درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 - 08:13   

آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟

  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


ادامه ادامه مطلب یک

لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار

  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید

  قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انجمن متخصصان روابط‌عمومی بر استفاده از نیروهای متخصص و حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی‌ها تاکید کرد
  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی
  حضور رییس انجمن بین المللی روابط عمومی و مدیر عامل هلدینگ میدکو
  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید
  نیاز مبرم روابط عمومی شهرداری‌های استان یزد به تغییر نگرش
  مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان: روابط عمومی، یکی از مهم‌ترین، سخت‌ترین و تأثیرگذارترین حوزه‌های کاری در ادارات است
  استاندار کرمان: روابط عمومی ها تجارب دوره مقابله با کرونا را مستندسازی کنند
  کارگاه آموزشی مجازی « تاثیرسواد رسانه ای بر اثربخشی فعالیت های رسانه ای روابط عمومی ها» برگزار می شود
  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار
  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2105صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 25 آذر 1391 - 21:21
روابط عمومی ها در تقویت امیدواری مردم تلاش کنند
  

روابط عمومی ها در تقویت امیدواری و روح مشارکت پذیری مردم تلاش کنند

مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری اهواز با تبیین جایگاه و کارکرد روابط عمومی ها بیان داشت: روابط عمومی ها با ارتباط دو سویه بین مردم و مسوولان باید ضمن افزایش امیدواری مردم به آینده ، روح مشارکت پذیری آنان را در اداره امور کشور تقویت کنند.

 

 

روابط عمومی ها در تقویت امیدواری مردم تلاش کنند

 

ˈمهدی مکارمی ˈ روز شنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: روابط عمومی شهرداری اهواز در دو سال اخیر در همین راستا و بر اساس فرمایش های امام راحل و تاکیدهای مقام معظم رهبری و دغدغه های آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز در دیدار اخیرش با مدیران و کارکنان شهرداری اهواز ، با استفاده از اصول حرفه ای و طراحی ساختار و آموزش نیروهای انسانی که با کمک دانشکده خبر اهواز انجام شد توانسته است گام های بلند و موثری در برقراری ارتباط دوسویه مردم و مسوولان و خنثی کردن هجمه رسانه ای معاندان نظام اسلامی بردارد.

دارنده جایزه ویژه نهمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور در ادامه به نقش ارتباطات و روابط عمومی های دستگاههای اجرایی برای تبیین کارهای انجام شده در نظام اسلامی و انعکاس فعالیت های گسترده عمرانی و انتقال پیام های مردم به مسوولان به منظور رفع چالش ها و مشکلات فراروی اشاره کرد و گفت: از جایی که شهرداری اهواز نزدیک ترین ارتباط با مردم به جهت کارهای عمرانی و شهری دارد و مردم همیشه با شهرداری ارتباط نزدیک داشته و دارند لذا این سازمان به عنوان پیشانی خدمات نظام اسلامی مطرح است و روابط عمومی آن در این راستا نیز توانسته گام های موثری در جلب رضایت مندی مردم از دولت و نظام اسلامی بردارد.

مکارمی در ادامه انعکاس درست و بهنگام کارهای انجام شده و پذیرش نقدهای منصفانه و دلسوزانه در راستای حل مشکلات شهری کلانشهر اهواز را اساس کار روابط عمومی شهرداری عنوان کرد و یادآور شد با توجه به اینکه شهر اهواز به عنوان دومین کلانشهر کشور بیشترین تعداد حاشیه نشین را دارد شهرداری نیز با نگاهی عدالت محور همسو با مناطق مختلف ، کارهای زیربنایی و خدماتی گسترده ای در مناطق حاشیه ای انجام داده و چهره عمومی مناطق حاشیه ای را به کلی متحول نموده است.

وی به ترفندهای رسانه های معاند که همواره مشکلات کوچک شهری اهواز را بزرگ برجسته سازی کرده و و کارهای بزرگ انجام شده را عمدا سانسور و کتمان می کنند تصریح کرد: اطلاع رسانی شفاف و بیان کارهای انجام شده از طریق رسانه های محلی و کشوری با هدایت روابط عمومی توانسته تا حدود زیادی تبلیغات سوء دشمنان و فرصت طلبان را خنثی و چهره نظام اسلامی را در خدمت رسانی به احاد مردم به درستی تبیین و شفاف سازی کند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز با اشاره به اینکه برقراری ارتباط دوسویه مردم و مسوولان سبب ایجاد روحیه امید در مردم و تقویت عرق ملی و دلبستگی مردم به شهر شده ابراز امیدواری کرد روابط عمومی شهرداری اهواز بتواند با احصاء دیدگاهها ، نظرات و پیشنهادهای مردم و سنجش میزان رضایت مندی بتواند سرعت قطار سازندگی در اهواز را افزایش دهد.

وی تاکیدکرد: ارزیابی عملکرد مدیران شهرداری به میزان جلب رضایت مندی مردم بستگی دارد.

مکارمی با بیان اینکه روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز در راستای افزایش سطح ارتباط با مردم قدرشناس اهواز به زودی پایگاه اطلاع رسانی شهرداری را با سه زبان فارسی ، عربی و انگلیسی راه اندازی خواهد کرد گفت: این اقدام در راستای مشارکت هرچه بیشتر مردم در اداره شهر و اجازه ندادن به سوءاستفاده رسانه های معاند همسو با دشمنان ایران و اسلام که سعی می کنند با دامن زدن به مسایل قومی ، سیاسی و حتی مذهبی از احساسات پاک مردم برای رسیدن به اهداف خباثت آمیز استفاده کنند می باشد.

وی در پایان تاکید کرد: روابط عمومی شهرداری اهواز با وجود کاهش هزینه هایش در دوسال اخیر تلاش خواهد کرد فعالیت های خود را کیفی تر کند تا بتوان ارتباط منسجم تر با شهروندان برقرار کند تا به رسیدن هدف بزرگ که همان ساختن شهری زیبا و باطراوت است نیل شویم.

بنا به این گزارش در دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی که روزهای شنبه و یکشنبه 18و 19 آذر در تالار وحدت تهران برگزار شد جایزه وی‍ژه نهمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور به شهرداری اهواز اهدا شد.

در این جشنواره که با شرکت 800 نفر از رهبران، اندیشمندان، نخبگان، مدیران و کارشناسان صاحب نام در حوزه ارتباطات و روابط عمومی کشورهای اسلامی با شعار ˈروابط عمومی اسلامی، مسوولیت پذیری، کارآمدی و اخلاق مداری برپا شد جایزه ویژه سال روابط عمومی های برتر کشور در حضور پروفسور ˈحمدان عدنانˈ رییس اتحادیه روابط عمومی های آسیا به ˈمهدی مکارمیˈ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز اهدا شد.

همزمان با دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی در تالار وحدت تهران، برترین های سال روابط عمومی ایران نیز معرفی شدند.

در این جشنواره روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری اهواز موفق شد جایزه ویژه این جشنواره را به دلیل تحقق دستاوردهای آرمانی در روابط عمومی از دست پروفسور حمدان عدنان با حضور بزرگان علم ارتباطات ایران همچون دکتر سمیعی، دکتر ساروخانی، پروفسور فرهنگی پدر علم ارتباطات رسانه ای ایران دریافت کند.

این جشنواره که بزرگترین رویداد حوزه ارتباطات و رسانه های کشور بود با همکاری دانشگاههای تهران، دانشگاه علامه طباطبایی ، دانشگاه سوره و کمیته ملی یونسکو و انجمن های روابط عمومی ایران و با حضور کارشناسان و متخصصان روابط عمومی از 30کشور اسلامی در تهران برگزار شد از 15 روابط عمومی برتر ایران تجلیل به عمل آمد.

اهواز یکی از کلانشهرهای جنوب غرب کشور است که حدود یک میلیون و 200هزار نفر جمعیت دارد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ابزارهای روابط عمومی و تکنولوژی بازاریابی- دخالت انسان در روابط عمومی را حفظ کنید


  محمد آقازاده از «خبرنگاران هزارتومانی» می‌گوید


  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز روابط عمومی


  چرا ویروس کرونا به فرهنگ‌های «سهل‌انگار» بیشتر آسیب رسانده است


  احمق باش تا کامروا شوی


  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید


  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


  مهارت مدیر در تیم «حل مشکل»


  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400