درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:56   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21749صفحه نخست » شنبه، 1 اسفند 1394 - 12:03
7 رویکرد بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی در سال 2016
رسانه‌های اجتماعی در کشور‌های مختلف جهان نقش بزرگی را ایفا می‌کنند. افراد در این محیط‌ها اطلاعات را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.
  

7 رویکرد بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی در سال 2016

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، رسانه‌های اجتماعی در کشور‌های مختلف جهان نقش بزرگی را ایفا می‌کنند. افراد در این محیط‌ها اطلاعات را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. در نتیجه بازاریابان و بازرگانان می‌توانند با استفاده از این ابزار به تبلیغ برند خود بپردازند. در چند سال گذشته، رسانه‌های اجتماعی قدرتی فراوان را در دنیای بازاریابی به دست آورده‌اند. فقط در سال 2015، بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی به دلیل فرمت مداوم پلت‌فرم‌های مربوط به آنها و افزودن یکسری ویژگی‌های گوناگون با هدف کمک به کسب‌و‌کار‌ها به شکلی فوق‌العاده تکامل یافت. به این ترتیب، قطعا چهار رویکرد بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی در سال 2016 تعریف می‌شوند. در زیر نگاهی به این رویکرد‌های احتمالی می‌اندازیم:

1-‌ دکمه خرید

به علت رشد روزافزون خرید محصولات به‌صورت آنلاین، استفاده از دکمه خرید در رسانه‌های اجتماعی در آینده بسیار محبوب می‌شود. در حقیقت، فیس‌بوک پیش از این مشغول کار روی تعبیه دکمه خرید بود.برخی لایک‌ها در صفحه‌های فیس‌بوک واقعا ضمن برخورداری از دکمه خرید امکان خرید یا ثبت سفارش مستقیم به وسیله مشتریان به طور مستقیم با ورود به صفحه را به وجود می‌آورند. طراحی دکمه فروش در آینده برای اعضای یک جامعه نیز چندان عجیب نیست. به هر حال، فعلا فقط  دکمه «خرید» موجود است.

2-‌ تبلیغات پولی بیشتر در سال 2016

با توجه به روند رو به رشد شخصی‌سازی پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات پولی و عوامل تبلیغاتی بعد‌ها نقش بزرگ‌تری را در زمینه بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی بازی می‌کنند. نیاز کسب‌و‌کار‌ها و شرکت‌ها به لایک‌های بیشتر در صفحه‌های فیس‌بوک و followerهادر توییتر افزایش می‌یابد.

علت آن است که مردم فقط به لایک کردن صفحه‌ها یا follow کردن حساب‌هایی در توییتر می‌پردازند که ارزش این کار را داشته باشد. به عبارت دیگر، آنها فقط نام‌های محبوب و معروف را follow می‌کنند. البته شما میزان محبوبیت یک صفحه در فیس‌بوک را با تعداد لایک‌ها و یک اکانت در توییتر را با تعداد followerهای آن می‌سنجید. در ادامه، انتظار می‌رود کسب و کار‌ها برای افزایش محبوبیت در فیس‌بوک و توییترتوجه بیشتری را نیز به این پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی کنند.

3-‌ افزایش تبلیغات ویدئویی آنلاین

آسانی به اشتراک‌گذاری ویدئوها در وب‌سایت‌هایی نظیر یوتیوب یا حتی فیس‌بوک در دنیای امروزی باعث می‌شود که پیش‌بینی‌ها از ویدئوها به‌عنوان یکی از رسانه‌های تبلیغاتی اصلی در سال 2016 نام ببرند. جذب بیننده در یوتیوب اکنون دیگر بیشتر از همیشه اهمیت دارد. یوتیوب کم‌کم به یکی از محل‌های اصلی رفت‌و‌آمد کسب‌و‌کار‌ها به منظور پخش آگهی‌های بازرگانی ویدئویی خود تبدیل می‌شود.

احتمالا بودجه بیشتری به انجام این کار اختصاص خواهد یافت. با رشد تعداد بازدید‌ها از یک ویدئو، محبوبیت آن میان مردم نیز افزایش پیدا می‌کند. این واقعیت در مورد اینستاگرام نیز کاملا مصداق می‌یابد، زیرا این شبکه اجتماعی نیز در صدد انتشار آگهی‌های بازرگانی ویدئویی است.

4-‌ انتشار مقاله‌ها از طریق مسنجر

به محض مشاهده یک مقاله در فیس‌بوک یا روی توییتر، ما باید برای هدایت به سوی وب‌سایت محتوای مقاله، روی یک لینک کلیک کنیم. در سال 2016، ما شاهد استفاده از مقاله‌ها به وسیله مسنجر در پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی خواهیم بود. از این پس دیگر لزوم مراجعه مجدد به وب‌سایت حاوی مقاله احساس نمی‌شود. با کلیک کردن روی یک مقاله، امکان مطالعه آن در همان محل به وجود می‌آید.

5-‌ نگرانی‌های ناشی از حفظ حریم خصوصی روی دیدگاه مردم نسبت به رسانه‌های اجتماعی تاثیر خواهد گذاشت

حتی اگر روزی فرا‌رسد که به رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان وسیله‌ای ارتباطی بین مردم نگاه کنیم، باز هم بسیاری از افراد هنوز درباره حفظ حریم و اطلاعات شخصی خود نگران هستند. البته با توجه به افزایش موارد مربوط به سرقت هویت و اطلاعات در دنیای اینترنت، این مسئله به‌خصوص مصداق می‌یابد. با توجه به این نکته، پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی باید در آینده بیش از پیش به نگرانی‌های موجود در رابطه با حریم خصوصی و در نتیجه محافظت از کاربران‌شان دقت کنند.

6-‌ پخش فیلم‌های زنده رواج بیشتری پیدا خواهد کرد

پخش ویدئوهای زنده در چند سال گذشته میان مردم علاقه‌مندان زیادی را به سوی خود جذب کرده است.در سال 2016، احتمالا پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی آسان‌تر از قبل به پخش ویدئوهای زنده برای کاربران می‌پردازند. در حقیقت فیس‌بوک پیش از این یک ویژگی جدید را به مجموعه قابلیت‌های خود افزوده است که اجازه پخش زنده و مشاهده آنها را به کاربران می‌دهد. بازرگانان و شرکت‌ها می‌توانند از این ویژگی نیز به نفع خود استفاده کنند.

7-‌ حضور بازیگران بزرگ بیشتر در این عرصه

به دلیل محبوبیت روزافزون رسانه‌های اجتماعی، انتظار می‌رود بازیگران بزرگ زیاد دیگری به رقابت با یکسری اسم‌های بزرگ مثل فیس‌بوک، توییتر یا یوتیوب بپردازند. به‌ظاهر فیس‌بوک و توییتر امسال با محبوبیت زیاد نام‌هایی جدید مواجه می‌شوند.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد