درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 18:06   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21471صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 19 بهمن 1394 - 10:39
چگونگی استفاده از سرمایه گذاری جمعی برای به وجود آوردن هیاهوی تبلیغاتی بزرگ روابط عمومی
هیاهوی تبلیغاتی بزرگ روابط عمومی
در اینجا چگونگی بهره بردن پنج استارت‌آپ از موفقیت سرمایه گذاری جمعی خود به منظور ایجاد هیاهوی تبلیغاتی روابط عمومی با خروجی های بزرگ رسانه ای، عنوان شده است:
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در اینجا چگونگی بهره بردن پنج استارت‌آپ از موفقیت سرمایه گذاری جمعی خود به منظور ایجاد هیاهوی تبلیغاتی روابط عمومی با خروجی های بزرگ رسانه ای، عنوان شده است:

1. ساعت LIV Swiss Watches
LIV Swiss Watches، یک برند ساعت بوتیک استایل مستقل است. این شرکت با موفقیت از کمپین Kickstarter در سال 2014 به منظور راه اندازی کل برند و اولین مجموعه خود، استفاده نمود.
Esti Chazanow، از بنیان‌گذاران و مدیر برند LIV، می گوید: "ما تعداد 500 ساعت را در طی زمان کمپین پیش فروش کردیم". "کمپین ما در عرض 11 ساعت اول به طور کامل تامین مالی شد و ما چیزی حدود 200000 دلار در کل بیعانه دریافت کردیم. ما با پشتوانه ترین پروژه ساعت سوئیسی در Kickstarter تا به امروز هستیم!"

2. Airing
Airing یک دستگاه میکرو CPAP (دستگاه تولید فشار مثبت راه هوایی) بی سیم، بدون شیلنگ، برای افراد مبتلا به آپنه خواب (ایست موقت تنفس در هنگام خواب) است. این شرکت یک کمپین Indiegogo در ماه ژوئن سال 2015 راه اندازی نمود و بیش از 1.1 میلیون دلار برای توسعه نمونه اولیه خود از 11750 حامی خود جمع آوری نمود. 1000 درصد به علاوه اشتراک منجر به مصاحبه های مطبوعاتی مثبت در Boston Globe، CBS MarketWatch و Huffington Post شد.

3. Foot Flops
Foot Flops، یک کمپین Kickstarter در سپتامبر 2015 با هدف به دست آوردن 40000 دلار، راه اندازی کرد. برخی مطبوعات محلی بلافاصله آمدند. با این حال، پس از آن که Foot Flops از میزان هدف خود در فقط چند روز پیشی گرفت، موسسه روابط عمومی شرکت به نام Sublime Public Relations از این حقانیت به منظور پیاده سازی روابط عمومی ملی در Esquire و The New York Times استفاده نمود. از آنجا که این کمپین تمام نشده بود، Foot Flops، در ادامه آن حدود 180000 دلار از 2792 حامی خود جمع آوری نمود و در رده بالای کمپین Kickstarter در ماه اکتبر قرار گرفت.

4. NanoHold
NanoHold، به شما اجازه می دهد تا گوشی های هوشمند خود را تقریبا بر روی هر سطحی بچسبانید. بنیانگذاران این شرکت کمپین هایی را هم بر روی Kickstarter و هم بر روی Indiegogo راه اندازی نمودند، برای آن که بدانند آیا می توانند 600 واحد در هر سایت به میزان 5 دلار برای هر شخص به فروش برسانند، این امر می توانست به اندازه کافی به این ایده اعتبار بخشد. در عوض، انتظارات آنها از بیش از 500 درصد در هر دو سایت نیز فراتر رفت، یعنی فروش بیش از 6000 واحد و جمع آوری حدود 3000 دلار. این مسئله به پوشش تلویزیونی محلی آن، و همچنین پوشش ملی در CNET و CBS MarketWatch، منجر شد.

5. Zikto Walk
شما ممکن است تصور نمائید در حال حاضر ردیاب های تناسب اندام بسیاری وجود دارد، اما Zikto Walk همراه با یک پیچیدگی آمده است. علاوه بر اصول اولیه ردیابی از جمله گام ها، میزان کالری سوزانده شده و زمان خواب، این دستگاه همچنین وضعیت راه رفتن شما را تجزیه و تحلیل نموده و در زمان مورد نیاز به شما می گوید که باید به چه حالت باشید. وضعیت صحیح می تواند به کسانی که از درد اسکولیوز یا درد مزمن کمر رنج می برند کمک کند، و همچنین به ایجاد و حفظ اعتماد به نفس کمک می کند. Zikto در 24 ساعت اول کمپین Kickstarter خود حدود 50000 دلار جمع آوری نمود و توجه رسانه هایی مثل VentureBeat، The Wall Street Journal و TechinAsia را به خود جلب نمود.

استراتژی های موثر
تقریبا تمامی این استارت‌آپ ها، هر دو نوع مطبوعات محلی و ملی را در طی کمپین های خود هدف قرار دادند. در برخی موارد، این مسئله کوچک بود، و مطبوعات محلی به فرصت های مطبوعاتی بزرگ تر منجر شد. این یکی از تاکتیک هایی است که Ryan Holiday، نویسنده کتاب پرفروش به نام Trust Me, I'm Lying: Confessions of a Media Manipulator، در کتاب خود به شرح آن پرداخته است. مطبوعات محلی می توانند هدفی ساده تر باشند، چرا که آنها می خواهند قهرمان زادگاه خود باشند. هنگامی که شما به مطبوعات محلی می رسید، می توانید از آن برای دستیابی به مطبوعات در سطحی بالاتر استفاده نمائید، و این کار را تا زمانی ادامه دهید که مراحل تبلیغ فروش شما به خوبی از طریق نشریات ملی شناخته شوند.


در حالی که من شرکت ها را از تبلیغات فروش در خروجی های رسانه ای بزرگ قبل از جمع آوری بودجه دلسرد نمی کنم، اما رسیدن به این مهم به طور قابل ملاحظه ای پس از جمع آوری بیش از 500000 دلار، و به خصوص پس از جمع آوری یک میلیون دلار آسان تر می باشد. در این سطح، روزنامه نگاری که به مسئله تبلیغ فروش ورود می کند، می داند که او در مقابل شرکتی قرار گرفته است که اعتبار واقعی مصرف کننده را دارد و باید کاری کند (تاکنون تنها 150 کمپین Kickstarter، توانسته اند بیش از 1 میلیون دلار پول جمع آوری نمایند).
 

هنگامی که شما رسانه ها را برای پوشش تبلیغی استارت‌آپ (راه اندازی) خود مورد استفاده قرار می دهید، این نکات را در نظر داشته باشید:

1. با روزنامه نگار درست در زمان درست تماس حاصل نمائید. روزنامه نگار را قبل از شروع تبلیغ فروش بشناسید. اطمینان حاصل کنید که او به تازگی مقاله ای مشابه آن چه برای تبلیغ فروش شما می نویسد ننوشته باشد.

2. آن را روشن و مختصر بیان نمائید. یک روزنامه نگار ممکن است بیش از 50 تبلیغ فروش در طول روز دریافت کند. تبلیغات ایمیلی خود را به دو بخش بشکنید: تبلیغ فروش کوتاه، و جزئیات تکمیلی. مشخص کنید که روزنامه نگار تنها نیاز به خواندن بخش دوم دارد، اگر بخش اول مورد علاقه است.

3. آن را آسان ارائه نمائید. نقل قول ها، داده ها، لینک ها، نام ها، عناوین، و غیره، را در ایمیل مقدماتی خود ارائه نمائید. بیشتر روزنامه نگاران تنها به دنبال به دست آوردن اطلاعات ضروری هستند، و شانس شما برای داشتن همه اطلاعات در یک مقاله کم تر است. به روزنامه نگار در انجام کارش کمک نمائید که با این کار هر دو شما برنده خواهید شد.

4. پس از یک هفته، و فقط یک بار پیگیری نمائید. مگر این که خود او از شما بخواهد، به ستوه آوردن یک روزنامه نگار، یک راه مطمئن برای نادیده گرفته شدن شما توسط او خواهد بود. اگر شما پاسخی مثبت در عرض چند روز دریافت نکردید، فقط یک بار پیگیری کنید، و اگر شما بعد از این پیگیری باز هم یک جوابی دریافت نکردید، تلاش خود را در جای دیگر متمرکز نمائید.

 

روزنامه نگار ممکن است تصمیم بگیرد که مقاله ای که نام شرکت شما در آن آمده است را ننویسد، یا ممکن است در انتظار پاسخی از پنج منبع دیگر باشد و یا این که در تعطیلات باشد. حتی احتمال اندکی وجود دارد که او شما را فراموش کرده باشد یا ایمیل شما را از دست داده باشد، بنابراین فقط یک بار پیگیری نمائید، و پس از آن فراموشش کنید.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد