درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:13   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 21126صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 4 بهمن 1394 - 17:56
کارگاه آموزشی حقوق ارتباطات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد
شیخ‌الاسلامی: روابط عمومی و رسانه وسیله بالا بردن آگاهی و تحقق دموکراسی است
کارگاه آموزشی حقوق ارتباطات با عنوان «دانستنی‌های عمومی حقوق و جزا در حوزه روابط عمومی و رسانه» صبح امروز با حضور مدیران، کار‌شناسان و فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه و خبرنگاران استان در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.
  

شیخ‌الاسلامی: روابط عمومی و رسانه وسیله بالا بردن آگاهی و تحقق دموکراسی است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در این کارگاه با بیان اینکه حقوق ارتباطات جمعی بحث جدید و بین رشته‌ای است که در کشور به آن پرداخته نشده است، گفت: «مشهد به دلیل جایگاه خاصی که در امر رسانه و ارتباطات دارد توان داشتن چنین رشته‌ای را در دانشگاه‌های خود دارد و امید است که برگزاری این کارگاه بتواند به ایجاد چنین رشته‌ای کمک کند

دکتر عباس شیخ‌الاسلامی ابزار مهم روابط عمومی را رسانه دانست و افزود: «ارتباط، روان‌شناسی مخاطب، مقابله با بحران، برنامه ریزی و انعکاس اطلاعات و مهارت‌های حقوقی از مهم‌ترین مهارت‌های مورد نیاز روابط عمومی هاست که بایستی مورد توجه دست اندرکاران روابط عمومی قرار گیرد.»

مدرس این کارگاه با بیان اینکه محتوای رسانه رعایت حقوق و قوانین است که باید مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: «در حقوق دو گرایش اصلی به نام حقوق عمومی و حقوق خصوصی داریم که ارتباطات در هر دوی این حوزه‌ها جای می‌گیرد

شیخ الاسلامی با تاکید بر اینکه در حقوق عرفی و عقلی اصل بر آزادی است، افزود: «بنابراین حقوق باید حداقلی باشد و نه حداکثری، بنابراین اگر حداکثری باشد به آزادی افراد لطمه وارد می‌شود

وی با بیان اینکه حقوق استثنا است و باید استثنا تعریف شود، گفت: «حقوق یک قاعده اصلی تلقی نمی‌شود بنابراین در قوانین نباید مدام از ممنوعیت و محدودیت سخن گفت در حالی که در رسانه و مطبوعات ما محدودیت بسیار است.»

این مسئول اخلاق را اصلی دیگر در حقوق دانست و اظهار کرد: «اخلاق مهم‌تر از حقوق است؛ به طوری که گاهی در دنیا مشاهده می‌کنیم که کدهای اخلاقی جای برخی قوانین را گرفته است و حتی روابط عمومی‌ها می‌توانند مرام نامه یا آئین‌نامه اخلاقی بنویسند و خود را ملزم به رعایت آن بدانند، البته ضمانت اجرای این مرام‌نامه حقوق نیست، بلکه اخلاق و وجدان آدمی است.»

وی با تاکید بر اینکه رسانه کارکردهای بسیاری دارد که یکی از مهم‌ترین ابزارهای آن امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: «روابط عمومی و رسانه وسیله بالا بردن آگاهی و اطلاعات و تحقق دموکراسی است.l»

شیخ‌الاسلامی: روابط عمومی و رسانه وسیله بالا بردن آگاهی و تحقق دموکراسی است

 

شیخ الاسلامی ماهیت رسانه را دسترسی آزاد به اطلاعات، انتشار آزاد اطلاعات و حق انتقاد دانست و بر خواندن قانون «انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات» توسط اصحاب رسانه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه کارکردن در روابط عمومی آسان نیست، افزود: «یکی به دلیل فرهنگ ما که خوب حرف می‌زنیم ولی خوب عمل نمی‌کنیم و دیگری بدلیل نداشتن قانون جامع رسانه، کار کردن در روابط عمومی را سخت می‌کند.»

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با معرفی دو کتاب در عرصه قانون مطبوعات با عنوان «بررسی جرایم مطبوعاتی» و «بررسی سیاست جنایی ایران و انگلستان در جرایم رسانه‌ای» خواندن این دو کتاب را به اصحاب رسانه و مطبوعات توصیه کرد و به سوالات مطرح شده از سوی حضار پاسخ گفت.

در ابتدای این مراسم امیر خالقی مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی از صدور گواهینامه‌های این کارگاه در نیمه دوم بهمن خبر داد و گفت: «نحوه اهدای گواهینامه‌ها به شرکت کنندگان این کارگاه از طریق سایت مرکز خبر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اطلاع رسانی می‌شود.»

در این کارگاه جمع کثیری از مدیران، کار‌شناسان و فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه و خبرنگاران استان حضور داشتند که به همه شرکت کنندگان گواهینامه معتبر دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اهدا خواهد شد.

کارگاه آموزشی حقوق ارتباطات پنجمین کارگاهی است که در راستای برگزاری کارگاه‌های آموزشی کارگروه آموزش شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های عضو شورای اداری استان خراسان رضوی به میزبانی روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.

 

منبع: آنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد