درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 28 شهریور 1400 - 15:55   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است

  عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است


ادامه ادامه مطلب دو

فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس  روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار

  فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار


ادامه ادامه مطلب سه

برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است

  برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فنون روابط عمومی/ برگزاری‌ مراسم‌
  انتشار کتاب فنون روابط عمومی -دفترچه راهنمای متخصصان روابط عمومی
  فتح 4 قله مرتفع ایران توسط رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار
  فوتبال و پروپاگاندا
  دو روزنامه‌نگار، یک دوشس و نظام رسانه‌ای
  کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا
  عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور: توسعه ارتباطات بین بخشی نیاز ورزش همگانی است
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  نقد و بررسی فصل 8 کتاب روزنامه نگاری برند در کمیته سرآمدی و اثربخشی برندسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران
  برنامه ریزی مانع روزمرگی در روابط‌عمومی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21868صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 9 اسفند 1394 - 10:24
معرفی ده بینش تحقیقاتی برتر در زمینه روابط عمومی در سال 2015
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آنچه در پی می آید ده تحقیقات برتر در زمینه روابط عمومی در سال 2015 است که توسط موسسه روابط عمومی آمریکا معرفی شد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 


1. نسل هزاره سوم در مورد اعتبار کار خود بیشتر از هر نسل دیگری نگران هستند،

انجام شده توسط موسسه Institute for Public Relations and Weber Shandwick


2. رهبران ارشد اندکی در هر دو مقوله استراتژی و اجرا بسیار موثر شناخته شده اند،

انجام شده توسط Ketchum Research


3. آمریکایی های بسیاری از توییتر و فیس بوک به عنوان یک منبع خبری استفاده می کنند،

انجام شده توسط مرکز Pew Research Center


4. تغییر مدیریتی موثر در شرکت ها برای موفقیت تجارت، امری بسیار حیاتی است،

انجام شده توسط Ketchum Change


5. "اینترنت اشیاء (Internet of Things)" بر اقتصاد جهانی تاثیر خواهد گذاشت و به آن شکل خواهد داد،

انجام شده توسط موسسه McKinsey Global Institute


6. کاهش شکاف بین رهبران ارشد و کارکنان، سبب تحکیم و تقویت رهبری، ارتباطات، و نتایج خواهد شد،

توسط مرکز Plank Center for Leadership in Public Relations


7. سازگاری برای موفقیت سازمانی در یک بازار جهانی به سرعت در حال تغییر، بسیار حیاتی است،

انجام شده توسط PricewaterhouseCoopers


8. تنوع در محیط کار به بهبود سهم بازار بستگی دارد،

انجام شده توسط مرکز Center for Talent Innovation


9. صنعت روابط عمومی به منظور رشد و توسعه نیروی کار متنوع باید سخت تر کار کند،

انجام شده توسط بنیاد PRSA Foundation


10. سنجش و استماع سازمانی در ارتباطات استراتژیک حیاتی هستند،

انجام شده توسط انجمن European Public Relations Education and Research Association
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فنون روابط عمومی را بخوانید


  کتاب: پنج گفتار مدیریت محتـوا


  آنچه باید بدانیم!/ قدرت‌ مشاوره‌ مدیریت‌


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب: مقررات روابط عمومی


  فنون روابط عمومی/ ترتیب‌ دادن‌ جلسات‌ عمومی


  فنون روابط عمومی/ برگزاری‌ مراسم‌


  آنچه باید بدانیم!/ تحقیق‌، اساس‌ یک‌ برنامه‌ روابط‌عمومی‌ است‌


  شش مرحله برای گسترش روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی