درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 مهر 1402 - 03:38   

تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»

  رایزنی نوابغ دنیای تکنولوژی برای تولید «آیفون هوش مصنوعی»


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش

  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش
  اصول روابط‌عمومی| اخلاق | 1 |
  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا
  سال 2023 سال سختی برای آژانس‌های روابط‌عمومی بود
  ربات‌های چت اکنون می‌توانند صحبت کنند، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که آن‌ها نیز ممکن است گوش کنند
  مدیر روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح منصوب شد
  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: رقابتی برای بهترین‌ها
  گزارش وضعیت نگرش مصرف‌کنندگان در مورد تجارت الکترونیک
  برندسازی در چند کلام
  روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2032صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 2 آذر 1391 - 13:41
عضو هیات علمی دانشکده‌علوم ارتباطات علامه طباطبایی/ روابط عمومی ها و رسانه ها نقش موثری در انتخابات دارند
دکتر حسین افخمی عضو هیات علمی دانشکده‌علوم ارتباطات علامه طباطبایی نقش روابط عمومی و رسانه هادر انتخابات را تاثیرگذار دانست و به انتظارات جامعه از این گروه در فضای انتخاباتی اشاره کرد.
  

به گزارش شارا، دکتر حسین افخمی با بیان اینکه امروزه انتخابات بخشی از زندگی مردم هر کشوری می باشد مبارزات انتخاباتی را به دو دوره تقسیم بندی نمود، ابتدا دوره کوتاه مدت ،‌که در بعضی کشورها از 6 ماه تا یک هفته قبل از انتخابات شروع می شود و دوره بلند مدت که بعد از اعلام نتایج انتخابات شروع و تا دوره بعد ادامه دارد.
 وی دو عامل طول دوره انتخابات و روز برگزاری انتخابات را در مبارزات انتخاباتی موثر دانست.
 افخمی در ادامه به تعریف مبارزه انتخاباتی پرداخت و گفت : یک نوع این فعالیت ارتباطی همه جانبه و استفاده از تمام ابزارهای ارتباطی برای رسیدن به هدف است که خود به چند بخش تقسیم می شود؛ یکی رسیدن به کرسی مانندریاست جمهوری و دیگری گرفن اکثریت کرسی ها در نظام های سیاسی حذبی مانند مجلس می باشد.
 وی عنوان کرد: از روز پس از انتخابات تا انتخابات بعدی شرایطی را پشت سر می گذاریم که باعث تغییراتی می شود و این تغییرات یکی از عوامل تعیین کننده در رفتار رای دهنده می باشد که این رفتار به سه بخش تقسیم می شود، ثبات قدم در نظر و رای بر اساس یک عقیده و تعلق داشتن به یک حذب یا گروه، دوم: ثبات نداشتن در رای و جابجایی، و دیگری تغییر رای تاکتیکی و آگاهانه می باشد.
 افخمی باید های یک مبارزه را تغییرات در احذاب ، تغییرات در قوانین، تغییرات در نوع قوانین از نظر کمک های مالی و ویژگی های کاندیداها،وضعیت رسانه ها در دوره تبلیغات، تغییرات شخصیت ها و افراد در دوره های بعد، بستر های مبارزاتی در حوزه های سیاست، فرهنگ و اجتماع برشمارد.
 وی به مسائلی که در مبارزات انتخاباتی از روابط عمومی انتظار می رود اشاره کرد و آن ها را به سه قسم دانست که یکی ارتباط با رسانه ها و انجام اموری مثل اطلاعیه خبری، مشاوره برای مناظره و شرکت در برنامه ها و مصاحبه ها، نوشتن مقالات تحلیلی و پاسخ به رسانه ها، کمک و راهنمایی برای تهیه خبر، دوم پایش اطلاعات و سوم آگهی های سیاسی در انتخابات.
 گفتنی است یکصد و پنجاه و سومین گردهمایی انجمن روابط عمومی ایران دیروز عصر با حضور کارشناسان حوزه روابط عمومی در شرکت مدیریت منابع آب ایران، سالن همایش های شهید عباس پور برگزار شد که جواد قاسمی ، عضو هیات مدیره انجمن روابط عمومی در این مراسم ازحاضران در گردهمایی و فعالان حوضه روابط عمومی قدردانی به عمل آورد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  خدمات نوآورانه در رونق تولید و فروش


  روز جهانی قلب و نقش روابط‌عمومی


  چشم‌انداز روابط‌عمومی در استان البرز


  سال 2023 سال سختی برای آژانس‌های روابط‌عمومی بود


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی: رقابتی برای بهترین‌ها


  آمازون با Bedrock وارد بازار هوش مصنوعی مولد می‌شود


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  بهترین کمپین روابط‌عمومی آسیا و اقیانوسیه در سال 2023 معرفی شد


  ربات‌های چت اکنون می‌توانند صحبت کنند، اما کارشناسان هشدار می‌دهند که آن‌ها نیز ممکن است گوش کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات