درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 2 بهمن 1400 - 16:46   

برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا

  برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا


ادامه ادامه مطلب یک

واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند

  واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران

  فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنظیم موثر اهداف و مقاصد برنامه ریزی روابط عمومی
  مصرف کنندگان همه چیز را می خواهند: صنعت خرده فروشی تغییر شکل می دهد تا اولویت های خرید و پایداری را برآورده کند
  چرا بازاریابی ارگانیک فیس بوک هنوز اهمیت دارد؟
  مدیریت بحران روابط‌عمومی از طریق رسانه‌های اجتماعی
  جلسات اداری
  تحلیل متون خبری به کمک هوش مصنوعی
  واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند
  زندگی تان را برنامه ریزی کنید
  تعارض در اطلاع‌رسانی در بحران‌ها، تعرض به امنیت روحی و روانی مردم است
  تشکیل کارگروه تدوین شیوه نامه مدیریت بحران روابط‌عمومی‌ها در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20297صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 24 آذر 1394 - 12:05
معاون پژوهشی وزارت علوم خبر داد
اعلام رتبه ایران از نظر پتانسیل جذب سرمایه خارجی در فناوری
معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: سرمایه‌گذاری خارجی یکی از عوامل موثر در تجاری‌سازی نتایج پژوهشی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، وحید احمدی در مراسم افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری گفت: طبق رتبه‌بندی موسسات پژوهشی، ایران پتانسیل جذب سرمایه‌گذاری خارجی در تجاری‌سازی دستاوردهای فناورانه خود را دارد، طبق ارزیابی از ۱۴۱ کشور دنیا، ایران رتبه پنجاه تا پنجاه‌وچهار را از نظر پتانسیل جذب سرمایه خارجی دارد. وی اعلام کرد: بر اساس این رتبه‌بندی‌ها، ایران بعد از کشورهای هند، ترکیه و برزیل قرار دارد.معاون پژوهشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: کشورهای اتحادیه اروپا از اقتصاد دانش‌بنیان استفاده کرده‌اند و بر این اساس می‌توان گفت سرمایه‌گذاری در امر پژوهش و تحقیق موجب توسعه کشورها می‌شود.

احمدی به موضوع کارآفرینی در دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: مفهوم کارآفرینی دانشگاهی با تجاری‌سازی دانش قرین شده است و این دو موضوع با یکدیگر مطرح می‌شوند. وی خاطرنشان کرد: لازمه رشد اقتصادی در دنیای امروز توسعه مراکز تولید دانش و فناوری است. احمدی اضافه کرد: امروزه محیط دانشگاه‌ها از فضای صرفا آموزشی خارج و به فضای توانمند، نوآور و تامین نیازهای جامعه تبدیل شده‌اند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3652

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تنظیم موثر اهداف و مقاصد برنامه ریزی روابط عمومی


  برنامه ریزی شرکتی؛ ماهیت و چالش ها


  زندگی تان را برنامه ریزی کنید


  تحلیل متون خبری به کمک هوش مصنوعی


  دیجیتال


  برنامه جدید اینستاگرام: قابلیت کسب درآمد برای تولیدکنندگان محتوا


  تحول دیجیتال


  تعارض در اطلاع‌رسانی در بحران‌ها، تعرض به امنیت روحی و روانی مردم است


  فناوری


  تشکیل کارگروه تدوین شیوه نامه مدیریت بحران روابط‌عمومی‌ها در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود