درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:56   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20743صفحه نخست » شنبه، 19 دی 1394 - 12:43
تاسیس مدرسه‌ای در جهت پیشرفت دانش تبلیغات
چند روز پیش خبر رسید که مدرسه تبلیغات انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی ایران با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت‌های کاربردی و به منظور افزایش فرصت‌های شغلی و تامین سرمایه‌های انسانی مورد نیاز کشور در حوزه تبلیغات و مدیریت برند تاسیس شده است.
  

تاسیس مدرسه‌ای در جهت پیشرفت دانش تبلیغات

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، چند روز پیش خبر رسید که مدرسه تبلیغات انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی ایران با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت‌های کاربردی و به منظور افزایش فرصت‌های شغلی و تامین سرمایه‌های انسانی مورد نیاز کشور در حوزه تبلیغات و مدیریت برند تاسیس شده است. این مدرسه با الگوبرداری از شیوه‌های آموزش تبلیغات در کشورهای پیشرفته جهان قصد دارد مسیری را در جهت ارتقای دانش این حوزه بازگشایی کند.تفاوت اصلی این مدرسه تبلیغات با تمامی مدارسی که در حال حاضر در کشور فعالیت می‌کنند، موضوع تعلق این مدرسه به تمامی آژانس‌های تبلیغاتی کشور است که عضو انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی ایران هستند و به نوعی در آینده تمامی این آژانس‌ها از نتایج این مدرسه بهره‌برداری خواهند کرد.

علاوه براین، در جهت ارتقای سطح تبلیغات در کشور وزارت ارشاد نیز از این مدرسه حمایت خواهد کرد.منابع درسی این مدرسه براساس آخرین منابع درسی تدریس شده در مدارس پیشرفته تبلیغات در دنیا تنظیم شده است. رویکرد تدریس کارگاهی و مهارتی مدرسه تبلیغات در ایران الگوبرداری شده از مدارس تبلیغاتی دیگر کشورها است.

 

شیوه‌های احداث مدرسه تبلیغات در دنیا

مدارس تبلیغات معمولا در دنیا به سه شیوه کلی اجرایی می‌شود. شیوه‌ اول: در برخی از کشورهای پیشرفته که آژانس‌های تبلیغاتی بزرگ امور تبلیغات را در دست دارند، مدارس تبلیغات زیر نظر آژانس‌های چند ملیتی و بزرگ کشور فعالیت می‌کنند. این آژانس‌ها به منظور بالابردن سطح دانش تبلیغات در کشور و تامین نیازها و نیروهای انسانی خود اقدام به راه‌اندازی چنین مدارسی می‌کنند.

شیوه دوم: در برخی کشورها مدارس تبلیغات تحت نظارت دانشگاه‌های بازاریابی و تبلیغات در این حوزه راه‌اندازی می‌شوند. دانشگاه‌ها به منظور اینکه کلاس‌های درسی آنها از حالت تئوری محض خارج شوند و بتوانند به دانش‌پژوهان خود نحوه ورود به بازار را آموزش دهند، اقدام به راه‌اندازی این مدارس می‌کنند.شیوه‌ سوم: مختص کشورهایی است که مدارس تبلیغات در آنها توسط نهادهای عمومی اجرایی می‌شوند.

نمونه این مدارس را می‌توان در کشورهایی مانند سوئد، رومانی و چین مشاهده کرد. این شیوه راه‌اندازی معمولا در کشورهایی اجرا می‌شود که بخش دولتی نهادهای قوی‌تری دارد و معمولا بخش خصوصی قدرت مالی آنچنانی برای این کار ندارد. با این توصیفات مدرسه تبلیغات در ایران با توجه به شیوه کشورهای آزاد راه‌اندازی شده‌ است؛ شیوه‌ای که در آن، صنف آژانس‌های تبلیغاتی بانی اجرایی کردن مدرسه تبلیغات هستند. البته با توجه به اینکه در کشورمان شرکت‌های تبلیغاتی چندملیتی و بزرگ وجود ندارند، تمامی شرکت‌های تبلیغاتی زیر چتر انجمن صنفی در کنار هم اقدام به راه‌اندازی این مدرسه کرده‌اند.

انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی در تلاش است که سطح دانش و مهارت تبلیغات را در بازار کار بالاتر ببرد و نیروهای زبده‌تری را برای فعالیت در شرکت‌های تبلیغاتی و صنایع دیگر پرورش دهد. علاوه براین چون مدرک این مدرسه را یک نهاد دولتی تایید خواهد کرد و قرار است که آژانس‌ها، دانش‌پژوهان را بعد از فارغ‌التحصیلی جذب سازمان‌ها خود کنند. مطمئنا در آینده تبلیغات کشور تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

در نتیجه هدف آژانس‌های تبلیغاتی از راه‌اندازی این مدرسه کسب درآمد نیست، آنها در تلاش هستند که با این اقدام نیروهای متخصصی را در آینده برای فعالیت خود و دیگر صنایع آموزش دهند. بر این اساس آژانس‌ها این مدرسه را به‌عنوان یک منبع سرمایه‌گذاری می‌بینند که در آینده خود و دیگر صنایع کشور از آن بهره‌برداری خواهند کرد.

 

منبع: فرصت امروز

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد