نظام‌ها و خرده نظام‌ها در برخی از سازمان‌ها به یک قاعده و اصل مبدل شده است.
  

برخورداری از راهبرد جامع و اعتماد به روابط‌عمومی‌ها باعث بروز رویدادهای خوشایندی در جامعه خواهد شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، عبداله اسکویی مدیرکل روابط‌عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران در دیدار با اعضای شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی با اعلام این مطلب افزود: متاسفانه باید اذعان کرد که در حال حاضر عدم توجه به نقش ریشه‌ای روابط‌عمومی‌ها در زمینه‌سازی و بسترسازی برای اجرای برنامه‌های نظام‌ها و خرده نظام‌ها در برخی از سازمان‌ها به یک قاعده و اصل مبدل شده و توجه به آن یک استثنا و شگفتی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: امروزه باید به این موضوع اذعان کرد که در نبود و فقدان یک برنامه همه جانبه نباید انتظار معجزه از روابط‌عمومی‌ها داشت که به دلیل عدم شناخت صحیح برخی نسبت به روابط‌عمومی، انتظارات از این نهاد در زمان نبود برنامه بالا رفته است و این درحالی است که روابط‌عمومی یکی از ارکان اجرای برنامه‌های سازمان‌ها و بازوی ارتباطی آن محسوب می‌شود که در صورت برخورداری از یک استراتژی و راهبرد جامع برای آن و بهره‌گیری از متخصصان این عرصه و اعتماد به آنان به طور حتم شاهد رویدادهای خوشایندی در سطح جامعه خواهیم بود.

اسکویی افزود: روابط‌عمومی‌ها با بهره‌گیری از مدل‌های ارتباطی بنا شده بر اساس شرایط درونی کشور و تدوین برنامه‌های آگاهی بخشی می‌توانند سهم بسزایی در تعمیق اطلاعات مردم و ایجاد انگیزه و در نهایت افزایش مشارکت آنان در برنامه‌های دولت داشته باشند و شوربختانه تاکنون علائمی از توجه برخی از مسئولان به بهره‌گیری از توان و تخصص روابط‌عمومی‌ها مشاهده نشده است.

اسکویی در ادامه و درخصوص نقش روابط‌عمومی الکترونیک در گسترش رسانه‌های تحت وب و آنلاین و تبیین عملکرد مثبت و منفی آنها در گسترش اخلاق‌مداری در حوزه تولید محتوا گفت: در این خصوص متاسفانه شاهد بدسلیقگی‌ها و عملکردهای چندگانه‌ای درحوزه سیاست‌گذاری‌ هستیم و این موضوع در حالی اتفاق افتاده که مردم بسیار جلوتر از مسئولان هستند و روابط‌عمومی‌ها نیز علیرغم تسلط و آمادگی برای بهره‌گیری از نرم افزارهای نوین ارتباطی دچار بلاتکلیفی قانونی هستند. حضور غیررسمی روابط‌عمومی‌ها و مسئولان در رسانه و شبکه‌های اجتماعی ضمن نمایان ساختن نیاز آنان برای حضور در حوزه عمومی فضای مجازی، به‌شدت با مبحث اخلاق‌مداری و قانون‌گرایی در تناقض است. بی‌شک با رسمیت بخشیدن به حضور روابط‌عمومی‌ها در شبکه‌های اجتماعی شاهد حضور حرفه‌ای و اثرگذار آنان خواهیم بود.

اسکویی در پایان و درباره تنزل جایگاه روابط‌عمومی‌ها در برخی از نهادها گفت: دست‌اندرکاران این موضوع نام بدی از خود در تاریخ ارتباطات اجتماعی ایران از خود به یارگار خواهند گذاشت و این موضوع یکی از فاجعه‌بارترین اتفاقاتی است که ممکن است در یک کشور یا سازمان در خصوص روابط‌عمومی‌ها اتفاق بیفتد که متاسفانه علت این موضوع نیز از ضعف مفرط آگاهی مسئولان ذیربط از جایگاه، نقش و رسالت روابط‌عمومی در یک سازمان نشات می‌گیرد. وقتی مسوولی به دلیل عدم شناخت از نقش فکری، علمی و تخصصی روابط‌عمومی در سازمان به این نهاد فقط به عنوان نهادی تشریفاتی و یا در بهترین شکل به عنوان مسئول ارتباط با رسانه ها نگاه می‌کند چنین تصمیماتی نیز جای تعجب ندارد.

اگر نقش روابط‌عمومی به مثابه نهاد ارائه‌کننده راه‌حل‌های ارتباطی، اجتماعی و فرهنگی در جهت تسهیل‌گری برای حل چالش‌های سازمان در نظر تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران ذیربط نمایان بود، آنها هرگز اجازه ادغام آن با نهادهای نامربوط و یا هیچ نهاد دیگری را نمی‌دادند.

در این میان تحرک نهادهای مختلف همچون دانشگاه‌ها، شورای اطلاع‌رسانی دولت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن‌های تخصصی روابط‌عمومی، دانشجویان، اساتید و مدیران متخصص روابط‌عمومی برای تبیین هر چه بهتر نقش  روابط‌عمومی در سازمان‌ها بسیار اثر بخش خواهد بود.

چهارمین هفته روابط‌عمومی از تاریخ 27 اردیبهشت لغایت 2 خرداد ماه سال 1395 برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت www.7pr.ir یا تماس تلفنی با شماره 88807453-88898326 سوالات خود را مطرح کنند.

 

منبع: دبیرخانه ستاد برگزاری هفته روابط عمومی

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد