درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 22:23   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21521صفحه نخست » سه شنبه، 20 بهمن 1394 - 12:15
توصیه‌هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی، به دنبال افراد مستقل باشید
امروزه مجلات و روزنامه‌ها به مانند سایر کسب‌و‌کارها نیاز به کاهش هزینه‌های خود دارند و در این بین استخدام بسیار پرهزینه خواهد بود.
  

توصیه‌هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی، به دنبال افراد مستقل باشید

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، امروزه مجلات و روزنامه‌ها به مانند سایر کسب‌و‌کارها نیاز به کاهش هزینه‌های خود دارند و در این بین استخدام بسیار پرهزینه خواهد بود. از هزینه‌های بیمه و مرخصی‌های استعلاجی گرفته تا هزینه‌های مربوط به حقوق و بازنشستگی و امکانات کاری. راه‌حل بسیاری از نشریات در این زمینه استفاده از روزنامه‌نگاران مستقل است.مزیت این دسته در این است که استخدام رسمی نمی‌شوند به همین خاطر هزینه‌های کمتری را متحمل محل کار خود می‌کنند و قطع همکاری با آنان به شیوه‌ای بسیار سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر میسر است و در عین حال آنان به علت وابسته نبودن به جناح یا مبانی فکری خاصی از آزادی عمل بیشتری نیز برخوردار هستند.روزنامه‌نگاران مستقل معمولا مورد توجه مدیران روابط عمومی هستند، زیرا موقعیت‌های بهتری را برای آنان به ارمغان می‌آورند.

ایده

یک روزنامه‌نگار مستقل به علت آنکه تعهد کاری خاصی ندارد می‌تواند همزمان با چند جا همکاری داشته باشد و این امر به این علت است که آنان معمولا مطالب علمی و تخصصی به چاپ نمی‌رسانند و همین امر باعث می‌شود آنان نیاز به کار در روزنامه‌های بیشتری داشته باشند در حالی که یک روزنامه‌نگار که مطالب تخصصی می‌نویسد به علت آنکه مطلبش معمولا توسط چند رسانه دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد نیازی به این‌گونه کارها ندارند.

اما برای یک روزنامه‌نگار مستقل وضع کاملا متفاوت است؛ وی به علت استخدام رسمی نشدن از حقوق کمتری برخوردار است و به همین دلیل مجبور به همکاری همزمان با چندین نشریه است و همین امر باعث می‌شود زمان (که مهم‌ترین چیز برای یک روزنامه‌نگار است) مناسب و کافی را جهت انتشار مطالب علمی که معمولا نیاز به اصلاح و ویرایش چندباره دارند نداشته باشد.یافتن روزنامه‌نگاران مستقل به علت مزیت‌هایی که دارند و در متن به نمونه‌هایی از آن اشاره شد پروسه‌ای سریع و در عین حال جذاب برای صاحبان نشریات و روزنامه‌هاست.

آنچه در عمل باید انجام دهید

- به همان میزان که با روزنامه‌نگاران رسمی همکاری دارید به همان میزان با روزنامه‌نگاران مستقل نیز همکاری کنید.

- اتلاف وقت برای روزنامه‌نگار مانند سم است. مراقب وقت‌هایی که از دست می‌دهید باشید.

- گمان نکنید چون روزنامه‌نگاران مستقل استخدام رسمی شما نیستند نیازی به امکانات کاری مناسب ندارند و بدون شک حسن رفتار شما با آنان تاثیرات خوبی نیز در آنان خواهد گذاشت و آن را فراموش نخواهند کرد.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد