درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 00:49   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20690صفحه نخست » چهارشنبه، 16 دی 1394 - 10:58
بررسی‌های موسسه Flurry نشان داد
برندگان رقابت کریسمسی بازار
نزدیک به نیمی از دستگاه‌های دیجیتال فروخته شده در کریسمس امسال متعلق به شرکت اپل بوده است
  

برندگان رقابت کریسمسی بازار

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، هر سال که به آخرین روزهایش نزدیک می‌شود و درست در روزهایی که صدای پای بابانوئل به گوش می‌رسد، بازار محصولات دیجیتال رونق خوبی می‌گیرد. سال 2015 هم که همین چند روز پیش به پایان رسید از این روند مستثنا نیست. بازار کریسمس امسال اما گویا یک برنده بزرگ و محبوب داشته است؛ اپل امسال توانست با فاصله زیادی از رقبایش جلو بیفتد و حاکم مطلق بازار محصولات دیجیتال در کریسمس باشد.

جدیدترین بررسی‌های انجام شده توسط موسسه تحقیقاتی Flurry در این زمینه نشان می‌دهد که کمتر از نیمی از دستگاه‌های دیجیتال فروخته شده در کریسمس امسال متعلق به شرکت اپل بوده است. بر این اساس، 1/ 49 درصد از کل دستگاه‌های دیجیتال شخصی که در کریسمس امسال به فروش رفته، متعلق به شرکت اپل بوده است که این میزان در مقایسه با سهم 3/ 51 درصدی محصولات این شرکت از فروش کریسمس سال گذشته کاهش یافته است. این در حالی است که از هر پنج دستگاه دیجیتال شخصی فروخته شده در کریسمس امسال یک دستگاه متعلق به شرکت سامسونگ بوده است. به این ترتیب 8/ 19 درصد از کل گجت‌های دیجیتالی فروخته شده در فصل تعطیلات سال نوی امسال از محصولات شرکت سامسونگ بوده، در حالی که این سهم در سال گذشته برابر 7/ 17درصد بوده است. ابزارهای موبایل مایکروسافت اما گویا چندان مورد توجه و استقبال قرار نگرفته‌اند. این بررسی‌ها نشان می‌دهد که سهم ابزارهای موبایل شرکت مایکروسافت از فروش کریسمس امسال تنها 2 درصد بوده، در حالی که این سهم در سال گذشته میلادی برابر 8/ 5 درصد بوده است.

جالب است بدانید که شرکت سونی در کریسمس امسال از جمع پنج فروشنده برتر بازار محصولات دیجیتال بیرون افتاد. این در حالی است که شرکت ژیائومی با تکیه بر بازار بزرگ آسیا، برای اولین بار به جمع این پنج شرکت برتر پیوست. شرکت ال جی به سختی توانست فرصت صعود از جایگاه پنج به چهار را به‌دست بیاورد.  اطلاعات جدیدی که از این تحلیل و بررسی به‌دست آمده نشان می‌دهد که با پیگیری 780هزار اپلیکیشن مشخص شد که چه تعداد دستگاه دیجیتال شخصی جدید در کریسمس امسال فعال و در واقع خریداری شده‌اند. Flurry تاکید کرده است که شرکت ژیائومی با سرعت زیادی در حال رشد است. در حالی این شرکت در کریسمس امسال وارد جمع پنج شرکت برتر فروشنده ابزارهای دیجیتال شخصی شده است که کریسمس بزرگ ترین روز هدیه دادن در چین نبوده و برعکس روز مجردها بزرگ ترین روز برای این کار است. حالا ورود ژیائومی به بازار آمریکا می‌تواند رقابت شرکت‌ها در بازار کریسمس را جدی تر و جالب‌تر کند. از نظر فرم محصولات فروخته شده هم کریسمس امسال بسیار مشابه کریسمس سال گذشته بوده است. بیشترین رشد در این زمینه به فبلت‌ها اختصاص دارد. این آمار نشان می‌دهند که 27 درصد از دستگاه‌های دیجیتال جدید فعال شده در کریسمس امسال فبلت‌ها بوده‌اند، در حالی که این سهم در سال 2014 برابر 13 درصد و در سال 2013 برابر 4 درصد بوده است.

در حقیقت در سال‌های گذشته رشد بازار فبلت‌ها به دلیل قیمت گران و بالای تبلت‌ها بود. امسال اما موبایل‌هایی با اندازه کوچک‌تر بیشترین توجه را به خودشان جلب کردند.بررسی‌های این موسسه تحقیقاتی نشان می‌دهد که تفاوت سلیقه میان کاربران سیستم عامل‌های اندروید و iOS جالب توجه است. بر این اساس، اغلب کاربران iOS بیشتر به خرید موبایل‌های هوشمند با اندازه متوسط علاقه دارند، در حالی که کاربران اندروید خرید فبلت‌ها را ترجیح می‌دهند. طبیعتا خرید دستگاه‌های دیجیتال شخصی جدید موج جدید و بزرگی از دانلود و نصب اپلیکیشن‌ها را با خودش دارد. به این ترتیب Flurry در بررسی‌های مختلف به این نتیجه رسیده است که نصب اپلیکیشن‌های جدید در روز کریسمس امسال در آمریکا نسبت به روزهای عادی در این کشور تا 2/ 2 برابر افزایش پیدا کرد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره  3670

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد