درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 19:47   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21612صفحه نخست » یکشنبه، 25 بهمن 1394 - 13:18
ایده‌های بزرگ برای برندآفرینی
برندینگ اینترنتی: موتورهای جست‌وجو
استفاده از شیوه‌های نگارشی مناسب سبب می‌شود تا عنوان انتخابی شما با متن درج شده در ادامه آن و کلمات کلیدی موجود در آن از هماهنگی کامل و قابل قبولی برخوردار باشد.
  

برندینگ اینترنتی: موتورهای جست‌وجو

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، استفاده از شیوه‌های نگارشی مناسب سبب می‌شود تا عنوان انتخابی شما با متن درج شده در ادامه آن و کلمات کلیدی موجود در آن از هماهنگی کامل و قابل قبولی برخوردار باشد. به کارگیری شیوه‌های صحیح نگارشی امکان یافته شدن شما توسط موتورهای جست‌وجو را ایجاد کرده و زمینه را برای افزایش رتبه وب سایت‌تان فراهم می‌کند. فراموش نکنید که صحیح نوشتن مستلزم مقاومت در مقابل وسوسه استفاده مکرر از عنوان‌ها و کلمات کلیدی موجود در متن است، چرا که این متن هم توسط انسان خوانده می‌شود و هم موتورهای جست‌وجوی اینترنتی.

نکته جالب توجه در مورد موتورهای جست‌وجو آن است که تقلب را تشخیص می‌دهند. برخی از مشاوران حوزه SEO که از تجربه و دقت کمتری در کارشان برخوردارند، ادعا می‌کنند که می‌توانند وب سایت شما را به نخستین آدرس در لیست موتورهای جست‌وجوی اینترنتی بدل کنند، اما موتورهای جست‌وجو نظیر گوگل بسیار باهوش‌تر از آنها عمل کرده و در صورت بروز هرگونه تقلب می‌توانند آدرس وب سایت شما را به دلیل تلاش برای فریب دادن کاربران در لیست سیاه قرار دهند.

فراموش نکنید که لیست سیاه گوگل مانند یک سیاهچال بزرگ و تاریک است و مسئولان این شرکت به هیچ یک از توضیحات شما به منظور نجات از لیست سیاه گوش فرا‌نخواهند داد. موتورهای جست‌وجو حفاظت از کاربران‌شان را وظیفه خود می‌دانند و تمام تلاش خود را برای ارائه یک لیست دقیق به مشتریان خود را به کار می‌بندند.

برای صعود در لیست نتایج جست‌وجو موتورهای جست‌وجو بهترین راه پیروی از دستورالعمل‌های ارائه شده از سوی آنها، به روز‌رسانی مداوم وب سایت و تولید محتوی جذاب که مورد توجه مخاطب قرار بگیرد است که موجب صعود وب سایت شما در لیست موتورهای جست‌وجوی اینترنتی خواهد شد.

آنچه باید در عمل انجام دهیم

* شما باید به الگوریتم موتورهای جست‌وجو به دیده مشتریان خود بنگرید، آنها در مورد برند شما نظر داده و براساس فعالیت شما در اینترنت در مورد مفید بودن آن قضاوت و تصمیم‌گیری می‌کنند.

* از مراجعه به مشاوران و متخصصان حوزه SEO که ادعا می‌کنند می‌توانند الگوریتم گوگل را شکست دهند و شما را به رتبه نخست در لیست این موتور جست‌وجو برسانند، خود‌داری کنید.

* موتورهای جست‌وجو تنها یکی از راه‌های یافتن وب سایت شما است. فراموش نکنید که رسانه‌های اجتماعی مانند یوتیوب نیز می‌توانند به اندازه موتورهای جست‌وجو مهم باشند. نخستین و مهم‌ترین موضوع حفظ ارزش‌های برند شما است، پس از رعایت این موضوع می‌توانید برای افزایش رتبه وب‌سایت‌تان در موتورهای جست‌وجو تلاش کنید.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد