درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 19:06   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21501صفحه نخست » سه شنبه، 20 بهمن 1394 - 10:42
خانه های مطبوعات باید پیگیر مطالبات خبرنگاران باشد
معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره وظایف جدی خانه های مطبوعات در دوره جدید گفت: این نهاد باید مصرانه مطالبات خبرنگاران را جمع آوری، اولویت بندی و پیگیری کند.
  

خانه های مطبوعات باید پیگیر مطالبات خبرنگاران باشد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، «حسین انتظامی» عصر دوشنبه در نشست صمیمی با مدیران مسئول رسانه های گروهی قم افزود: در بحث مطبوعات و خبرنگاران دولت مسیر را هموار و نظارت می کند، اما وظایف اصلی در دست اعضای صنف می باشد .
وی اضافه کرد: در حال حاضر در 22 استان انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات بر اساس اساسنامه جدید برگزار شده و امیدواریم که در بقیه استان ها به ویژه قم نیز به زودی انتخابات ترتیب یابد .
وی در ادامه بیمه خبرنگاران و اصحاب رسانه را به عنوان یکی از دغدغه های معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ذکر کرد و گفت: در این زمینه ساز و کار آن فراهم شده و مدیران مسئول با بیمه خبرنگاران، عکاسان و مترجمانی که مرتبط با کار خبر هستند، می توانند دو برابر حق بیمه را با ارسال اسناد به معاونت مطبوعاتی دریافت کنند .
انتظامی افزود: بقیه افرادی که در رسانه های گروهی فعالیت می کنند و به عنوان کارمند هستند نیز از نصف میزان حق بیمه برخوردار می شوند .
وی در ادامه با اشاره به اینکه خانه مطبوعات به عنوان خانه مدیران مسئول نیست، گفت: در خانه مطبوعات باید طیف های مختلف اهل رسانه حضور داشته باشند، تا بتوانند از منافع خود دفاع و پیگیر مطالباتشان باشند
انتظامی با اشاره به اینکه کلیه فعالیت ها از جمله برگزاری جشنواره های مطبوعات و داوری باید توسط خانه های مطبوعات صورت گیرد، گفت: دستورالعمل این جشنواره ها به زودی منتشر خواهد شد که یکی از اولویت های مهم آن حضور افراد حرفه ای در این عرصه باشد که مشخصه آن دارا بودن بیمه خبرنگاری است
وی در ادامه آموزش خبرنگاران را یکی از اولویت های مهم معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی بیان کرد و گفت: این مهم باید به نحو مطلوب صورت گیرد، اما نوع آموزش در استان ها و شهرهای مختلف با توجه به نیاز آنها در نظر گرفته می شود .
در این نشست صمیمی مدیران مسئول روزنامه ها ، نشریات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی قم، علاوه بر ارائه مشکلات خبرنگاران، دیدگاه های خود درخصوص بهبود کارکردهای رسانه ها در این استان را بیان کردند

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3699

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد