درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 08:31   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20222صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 18 آذر 1394 - 15:39
آیا رسانه های اجتماعی باید از بین بروند؟
در حالی که گیجی و تصور نادرست ناشی از رسانه های اجتماعی در حال تبدیل شدن به آزمایشات بیشتر برای متخصصان روابط عمومی است، می توانند فرصتی منحصر بفرد برای متخصصان روابط عمومی فراهم سازند تا پیشرفت کنند و در نهایت، امروز و در آینده ای که می آید، مفهوم خود را ثابت کنند و باعث افزایش اهمیت و ارتباط شوند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- حرفه روابط عمومی با موقعیت منحصر به فردی به نام جامعه، با چالش های امروز – هم اقتصادی و هم اقتصاد اجتماعی - دست به گریبان است.


روابط عمومی مدرن از جنگ تبلیغات در سراسر جنگ جهانی اول ظهور یافت، و عصر بکارگیری آگاهانه ی رسانه متولد شد. امروز، در عصر اطلاعات، روابط عمومی بیشتر به چالش کشیده می شود. سازمان ها کنترل گفتگوی خود با مشتریان را از دست می دهند. منابع، به طور فزاینده ای، اغلب به صورت آنلاین در حال شکل دادن به نظرات مردم هستند. گسترش سریع رسانه های اجتماعی، اعتماد میان مردم را بیشتر از بین برده است – که این باعث نابودیِ تقریبا سریعِ برندهای ارزشمند می شود. این خرابکاری ها بقیه سیستم به طور موج گونه تحت تاثیر قرار می دهند، در نتیجه بر متخصصان روابط عمومی فشار بیشتری وارد می آید تا بتوانند اقدامات شان را به نتایج مثبت برگردانند.


به جای اینکه روابط عمومی به راهبردی برای بیان یا سرکوب اطلاعات تبدیل شود، اکنون، زمانی که احزاب از رسانه های اجتماعی برای دستور جلسات شخصی خود استفاده می کنند، مقابله با موانع کنترل آسیب یکی از وظایف روابط عمومی شده است. رسانه های اجتماعی، برای اهداف یک سازمان هم می توانند خروجی بد و هم خروجی خوب داشته باشند. به هر حال، تعلق خاطر مردم به رسانه های اجتماعی هم می تواند به نوعی حواس پرتی و گیجی ایجاد کند که به نحوی بر نقش روابط عمومیِ امروز تاثیرگذار است. در حالی که گیجی و تصور نادرست ناشی از رسانه های اجتماعی در حال تبدیل شدن به آزمایشات بیشتر برای متخصصان روابط عمومی است، می توانند فرصتی منحصر بفرد برای متخصصان روابط عمومی فراهم سازند تا پیشرفت کنند و در نهایت، امروز و در آینده ای که می آید، مفهوم خود را ثابت کنند و باعث افزایش اهمیت و ارتباط شوند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد