درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 17:16   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 20187صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 17 آذر 1394 - 15:12
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی:
رصد اخبار و تحرکات انتخاباتی از جمله سرفصلهای مهم کاری مدیران روابط عمومی در فرمانداری ها است
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: رصد اخبار و تحرکات انتخاباتی و اخبار غیر رسمی، بررسی و تحلیل رسانه ها می تواند به عنوان سر فصل های مهم کاری در دستور کار مدیران روابط عمومی در فرمانداری ها قرار داشته باشد.
  

رصد اخبار و تحرکات انتخاباتی از جمله سرفصلهای مهم کاری مدیران روابط عمومی در فرمانداری ها است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمد علی ایمانی مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی،که در سومین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان که با عنوان هم اندیشی روابط عمومی های فرمانداری ها برگزار شده بود سخن می گفت، بابیان این مطلب افزود: به نقش مهم و خطیر روابط عمومی ها در این زمینه اشاره کرد و افزود: روابط عمومی به عنوان یک واحد مهم سازمانی وظایف مهم،خطیر و بسیار حساسی برعهده دارد.

وی به مناسبت های مهم درطول سال اشاره کرد و ادامه داد:مدیران روابط عمومی،خصوصاً درسطح فرمانداری های شهرستان های تابعه استان می توانند از مناسبت های پیش رو برای ایجاد زمینه مناسب به منظور حضور باشکوه و گسترده مردم در انتخابات آتی استفاده کنند.
وی به تشکیل کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات درسطح استان و شهرستان ها اشاره کرد و افزود: مسئولین کمیته های شهرستانی می بایست به صورت منظم و در قالب زمانبندی مشخص نسبت به برگزاری جلسات کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ها،برنامه ریزی ها و اقدامات لازم را صورت دهند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان،بابیان اینکه دشمنان نظام همواره ازابتدای پیروزی انقلاب درپی ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بوده اند گفت:دشمنان ایران اسلامی برای رسیدن به اهداف خود از هر وسیله و ابزاری استفاده کرده اند و درشرایط فعلی نیز بنا دارند با ایجاد حس ناامیدی بین مردم و مسئولین فاصله انداخته و موجب کم رنگ شدن حضورآنان درانتخابات پیش رو شوند.

ایمانی،به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان دولت و ملت همدلی و همزبانی اشاره کرد و ادامه داد:هربرگ رأی که ازطرف مردم درصندوق های اخذ رأی ریخته شود به مثابه یک بیمه نامه ای است که نظام مقدس اسلامی مان را در مقابل بدخواهی ها و نقشه های شوم دشمنان بیمه خواهد کرد.

وی با اشاره به فرمایش رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی که انتخابات آبروی نظام است افزود؛ با توجه به شرایط فعلی کشور و موقعیت حساس ایران در منطقه و دنیا می توان گفت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری یکی از پراهمیت ترین انتخابات های تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه قطعاً حضور پر شور همراه با شعور بالای سیاسی مردم در پای صندوق های رای می تواند بسیاری از نقشه های دشمنان این مرز و بوم را نقش بر آب ساخته و آنها را بر ملا سازد یادآورشد: بنابراین مطابق با قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در دستگاه های اجرایی ،نهادها، سازمان ها و... برای حضور با شکوه و گسترده مردم در این انتخابات استفاده کرد و تمامی این دستگاه ها موظف به همکاری با ستاد انتخابات استان و شهرستان ها هستند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، افزود: مدیران روابط عمومی در فرمانداری های شهرستان های تابعه استان به عنوان متولیان امر اطلاع رسانی در شهرستان ها می توانند فرمانداران را به عنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها کمک کرده و آنها را در راستای نیل به اهداف از قبل پیش بینی شده یاری رسانند.

 

سومین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی

ایمانی، افزود: رصد اخبار و تحرکات انتخاباتی ، رصد افکار عمومی، نیازهای مردمی در ابعاد مختلف، رصد شایعات و اخبار غیر رسمی، بررسی و تحلیل رسانه ها و اخبار انتخاباتی ، رصد و تجزیه و تحلیل اخبار مرتبط با کاندایدهای نمایندگی، رصد فعالیت های تبلیغاتی و اطلاع رسانی کاندیداهای نمایندگی در شهرستان ها و... می تواند به عنوان سر فصل های مهم کاری در دستور کار مدیران روابط عمومی در فرمانداری ها قرار داشته باشد و آنها را در زمینه انجام فعالیت های مرتبط یاری نماید.

وی با بیان اینکه ایجاد زمینه های لازم برای حضور تمامی سلایق پذیرفته شده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از دیگر سیاست های مهم کاری است که در این انتخابات پیش روی مسئولین برگزار کننده قرار دارد گفت: از اینرو می طلبد تا مسئولین کمیته های اطلاع رسانی در شهرستان ها با ارائه طرح های کارشناسی شده و نیز عملیاتی به عنوان مشاورین امین فرمانداران و مجریان انتخابات را کمک کنند.

وی یادآورشد: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان دولت و ملت ، همدلی و همزبانی می طلبد که مدیران روابط عمومی در فرمانداری ها شهرستان های تابعه استان در راستای ایجاد وحدت رویه و ایجاد وفاق و همدلی بین مجریان انتخابات با هیات های نظارت بر انتخابات بگونه ای برنامه ریزی کنند تا بتوان ضمن عملیاتی کردن شعار سال جاری در نهایت همدلی و برادری نسبت به برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه اقدام کرد.
وی ادامه داد: تقویت ارتباط با رسانه ها و خبرنگاران استان می باید به عنوان یکی از وظایف مهم و زیرساختی در روابط عمومی فرمانداری های استان مورد توجه جدی قرار گیرد چرا که رسانه هامی توانند به عنوان یک مسیر ارتباطی بسیار خوب و مورد وثوق در بسیاری از زمینه ها از جمله اطلاع رسانی اطلاعیه های انتخاباتی ،اخبار انتخاباتی و... به فرمانداران به عنوان مجریان انتخابات کمک کنند از اینرو برای تقویت این ارتباط باید یک برنامه مدون ارائه کرد.

 

منبع: اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد