درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 خرداد 1400 - 16:25   

اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است

  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد

  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


ادامه ادامه مطلب سه

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی
  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری
  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره
  طرح آمایش و توسعه شبکه شعب بانک سینا در سال 1400 اجرا می شود
  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است
  تقدیر رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از روابط‌عمومی منطقه کرمان
  نشست اعضای هیئت داوران "جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران"
  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد
  4 روش برای معرفی یک شغل تجاری در اقلیم مدرن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2053صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 6 آذر 1391 - 22:12
استاد دانشکده ارتباطات دانشگاه سینز مالزی/ روابط عمومی ها نقش مهمی در ترویج محصولات اسلامی در دنیا دارند
دکتر جمیله احمد دانشیار دانشگاه سینز مالزی و از سخنرانان دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی با عنوان این مطلب گفت: بازار محصولات حلال در دنیا در حال حاضر دو تریلیون دلار تخمین زده می‌شود و بازار جهانی، صدای مصرف‌کنندگان مسلمان را شنیده است اما هنوز نمی‌داند که چگونه این بازار را مدیریت نماید لذا کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی برای درک چالش بازار جهانی نیازمند به کارگیری ابزارهای تبلیغاتی استراتژیک هستند.
  

روابط عمومی ها نقش مهمی در ترویج محصولات اسلامی در دنیا دارند.

به گزارش شارا به نقل از ستاد خبری کنفرانس، دکتر جمیله احمد دانشیار دانشگاه سینز مالزی و از سخنرانان دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی با عنوان این مطلب گفت: بازار محصولات حلال در دنیا در حال حاضر دو تریلیون دلار تخمین زده می‌شود و بازار جهانی، صدای مصرف‌کنندگان مسلمان را شنیده است اما هنوز نمی‌داند که چگونه این بازار را مدیریت نماید لذا کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی برای درک چالش بازار جهانی نیازمند به کارگیری ابزارهای تبلیغاتی استراتژیک هستند.

   وی در ادامه افزود: مالزی از سال 1983 وارد حوزه بانکداری اسلامی شده است. از آن زمان تاکنون مالزی دارای سیستم مالی اسلامی و صنعت حلال شده است.

استاد دانشکده ارتباطات دانشگاه سینز مالزی گفت: وزارت بازرگانی مالزی دریافت که فرصت طلایی در بازار حلال جهانی وجود دارد که ارزش سالانه آن 7/2 تریلیون دلار آمریکا است. در سال 2012، ارزش صادرات مالزی در حوزه محصولات حلال به 4/35 میلیارد رینگت رسید.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  4 روش برای معرفی یک شغل تجاری در اقلیم مدرن


  6 نکته برای استفاده از مهارت های روابط عمومی برای مذاکره


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  3 راه برای تقویت روابط عمومی کسب و کارها


  نشست اعضای هیئت داوران "جشنواره صنعت روابط‌عمومی ایران"


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  تقدیر رئیس روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از روابط‌عمومی منطقه کرمان


  اقناع افکار عمومی مهمترین رسالت روابط‌عمومی است


  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان برگزار شد


  متن کامل سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پنجمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین کنفرانس ویدیویی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود