درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 10:34   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی

  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20408صفحه نخست » سه شنبه، 1 دی 1394 - 18:17
اولین نشست کمیته ملی ارتباطات و اطلاعات کمیسیون ملی یونسکو
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اولین نشست کمیته ملی ارتباطات و اطلاعات کمیسیون ملی یونسکو درمحل کمیسیون ملی یونسکو برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اولین نشست کمیته ملی ارتباطات و اطلاعات کمیسیون ملی یونسکو درمحل کمیسیون ملی یونسکو برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اولین نشست کمیته ملی ارتباطات و اطلاعات کمیسیون ملی یونسکو با حضور دکتر سعد‌الله نصیری قیدار، سرپرست کمیسیون ملی یونسکو در ایران، دکتر محمد مهدی فرقانی رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر داوود زارعیان مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران و عضو هیئت مدیره انجمن جامعه اطلاعات و سایر اعضای این کمیته برگزار شد.

در ابتدای این نشست موضوعات مندرج در دستور کار سی و هشتمین کنفرانس عمومی یونسکو شامل: تهیه و تدوین پیش‌نویس برنامه بودجه سال‌های 2021-2018، بررسی و تصویب بودجه سالهای 2017- 2016 بخش ارتباطات و اطلاعات، بررسی سند نهایی کنفرانس اتصال همگانی: راهکارها برای اقدامات آتی (اقدامات و برنامه‌های پیش روی یونسکو در زمینه دسترسی به اطلاعات و دانش، آزادی بیان، رعایت حرمت زندگی خصوصی، ابعاد اخلاقی جامعه اطلاعاتی)، پیشنهاد تعیین روزی به عنوان روز بین‌المللی دسترسی به اطلاعات، توصیه نامه حفاظت و دسترسی به میراث مستند از جمله میراث دیجیتال، گزارش تحلیلی کشورهای عضو در زمینه اجرای توصیه‌نامه سال 2003 درباره ارتقا و کاربرد چندزبانگی و دسترسی جهانی به فضای سایبر، تأسیس یک مرکز منطقه‌ای نوع دوم در زمینه خودکفا و مستقل کردن افراد معلول با کمک فن‌آوری‌های اطلاعاتی در کویت تحت نظارت یونسکو، بیانیه دهلی نو درباره کاربرد ICT برای معلولان مطرح شد و ضرورت ظرفیت سازی ملی در خصوص عملیالتی کردن این موارد به بحث و تبادل‌نظر گذاشته شد.

دستور کار بعدی نشست پیگیری مصوبات کنفرانس عمومی بود که از اعضای کمیته‌ها خواسته شد توصیه نامه‌ها و قطعنامه‌های مصوب کنفرانس عمومی از جمله بیانیه دهلی نو در خصوص بکارگیری ICT در آموزش معلولان و توصیه نامه یونسکو در حراست از میراث مستند را پیگیری کنند و با تدوین قوانین و استانداردهای ملی و یا بازنگری در آنها به کمیسیون ملی یونسکو در به تصویب رساندن آنها کمک کنند.

بررسی آیین‌نامه کمیته‌های ملی ارتباطات و اطلاعات برای همه، دستور کار بعدی نشست بود که پس از بررسی و اصلاح یک سری از موارد این آیین نامه به تصویب رسید.

در پایان این نشست بیانیه دهلی نو دریاره فن‌آوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی در خدمت معلولان به طور کامل تشریح شد و حاضران در نشست در خصوص عملیاتی کردن این بیانیه اظهار نظر کردند و مقرر شد کمیته ملی اطلاعات این موضوع را پیگیری کند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد