درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 17:50   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21832صفحه نخست » چهارشنبه، 5 اسفند 1394 - 12:23
نکات مدیریتی
از اختراع مجدد چرخ نترسید
وقتی برای اولین‌بار می‌خواهید افکارتان را روی تخته‌ای یادداشت کنید و در مورد ایده‌ای جدید فکر کنید یا حتی طرح معمولی را دوباره به‌کار اندازید، به‌راحتی دچار ترس می‌شوید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، وقتی برای اولین‌بار می‌خواهید افکارتان را روی تخته‌ای یادداشت کنید و در مورد ایده‌ای جدید فکر کنید یا حتی طرح معمولی را دوباره به‌کار اندازید، به‌راحتی دچار ترس می‌شوید. همه این ترس با کمی جست‌وجوی اینترنتی و احتمالا دیدن تجربه‌های دیگران که به دنبال راه‌اندازی چیز جدیدی مشابه ایده شما هستند، پایان می‌پذیرد. تردیدهای شما با دیدن شرکت بزرگی که می‌خواهد محصول با خدمتی بزرگ‌تر و سریع‌تر از آنچه شما می‌خواهید ارائه کنید، عرضه کند، اراده شما را تضعیف می‌کند. کارآفرینان دائما از کار دست می‌کشند و به دنبال راه‌هایی می‌روند تا خود را از رقبای مستعد، متفاوت کنند. آنچه می‌خواهم در اینجا به شما بگویم ساده است: از اختراع مجدد چرخ نترسید.

جامعه ما بر این اعتقاد استوار است که برای هر چیزی که قبلا به‌وجود آمده است، جایی برای نوآوری وجود ندارد. در این صورت بدون آن دسته از کارآفرینانی که متفاوت فکر می‌کنند و با عقاید جدید می‌آیند تا فرآیندهای قبلی را بهتر کنند، جهان تنها دچار رکود شده و خسته‌کننده می‌شد. پس به خاطر داشته باشید همیشه کسی که برای اولین‌بار کاری را انجام می‌دهد، کسی نیست که آن‌را به بهترین شکل انجام داده است. همچنین در هر صنعتی زمانی مجبور خواهید شد، خودتان را دوباره بسازید تا رقبایتان نتوانند به شما برسند و در این راه باید سه چیز را به یاد داشته باشید:

1–
طرز تفکر سیستمی را انتخاب کنید
دل به دریا بزنید، گاهی اوقات فقط باید بروید و ریسک کنید. اگر محصولتان ارزش رقابت در بازار را دارد شما هرگز این موضوع را نمی‌فهمید مگر اینکه امتحان کنید. وقتی احساس می‌کنید در برابر شما دسته‌ای از مغایرت‌ها وجود دارند ریسک کنید، رقابت همیشه در این دسته رخ می‌دهد. بر کارتان تمرکز کنید و عملکرد خوبی در این حالت داشته باشید. تفکر سیستمی، فرآیند شناخت مبتنی بر تحلیل (تجزیه) و ترکیب در جهت دستیابی به درک کامل و جامع یک موضوع در محیط پیرامون خویش است. این نوع تفکر درصدد فهم کل (سیستم) و اجزای آن، روابط بین اجزا  و کل و روابط بین کل با محیط آن (فراسیستم) است. سازمان‌های ما برای تقویت جامع‌نگری در درون خود نیازمند تفکر سیستمی هستند، به‌دلیل اینکه تفکر سیستمی به مدیران کمک می‌کند تا ساختار، الگوها و وقایع را در پیوند با یکدیگر مورد بررسی قرار دهند و تنها به مشاهده وقایع اکتفا نکنند. لطفا هرگز انتظار نداشته باشید از روزی که کار را شروع می‌کنید یک شبه به موفقیت برسید. رسیدن به موفقیت فرآیندی وحشتناک است، به همین دلیل داشتن رهبری خوب، تیم درخشان و ارزش‌های ذاتی مناسب، اهمیت پیدا می‌کنند. کاری کنید مشتریان دوستتان داشته باشند چنان پرهیبت باشید که رقبا به شما احترام بگذارند. اگر این کارها را انجام دهید و آنها را ملکه ذهنتان کنید مطمئن باشید که موفق می‌شوید حتی اگر برای مدتی باشکست مواجه شوید. به یاد داشته باشید همه تلاش می‌کنند که محصولی فوق‌العاده تولید کنند. بنابر این بین خود و رقبایتان احترام قائل شوید، چه کسی می‌داند شاید در آینده با آنها ادغام شوید!

2-
بازی را عوض کنید.
اگر می‌خواهید کاری را دوباره انجام دهید مطمئن باشید که می‌خواهید بدترین چیزی را که می‌توان تصور کرد، دوباره بسازید. نشانه عظمت آن است که چیزی قبل از آنکه به‌دست شما برسد منسوخ و بی‌فایده باشد اما بعد از اعمال نظر شما معتبر و شناخته شود. اگر مثالی از یک محصول متفاوت می‌خواهید به تلفنتان نگاه کنید. اپل در ابتدا اعلام کرد روش ساخت وسایل ارتباط جمعی را به‌زودی تغییر خواهد داد، همچنان‌که امروز همه تلفن‌های همراه صفحه‌های لمسی و برنامه‌های فراوان داشته و از سفینه‌های دهه شصت قدرتمندترند، این رویداد اپل را یکی از سودآورترین شرکت‌ها تا حال حاضر کرده است.

3-
از شکست عبرت بگیرید.
وقتی شرکت شما با شکست مواجه می‌شود این شکست را حمایت کنید، این همان فرزند شماست. یک نقطه اوج برای شما، هدف شما، سختکوشی و بصیرت شماست. ممکن است شما دوباره شکست بخورید اما همیشه به یاد داشته باشید که نگرش تیم شما آینده شما را تامین می‌کند. اگر در مورد بزرگ‌ترین شرکت‌های جهان تحقیق کنید خواهید دید که آنها از مسیرهای زیادی عبور کرده اند، قبل از آنکه سرانجام به محصول موردنظرشان دست یابند. من و تیمم چند بار شکست خورده‌ایم و می‌دانیم که شکست مثل وقتی که در آستانه تماس هستید و تلفن قطع می‌شود، است. یعنی ممکن است درست در آستانه موفقیت روی دهد و فقط با پشتکارمان می‌توانیم بر آن غلبه کنیم. بنابراین به موقع روش‌های قبلی را بررسی کرده و با اختراع مجدد چرخ، راه خود را ادامه دهید و بر اساس آن محصول بهتری تولید کنید. پس اگر می‌خواهید مجددا چرخ را اختراع کنید خودتان را برای بسیاری از نه گفتن‌ها و تعطیلی‌های کارخانه آماده کنید اما مطمئن باشید پیروزی‌هایی در پیش دارید. مهم نیست دستاوردها چقدر کوچک یا بزرگ باشند به یاد داشته باشید که موفقیت هرگز یک خط راست نیست و یک راه پرپیچ و خم ترسناک و موردی است که می‌خواهد صبر، اراده و حتی سلامت ذهنتان را آزمایش کند. اگر می‌خواهید چیزی خلق کنید که قبلا مشابه آن وجود داشته است از شکست نترسید و به‌دنبال راه‌های دیگری برای انجام آن باشید، تمرکزتان را از دست ندهید و به تلاش و خلاقیت خود ادامه دهید. به‌دنبال کارآفرینان بروید و از اختراع مجدد نترسید. شما چه می‌دانید شاید محصول ارزشمند بعدی، محصول شما باشد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3711

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد