درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 3 مهر 1401 - 13:14   

تمدید فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  انتشار فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش

  مراسم معارفه سرپرست تأمین و توزیع و سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی پخش


ادامه ادامه مطلب سه

مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند

  مرکز فضایی دبی زندگی روی مریخ را در متاورس شبیه‌سازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار
  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ
  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»
  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد
  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار
  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات
  آیا شبکه‌های اجتماعی می‌توانند روند جنگ را تغییر دهند؟
  زنگ دارالفنون؛ زنگ همه مدارس کشور است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21821صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 4 اسفند 1394 - 13:43
بازاریابی مجانی
یک بازاریاب هدفمند ساکن نیست
عادات بعد از کار برای یک بازاریاب با روزی پر از مشغله و فروش و فکر و ایده و خلاقیت روی شکل‌گیری روحیه روز بعد او در کار تاثیر می‌گذارد، پس آنها را جدی بگیرید.
  

یک بازاریاب هدفمند ساکن نیست

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، عادات بعد از کار برای یک بازاریاب با روزی پر از مشغله و فروش و فکر و ایده و خلاقیت روی شکل‌گیری روحیه روز بعد او در کار تاثیر می‌گذارد، پس آنها را جدی بگیرید. چنین فردی برای موفقیت در کار وقتی روز بدی در کار داشته باشد، باید در طول روز با مرور اتفاقات خودش را پیدا کند. یک بازاریاب در مسیر موفقیت باید به‌صورت فیزیکی رویداد را در بدنش تکرار کند و هورمون‌های استرس را در بدنش بالا نگه دارد. این فرد اگر خودش را ساکن بیابد، بهتر می‌داند چند دقیقه به خود فرصت دهد تا واقعه را در ذهنش بازسازی کند و بفهمد که از این تجربه چه درسی می‌توان گرفت.

اینکه یک بازاریاب در مسیر موفقیت به مرور کارهایش بپردازد یک عادت مثبت است که کمک می‌کند گرایش به ساکن بودن را فراموش کند. یک روش خوب برای رسیدن به آرامش و آمادگی برای ورود به روز کاری بعدی این است که یک رسم عصرانه برای مرور کارها ایجاد کند. قبل از اینکه اقدام به خروج از محیط کاری کند، یک توصیه مهم این است که به مرور سه موضوع در طول روز که منجر به خوشحالی او شده بپردازد. این رسم کوچک باعث می‌شود هر روز به نکات مثبت توجه کند و مغز او تفکر مثبت و مسیر رو به رشدی داشته باشد.

چنین فردی می‌داند که برای ساختن روز خود باید کارهای خوب انجام دهد و در کنار توجه داشتن به روح و جسم خود در کار، در نظر داشته باشد که عادت انجام یک کار خوب برای همکاران می‌تواند حس بهتری به او بدهد. یک بازاریاب در مسیر موفقیت می‌داند که روی نکات قوت خود تمرکز کند، نه نقاط ضعف، هرچند گاهی اوقات در تلاش برای بهتر شدن، زمان و انرژی زیادی را صرف کسب مهارت در بخش‌هایی از کار می‌کند که با استعداد طبیعی او همخوانی ندارد. این فرد می‌داند که به بهترین شیوه خودش کار کند و آگاه است که همه افراد در شرایط یکسان به یک اندازه خوب کار نمی‌کنند.

البته گاهی یک بازاریاب در مسیر موفقیت با توجه به تغییرات کوچک، می‌تواند آن را به محیط کاری روزانه ایده‌آل خود تبدیل کند. یک بازاریاب در مسیر موفقیت می‌داند که باید طرز برخورد خود را کنترل کند.حسی که او را به کار وا می‌دارد نه تنها روی اخلاق و عملکرد کاری‌اش تاثیر‌گذار است، بلکه روی کسانی که اطراف او هستند نیز موثر است. بنابراین یک عادت خوب دیگر که یک بازاریاب در مسیر موفقیت باید روزانه آن را تمرین کند، کنترل کردن طرز برخورد روانی است.

یک مثل قدیمی می‌گوید ‌شهر شادی‌ها در کشور ذهن جای دارد. یک استراتژی دیگر برای تنظیم طرز برخورد، فکر نکردن به روابط خارج از کار و چالش‌های شخصی است. اگر جسم‌تان در کار باشد و ذهن‌تان روی مسائل دیگر زندگی، شما در واقع روی کار متمرکز نخواهید شد. در واقع یک بازاریاب موفق برای آنکه مدیران شرکت همیشه خواهان او باشند باید ساکن نبوده و یک بازاریاب رؤیاپرداز باشد. او به دیدن شفاف آنچه که قرار است برای ایجاد موفقیت رخ دهد نیاز دارد. حتی می‌توان گفت این چنین بازاریابی نیاز به توانایی برای الهام بخشیدن به دیگران نیز دارد.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زنگ دارالفنون؛ زنگ همه مدارس کشور است


  دومین جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های وزارت ارتباطات


  راهنمایی‌هایی برای نوشتن مقاله‌‌های اثرگذار


  آیا شبکه‌های اجتماعی می‌توانند روند جنگ را تغییر دهند؟


  کتاب «روابط‌عمومی و مدیریت بحران» منتشر ‌شد


  حرف‌‌های بزرگ، دیتای بزرگ


  میا کوتو: «خبرنگاری باید جایگاه خود را در ساختن دنیایی بهتر بازیابد»


  تداوم تلاش رسانه‌های مستقل گواتمالا به‌رغم فشار


  تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ در ایجاد ارتباط بین مردم و صنعت برق


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی صندوق تامین خسارت‌های بدنی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی منتشر شد