درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:16   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20243صفحه نخست » شنبه، 21 آذر 1394 - 10:28
رضایت سه جانبه مجری، غرفه دار و بازدیدکننده
نمایشگاه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران چند روزی است که میزبان ۴ رویداد تخصصی بوده و اگرچه در سردترین روزهای سال به سر می‌بریم اما تنور صنعت نمایشگاهی با هزاران هزار مخاطب تخصصی داغ داغ است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نمایشگاه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران چند روزی است که میزبان ۴ رویداد تخصصی بوده و اگرچه در سردترین روزهای سال به سر می‌بریم اما تنور صنعت نمایشگاهی با هزاران هزار مخاطب تخصصی داغ داغ است.

آنچه این بازدیدهای پرحرارت را لذتبخش می‌کند، حضور هیات‌های تجاری و بازدیدکنندگان خارجی از چند کشور صاحب‌نام در عرصه صنعت آرد و نان است. ستاد برگزاری این رویداد در حالی خبر از استقبال بی‌نظیر از این نمایشگاه می‌دهد که شرایط پساتحریم امید را به غرفه‌های نمایشگاهی بازگردانده و اوضاع بر وقف مراد مشارکت‌کنندگان است. با صمت و گزارشی از نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آرد و نان کشور همراه باشید:

 
خارجی‌های غیرچشم بادامی!
نمایشگاه صنعت آرد و نان اگرچه هنوز عمر ۲ رقمی را تجربه نکرده اما به هر حال مهم‌ترین رویداد کشور در این زمینه به شمار می‌رود. این نمایشگاه با هدف افزایش سطح فعالیت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری، حمایت از احداث و توسعه واحدهای تولیدی نان صنعتی در کشور، حرکت سازمان‌یافته بخش خصوصی در زنجیره تولید و تأمین مواد اولیه تولید نان و بسترسازی برای ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های داخلی در عرصه ماشین‌آلات و صنایع مرتبط با صنعت آرد و نان کلید خورده است.
سال قبل در همین موقع و درست در زمانی که ایبکس هشتم در حال برگزاری بود، سری به سایت نمایشگاهی تهران زدیم. خارجی کم نبود. البته خارجی‌های همیشه حاضر! همان چینی‌های همیشگی خودمان که در همه نمایشگاه‌ها بودند و البته هنوز هم هستند. امسال اما شکل و شمایل خارجی‌ها کمی متفاوت بود. اروپایی‌ها و عرب‌ها را هم در میان بازدیدکنندگان دیدیم که مشتاقانه در میان غرفه‌ها پرسه می‌زدند و از ماشین‌آلات مختلف بازدید می‌کردند. علی معین، مجری نمایشگاه آرد و نان در این زمینه به صمت گفت: اتفاق عجیبی که امسال رخ داده حضور بسیار خوب بازدیدکنندگان داخلی و خارجی است. در ۸دوره قبلی هرگز چنین حضوری را شاهد نبودیم. به‌ویژه آنکه از کشورهای اروپایی بازدیدکنندگان بسیاری در ۳ روز گذشته به این رویداد سر زدند.

 
رشد کمی و کیفی و رضایت سه‌جانبه
سالن‌های ۳۸ و ۳۵ و فضای باز اطراف آن در اختیار ایبکس است. این نمایشگاه به‌طور کلی ۱۸ گروه کالایی را در زیرمجموعه خود دارد که به این شرح است: ۱-تولیدکنندگان نان ۲- سازندگان ماشین‌آلات تولید نان ۳- تولیدکنندگان آرد ۴- سازندگان ماشین‌آلات آردسازی ۵- تولیدکنندگان خمیرمایه و بهبوددهنده ۶- صنایع کشاورزی غلات مرتبط ۷- سازندگان سیلو ۸- تولیدکنندگان تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط ۹- تولیدکنندگان آنزیم‌های مصرفی در صنایع غذایی ۱۰- تولیدکنندگان دکوراسیون مرتبط ۱۱- تولیدکنندگان امولسیفایرهای خوراکی ۱۲- تولیدکنندگان لباس کار مرتبط ۱۳- صنایع بسته‌بندی ۱۴- مشاوران صنعت آرد و نان ۱۵- سازمان‌ها و اتحادیه‌های مرتبط ۱۶- تولیدکنندگان قهوه و غلات افزودنی ۱۷- مطبوعات و صنایع وابسته ۱۸ - صنایع کترینگ مربوط به صنعت آرد و نان.
«ایبکس ۲۰۱۵» در فضایی افزون بر ۱۶هزار مترمربع (۱۱هزار مترمربع سرپوشیده و ۵هزار مترمربع فضای باز) برگزار شده است. ۱۳۶ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند که البته بیشتر آنها حضور مستقیم و بدون واسطه در این نمایشگاه را برای نخستین‌بار تجربه می‌کنند. در بخش خارجی رشد ۱۲۰درصدی اتفاق افتاده که البته این امر در زمینه بیشتر نمایشگاه‌های نیمه دوم سال ۹۴ مشترک است. معین در این‌باره گفت: از کشورهای آلمان، ترکیه، یونان، ایتالیا، سوئد، سوئیس، بلاروس، لبنان، فنلاند، هلند و کره‌جنوبی مشارکت‌کنندگانی به‌طور مستقیم حضور دارند که بهترین و بروزترین تجهیزات و ماشین‌آلات خود را به ایران آورده‌اند.
 این ماشین‌آلات پیش از این هرگز وارد کشور ما نشده بودند و با توجه به شرایط پساتحریم برای نخستین بار وارد خاک ما شده‌اند. به طور حتم این دستگاه‌های مدرن می‌توانند صنعت آرد و نان کشور ما را در ابعاد چشمگیری ارتقا دهند.

 

هرچه بود فروخته شد!
تولیدکنندگان آرد و نان، سازندگان ماشین‌آلات تولید آرد و نان، تولیدکنندگان خمیرمایه و بهبود دهنده، سازندگان سیلو، تولیدکنندگان تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط و آنزیم‌های مصرفی در صنایع غذایی، صنایع بسته‌بندی، صنایع کشاورزی مرتبط، تولیدکنندگان قهوه و غلات افزودنی و تولیدکنندگان لباس کار مرتبط ازجمله گروه‌های کالایی شرکت‌کننده در نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آرد و نان هستند.
براساس گفته مدیر برگزاری نمایشگاه، امسال تمام ماشین‌آلات داخلی و خارجی در نمایشگاه فروخته شد که این اتفاق در همه این سال‌ها بی‌سابقه بوده است.
وی اظهار کرد: مشارکت‌کنندگان ما رضایت کامل از حضور در این رویداد دارند. همه آنها موفق شدند تا قبل از پایان نمایشگاه محصولات خود را اعم از ماشین‌های کوچک و بزرگ و دستگاه‌های مدرن چه در داخل کشور و چه نمایندگان کشورهای خارجی به فروش برسانند. آقای اسفهبدی مدیرعامل و رییس هیات‌مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران هم در بازدیدی که در روز دوم نمایشگاه از غرفه‌ها داشتند به این نکته اشاره کردند که امسال شرایط و ابعاد برگزاری نمایشگاه نسبت به سال‌های قبل بسیار بهتر بوده است.
در برگزاری رویدادهای نمایشگاهی نباید این موضوع را نادیده گرفت که مجریان نمایشگاهی در شرایط تحریم تمام تلاش خود را به‌کار بستند تا چراغ صنعت نمایشگاهی خاموش نماند. امروز هم روزی است که می‌توانند مزد زحمات خود را دریافت کنند. واقعیت این است که برگزاری یک رویداد نمایشگاهی کاری گروهی و تخصصی است و هرچه قدمت آن بیشتر می‌شود حضور و حمایت بزرگان، اتحادیه‌ها و انجمن‌های مرتبط با آن صنعت بیشتر احساس می‌شود. به گفته معین امسال همکاری و همیاری و حضور پررنگ تمامی تشکل‌های مرتبط با صنعت آرد و نان کشور به‌ویژه انجمن نان‌های حجیم، نیمه‌حجیم و مسطح انبوه صنعتی استان تهران نیز با ستاد برگزاری همراه بود و باعث شد اتفاقات خوبی رقم بخورد.
گفتنی است که ایبکس ۲۰۱۵ با اهدافی چون فرهنگ‌سازی و اصلاح الگوی تولید و مصرف آرد و نان، افزایش سطح فعالیت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری در حوزه آرد و نان و حمایت از احداث و توسعه واحدهای تولید نان صنعتی در کشور، حرکت سازمان‌یافته در بخش خصوصی در زنجیره تولید و تامین مواد اولیه نان، بسترسازی لازم برای ارائه حداکثری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های داخلی در عرصه ماشین‌آلات و صنایع مرتبط با صنعت آرد و نان و ایجاد بستر تعامل و همکاری‌های بیشتر در صنعت آرد و نان کشور برگزار شده است.

میلاد محمدی-  صمت

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد