درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 00:34   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2085صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 22 آذر 1391 - 06:04
همگامی با اولین قدم برای اعتلای روابط عمومی ایران
باید روابط عمومی به طور مستمر در کار باز آموزی، بازسازی و هماهنگ ساختن خود با تحولات و تغییرات مستمر اجتماعی و حرفه ای در گذر زمان باشد.
  

دبیرخانه دائمی "کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی"
 

با تشکر و قدرشناسی از پیام صمیمانه جناب آقای احمدی نژاد اعلام کرد: پیام رئیس جمهور محترم به کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی امید آفرین و مسئولیت آور بود!

 

همگامی با اولین قدم برای اعتلای روابط عمومی ایران

دکتر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران در دو مقطع مهم برای دست اندرکاران حوزه روابط عمومی و ارتباطات احترام ویژه ای قائل شد و با حضور و ارسال پیام خود نشان داد که نسبت به قدرت رسانه ها و اهمیت موضوع ارتباطات و روابط عمومی آگاه است و به شان و جایگاه دست اندرکاران وکارگزاران خدمتگذار در این حوزه توجهی تام و تمام دارد.

نخستین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در روزهای ششم و هفتم بهمن ماه سال 1383 به مدت دو روز در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار شد.
" در آن کنفرانس که مسئولان، دست اندرکاران، استادان، مدیران روابط عمومی های کشور به همراه میهمانان خارجی حضور داشتند، دکتر محمود احمدی نژاد هم صیمانه حضور یافت و برای شرکت کننندگان این کنفرانس سخنانی ایراد کرد. ایشان روابط عمومی را اصلی ترین حلقه ارتباطی بین حکومت و مردم دانست و تأکید کرد روابط عمومی مسئولیتی خطیر در فرایند دسترسی مدیران به افکار عمومی و جریان آزاد اطلاعات و ارتباطات دارد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی مسئولیت تحقق اصل پرسشگری و توسعه فرهنگ نظارت مردم بر عملکرد دولتمردان و نهادهای اجرایی دارد گفت : روابط عمومی ها باید فضایی را فراهم کنند و مناسباتی را رقم بزنند تا مردم بتوانند در اداره امور مشارکت تعیین کننده داشته باشند و تک تک مردم مسئول اقتصاد، فرهنگ و سیاست خارجی و پاسداری از تمامیت ارضی کشور باشند.
به گفته دکتر احمدی نژاد روابط عمومی باید تلاش کند، این فرهنگ را گسترش دهد و فضایی را فراهم کند، تا تک تک مردم در یک فضای امن، نقش خود را در اداره کشور ایفا کنند. بی تردید زمانی جامعه به دوران شکوفایی و شفافیت اطلاعات قدم می گذارد که حرمت و کرامت انسانی بیش از پیش رعایت گردد یعنی نظام در برابر مردم پاسخگو و مردم در قبال آن، پرسشگر و صاحب حق باشند.

به اعتقاد دکتر احمدی نژاد: باید روابط عمومی به طور مستمر در کار باز آموزی، بازسازی و هماهنگ ساختن خود با تحولات و تغییرات مستمر اجتماعی و حرفه ای در گذر زمان باشد تا از دیگر بخش های اجتماعی و از پیکره عمومی دگرگونی ها جدا نیفتد. روابط عمومی باید در فرایند مداوم اصلاحات و تغییرات مثبت اجتماعی، نقش آفرینی کند."

این کنفرانس از آن زمان تا به حال همه ساله با حضور گسترده دست اندرکاران حوزه روابط عمومی و ارتباطات برگزار شده است و قطعا حضور و پشتیبانی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و از جمله ریاست محترم جمهوری در تدوام و توسعه این تلاش پر ثمر، بسیار اثرگذار بوده است.

 

همدلی و ارسال پیام برای جهانی شدن روابط عمومی کشورهای مسلمان

اما امسال نهمین دوره برگزاری این کنفرانس با اتفاق و اقدامی جهانی در حوزه روابط عمومی و با گستره ای به وسعت جهان اسلام و کارگزاران مسلمان روابط عمومی همراه شد.

گر چه در چند سال گذشته فرصتی برای حضور و برقراری ارتباط چهره به چهره بین کارگزاران روابط عمومی و شخص ریاست جمهوری اسلامی ایران در این کنفرانس ها فراهم نشد، اما همیشه این اتفاق مهم ارتباطی با همراهی و همدلی مسئولان محترم کشور همراه بود و همدلی و همداستانی آنان با این کار سخت و مقدس، آن را طی همه این سالها تداوم و توسعه بخشید.

اما دوباره در سال 1391 و در آستانه اتفاقی تاثیر گذار در حوزه روابط عمومی و ارتباطات، یعنی هم زمان با برگزاری دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، بیدار دلی و هوشیاری مدیران ارشد نظام و در راس آن ریاست جمهوری اسلامی ایران، امیدی تازه و شوقی وصف ناپذیر در دل دست اندرکاران این حوزه پدید آورد. البته بر کسی پنهان نیست که حمایت های رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیه الله خامنه ای در پشتیبانی عام و گسترده از فعالیت های ارتباطی و مردمی، موتور محرکه این حوزه برای حرکت شتابان به سوی توسعه و تعمیق فعالیت های مرتبط با روابط عمومی بوده است و حضور صمیمانه و شایسته مشاور امور بین الملل معظم له، دکتر ولایتی، نشان از توجه و عنایت ایشان به خدمتگذاران این وادی سخت و پر مشغله و در عین حال موثر و حیاتی برای جامعه دارد.

آقای دکتر احمدی نژاد با ارسال پیام صمیمانه و جامع خود به این کنگره، امید به تداوم راهی را که کارگزاران مسلمان روابط عمومی برای تاثیر گذاری در جهان اسلام و گستره جهانی فعالیت های خود انتخاب کرده اند، دو صد چندان کرد و ما و همه خدمتگذاران این مسیر را به تحرک،‌پویایی و تلاش بیشتر در این حوزه تشویق وترغیب کرد.

تاکید آقای رئیس جمهور بر این موضوع که " کارگزاران مسلمان روابط عمومی می‌توانند با تأسی به فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و با تکیه بر فضایل انسانی و دایره اخلاق گرایی، پیشتاز اتحاد، بین امت اسلام و تمامی ملت‏های موحد و عدالت خواه باشند و با تقویت آرمان خواهی و نشان دادن قله‏های آرمانی، روند شکل گیری و انسجام جبهه ملت‏های آزاده را در مقابل قدرت‏ های به ظاهر بزرگ، تسریع نموده و اقتدار پوچ آنها را در هم شکنند."حاکی از درستی راهی بود که بدون تایید و پشتیبانی همه جانبه مسئولان محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرن، پیمودنی نیست و ما امروز با این ره توشه ،این راه سخت ،اما امید آفرین را پویا تر و جسورتر و با انگیزه تر خواهیم پیمود.

ما و همه حاضرا ن در این کنگره و حتی کسانی که بعدا این پیام را خواندند و شنیدند، با شنیدن این فراز پایانی پیام آقای احمدی نژاد که گفتند:" اینجانب از دست اندرکاران برگزاری این کنگره جهانی تقدیر و تشکر می‌نمایم و یقین دارم که این اقدام شایسته، با ایجاد فرصت مناسب برای تعامل هرچه بیشتر نخبگان مسلمان روابط عمومی و استفاده بهینه از ظرفیت ‏های موجود، در راستای همبستگی ملل و جوامع اسلامی، می‌تواند در تحقق آرمان مدیریت مشترک جهانی نقش آفرینی نماید.پیروزی نهایی همه آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان را در مسیر تحقق صلح و عدالت توحیدی، از پروردگار مهربان مسئلت دارم." به خود بالیدیم که توانسته ایم گامی هرچند کوچک برای اعتلای نام بزرگ ایران اسلامی برداریم .

هیات موسس و اعضای کمیته های علمی و اجرایی این کنگره، ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های ارزشمند ایشان و دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی نهاد رسایت جمهوری بویژه برادر بزرگوار جناب آقای شیخان که از هیچگونه حمایتی از این کنگره دریغ نکردند، امیدوار است، بتوانند قدردان و پاسخگوی این حمایت ها و محبتها ازسوی همه حامیان، بخصوص مسئولان دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند. انشالله

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد