
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب قدرت روابط عمومی (PoweR PR)، الگویی ساده برای دنبال کردن توسط فعالان قومی و اقلیتی، به منظور کمک به توسعه برنامه های ارتباطات استراتژیک آن ها برای غلبه بر تعصب و تبعیض نژادی در رسانه های خبری بزرگ به منظور پیشبرد روایت خود، می باشد.
رسانه های خبری بزرگ، به خصوص در برابر "اقلیت ها" مغرضانه عمل می کنند. این کتاب به شما کمک خواهد کرد که پیامی بنویسید و محصولاتی ایجاد کنید که به ترویج پیامتان به طور مستقیم به مخاطبان هدف شما کمک کند. این کتاب به توضیح جزئیات 10 اصل ارتباطات استراتژیک پرداخته است.

کتاب قدرت روابط عمومی توسط Ray Hanania که یک عرب آمریکایی و خبرنگار و مقاله نویس کهنه کار سابق Chicago City Hall می باشد، به نگارش در آمده است. این کتاب بر اساس حدود 40 سال تجربه Hanania در خط مقدم روزنامه نگاری و ارتباطات استراتژیک در غلبه بر تعصبات نژادی در حرفه روزنامه نگاری، نوشته شده است.
شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به www.UrbanStrategiesGroup.com مراجعه نمائید.
|